3.2

586 40 4
                                    

Medya: Çağla Sargun 🍬

Bu gün #texting sıralamasında ikinci olduğk! Hepsi sizin sayenizde teşekürler bebeğimlerr ❤️

🍬

Çağla Sargun

Beni bedenine çekip saran Berk'e alttan alttan baktım. Gülümseyen sıfatı ile içimdeki kelebekler hürce kanat çırptı. Ellerimi hemen yanağına çıkarıp yanaklarını sıktım.

"Çağla," dedi, gözleri yanaklarına dokunan parmaklarıma kayarken. Gözlerine baktım cevap vermek yerine. "Tehlike içeren hareketler yapıyorsun, güzelim. Şu ortamda ise daha fazla teklike içeriyor." Söylediklerinin hemen ardından etrafa baktı. Ders çalışmak için bir kafeye gelmiştik. Tabii benim Berk'i mıncırmalarım ile sona ermişti bu düşünce.

"Ne yapıyorum ki?" diye mırıldandım masum bir edayla. Gülümsediğinde parmaklarım dudaklarına dokundu. Ayaklarımdan tırnaklarıma kadar gelen elektrik ile de sersemledim.

"Ne yapıyorsun ki?" dedi, beni taklit ederek. Sonrasında hemen kendine büründü. "Ders çalışmak için geldik biz buraya. Bak sınava çok az kaldı. Boku yemek istemiyorsak ders çalışacağız," Göz devirdim hemen. Ben de ne bekliyorsam!

Agrasif hâlimin etkisi ile ellerimi çekmek istesem de kıskacı altına aldı ince bileklerimi. Dudaklarına götürüp öptüğünde de kaşlarımı kaldırarak yüzüne baktım. Beni sürekli kızdırıyordu ama hemen de telafi ediyordu. Bir hareketine fav olan ben de hemen affediyordum onu.

Ellerimi bıraktıktan sonra hemen önüne döndü ve kaldığımız sayfayı açtı. Sorunun birini anlatmaya başladığında ise odaklanmak istedim ama kafamda delice düşünceler oluşmuştu bile.

Allah'ım, zeki insandım vesselam.

O zaman, şimdi ship zamanı. Ağağağağağ.

❣️

Çağla: Kanka sana mükemmel bir çözüm buldummmm

Umay: Ne oldu yine xudhdhdhhdf

Umay: Zaman makinesini bulduysan ilk bana söyleyeceksin, o değildir

Umay: Gün olsa biz geliriz, biliriz

Umay: Ne lan

Çağla: Kanka bir dursan anlatacağım ama yok yani

Çağla: Kanka hani senin ayt matta yapmadığın bir konun var ya

Umay: İntegral?

Çağla: Heh, o

Umay: Eee Çağla??

Çağla: Bebeğim sen bu konuyu neden Kağan'a sormuyorsun ya da anlattır mıyorsun?

Umay: Ya çocuğun kendi dersleri vardır benle mi ilgilensin

Çağla: Bebeğim sence o ilgilenmemek gibi bir seçenek üretebilir mi?

Umay: İlk yıl Çağla

Papatya & Çikolata | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin