3. Çiçekler Yakışmış

9.1K 572 40
                                    

Jungkook bayılan arkadaşının başında bekliyordu. Jimin yavaşça gözlerini açtı. İlk gördüğü yüz ile elini yumruk yapıp Yoongi'nin suratına geçirdi. Sonra olanların farkına vardı ve hemen ayağa kalkarak Yoongi'nin önünde eğilmeye başladı.

"Ö-özür d-iler..imm!" Konuşumakta zorluk çekiyordu. Yoongi sinirle omegaya baktı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun omega!" Jimin'in ayakları artık onu taşımıyordu. Yere çöküp saçlarını yolmaya başladı. "L-lütfe-en b-be-eni ö-öldürme!" Sesi çıkmıyordu ve ağlamaktan boğulmak üzereydi.

"Chime sessiz ol abim seni öldürmeyecek!" Jungkook Jimin'i durdurmaya çalışıyordu. Ellerini saçlarından çekmeye çalışıyordu ama bir türlü başaramıyordu. "Omega!" Yoongi hırlayıp Jimin'i susturmuştu.

Sonra ona birkaç adım atıp yanına çöktü. Ellerinin üzerine ellerini koydu ve saçlarından çekti. Yanağına yaklaşıp ufak bir öpücük bıraktı ve anında orada ışıklar çıktı. Jimin'in yanağında Yoongi'nin dudaklarında çıkan çiçekler ikisinin ruh eşi olduğunu gösteriyordu. İkisi de anın yoğunluğundan bayılmışı.

Saatler geçmişti ve onlar yeni uyanıyordu. Uyandıklarında aynı yatakta uyanmışlardı. İkiside birbirine bakıp çiçekleri görünce daha çok şaşırmışlardı. "Sen" aynı anda konuşmuşlardı. "Önce sen başla!" Yine aynı anda konuşmuşlardı.

Jungkook oturduğu koltuktan kalkıp çığlık atarak tepinmeye başladı. "En sevdiğim abim ve en sevdiğim omegam birlikte! Yha nasıl ruh eşi çıkabilirsiniz!" Sevinçten yerinde duramıyordu.

"En sevdiğim abim-omegam?" İkiside yine aynı anda konuşmuşlardı. "Yha kes şunu! Beni taklit etmeyi kes! Aptal! Ne sen bana nasıl aptal dersin! Yha benimle aynı anda konuşmayı kes! Aptal omega-alfa!" İkiside çocuk gibi dudaklarını büzüp kollarını birleştirmişlerdi.

Jungkook'un aklına takılan soru içini kurcalıyordu. "Benim yakışıklı Alfam? Senin sevdiğin bir omega yok muydu?" Yoongi hissettiği üzüntü ve kıskançlığın kendisine ait olmadığını fark etmişti.

"Artık yok. Beni reddetti ve küçük düşürdü. Ayrıca onu sevmediğimi fark ettim. Ben ona sadece alışmıştım." Jimin gözlerini büyütüp Yoongi'ye baktı. "Yalancı Alfa! Seni hissedebiliyorum biliyorsun değil mi?" Yoongi sırıtıp ona baktı.

"Elbette omega bende senin kıskançlığını hissediyorum. Hem o omega senin kadar güzel değildi. Hem mühürlü bir omegayı ne yapayım. Benim omegam belli değil mi? Bu yüzden kıskanma gerek yok. Ayrıca çiçekler yakışmış." Yoongi bir çok kişiye göre soğuk biriydi. Sadece sevdiklerine karşı çok hassas davranırdı.

İçinde hissettiği heyecan kıpırtıları onu neşelendirmişti. İlk defa Jimin'e bu gözle bakmıştı ve Jimin cidden çok güzeldi. Ortamı bozan kişi Jimin olmuştu. "Jungoo sen Vita mısın?" Tüm gün boyunca aklını kemiren soruyu sormuştu ama Yoongi onun utandığını ve konuyu değiştirmek istediğini anlamıştı.

"Evet Chime ben Vitayım. Sana söylemek istedim ama korktum yemin ederim ki korktum. Yoksa ilk sana söylerdim. Chime ben uzun zamandır Vita olduğumu saklıyordum. Herkesten saklamak zorundaydım. Eskiden Busan da yaşardık. O zamanları hatırlıyor musun? Babanın ve annenin feremon yüzünden zehirlendiği zamanı? Hepsi benim suçum Chime." Yoongi kardeşinin kafasına bir tane yapıştırdı.

"Aptal Vitam! Sen o zaman 5 yaşındaydın! Ne bekliyordun ki?" Jimin olayı daha yeni kavrıyordu. "Sorun değil Jungoo ben hep senin yanındayım." Jungkook'a sarıldı ve omzunu sıvazladı. Aklına yeni gelen bir düşünce ile hemen kafasını omzundan çekti.

"Jungoo ne demek Vitayım! Bu demek oluyor ki sen bu yüzyılın ikici Vitasısın! Yani diğer Vitayla savaşman gerekecek! Jungoo sen birine kıyamazsın ki! Hem ayrıca aptal Delta Kim Taehyung'tan da nefret edersin! Onun eş adayı mısın?" Jimin tek solukta konuşmuştu.

"Evet Chime ben onun eş adayıyım ve bundan kimsenin haberi olmayacak!" Jimin onu onaylar biçimde kafasını salladı ve Jungkook ayağa kalktı. "İkinizde odamdan defolun şimdi! Hadi abimin odasına gidin ve beni yanlız bırakın. Yarın okul var ve bu çıtırın güzellik uykusuna gitmesi gerek." Jungkook ikisini de odadan kovdu.

Yatağına girip derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. Yan odadan gelen seslerle yüzünde tatlı bir tebessüm oluşmuştu. "Ya aptallll! Çok aptal bir Alfasın!" Jimin bağırıyordu ve Yoongi de bağırdı. "Yorganı çekmeyi bırak omega yataktan düşmek üzeresin niye o uca gittin!" Jungkook derin bir uykuya girdi.

I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin