Slm
Vay be ben bi hafta geçti sanıyordum meğer 10 gündür yazmiyormuşum.
Bye
Bir saat sonra dışarıdan gelen tartışma seslerine kulak kabartan Jungkook ne olduğunu çözmeye çalışıyordu. "Ne demek bir odaya iki kişi alınamaz. Sen benim kim olduğumu biliyor musun?!" Taehyung'un bağıran sesini duyunca olayı anlamış sayılıyordu.
Sonunda görevliler ısrarlara dayanamayıp Jungkook'un odasına Jimin'in sedyesini getirdiler. Jimin bayık gözlerle odaya göz gezdirirken fark ettiği ilk şey Jungkook olmuştu. " Seni orospu!" Sinirle tıslayıp kafasını yastığa bastırdı. "Ağla kudur köpek!" Jimin acıyla yerinde kıvranıyordu.
"Nasıl geçti?" Jimin biraz daha kendine geldikten sonra cevapladı. "Çok zordu normal doğum yaptım. Oğlum çok tatlı olmalı onu görmeyi dört gözle bekliyorum! Peki senin nasıl geçti." Jimin yorgun sesiyle Jungkook'a seslendi.
"Sezeryan yaptım. Doğumun sonunu hatırlamıyorum ama benim oğlum senin oğlundan daha tatlıdır kesin." Jimin onu görmezden gelip biraz uyudu. İki buçuk saat sonra içeri de bekleyen dört genci karşılayan iki görevli elindeki bebeklerle yanlarına yaklaştı.
"Bay Jeon Jimin bu sizin oğlunuz." Genç omega dikkatlice elindeki bebeği Jimin'e uzattı. "Bu da sizin kızınız Bay Kim Jungkook." Diğer omega da yavaşça bebeği Jungkook'a uzattı. Jungkook şaşkınlıkla görevliye baktı. "Oğlunuz demek istediniz değil mi?" Görevli de şaşkınca ona baktı. "Hayır kızınız efendim." Jungkook giydirilmiş bebeğin altını açıp baktı.
"Taehyung bunun pipisi yok!" Şaşkınlıkla uyuyan bebeğe bakıyordu. Taehyung neşeyle kahkaha atıp bebeğe yaklaştı küçük bir öpücük bıraktı. "Kız daha güzel değil mi Jungkook hep bir kızım olsun istemiştim!" Jungkook onu görmezden gelip görevliye döndü.
"Bunu gönderebilir miyiz ya?! Bu benim kocamı çalıyor! Baksana o mu doğumdan çıktı ben mi hemen öpücüğü kaptı." Dudaklarını büzüp görevliye bakıyordu. "Jungkook ne diyorsun?" Taehyung gülüp terli saçlara küçük küçük öpücükler bıraktı.
"Odun! Pezevenk! Aptal Alfa! Bak görüyor musun başkalarının kocasını!" Jimin kıskançlıkla Yoongi'ye bakıyordu. Yoongi susması için hemen Jimin'in dudaklarından öptü. "Yok canım daha neler! Senin aklına bunları kim sokuyor anlamıyorum!" Sahte bir şaşkınlıkla olaydan sıyrılmaya çalışıyordu.
"Sen bu zamana kadar babama nasıl yalan söyledin ya?" Jungkook şaşkınlıkla abisinin bu hallerini izliyordu. "Jungkook boş ver tatlım tamam mı?" Jungkook kafasını çevirip kızına baktı. Masumca uyuyan esmer beden çok savunmasız görünüyordu. "Taehyung ben bunu geri içime sokmak istiyorum bunu kaparlar." Üzgünce kocasına bakıyordu.
"Saçmalama Jungkook orada karnından bebek çıkardılar beynini almadılar." Koluna yediği darbeyle suspus kesildi.
5 yıl sonra~
"Kim Mi Young! Buraya gel!" Jungkook küçük kızına seslenmekten bıkmıştı artık. "Tamam gel seni yıkamayacağım. Su yok tamam mı? Hem bu akşam dayınlara da gitmeyiz! Çık artık dışarı! Young Nam senin yanına gelmeyecek babaya güven!" Jungkook Mi Young'a verdiği sözleri tutamayacağını bildiği için parmaklarını arkadan çaprazlamıştı.
Küçük Omega ağaçların olduğu yerden çıkıp kirli ellerle paytak adımlarla babasının yanına geldi. "Nam Nam yok dimi! Kandırıkçı değilsin yine?" Jungkook küçük kıza bakıp kahkaha atmaya başladı. Neden küçük Alfayı sevmiyordu anlayamıyordu.
Bir kaç saat sonra Taehyung iki küçük meleğini de alıp Jimin'lerin evine doğru yol aldı. Çocuklar doğduktan sonra Jimin Yoongi'nin başının etini yiyip Jungkook'un evine yakın bir yere ev yaptırmıştı. Yarım saatlik yoldan ve küçük omeganın ağlamalarından sonra varmışlardı. Kapıdan koşarak çıkan beden bağırarak heyecanla arabaya yaklaştı.
"Mİ Mİ!" Hızla arabaya gelip küçük omegaya sarıldı. Dayısının yanına gidip yanağına küçük bir öpücük bıraktı ve omeganın elini tutarak onu odasına doğru çekiştirdi. Arkasına bakıp babasına bakan Mi Young yaşlı gözlerle önüne dönüp küçük Alfayı takip etti.
3 yıl sonra~
"Kim Mi Young! Hemen hazırlanıp çıkman gerekiyor! Hızlı ol geç kalacaksın! " Jungkook yine kızına sesleniyordu. Bu aralar sürü işleri yoğun olduğundan Taehyung eve pek uğramıyordu ve bu kızını rahatsız ediyordu. "Babam da gelsin! Hem o aptal Nam Nam'ı görmek istemiyorum!" Jungkook pes etmişçesine ellerini havaya kaldırıp masaya oturdu.
"Babayı bende özledim ama işleri çok tatlım. Hadi ama Young Nam sana bir şey yapmadı ki!" Küçük Omega kaşlarını çatıp omuz silkti. Aşağı inip hazırlandıktan sonra onları almaya gelen Yoongi'le okula doğru yol aldılar. Küçük alfa koltukta uyuyarak tüm yol boyunca küçük omegayı rahat bırakmıştı.
8 yıl sonra~
"Ya Kim Mi Young! Neden her seferinde sana sesleniyorum! Doğum gününüz bu gün!" Genç omega elindeki maşayı fırlatıp dudak büzdü. "Aptal Nam Nam'ı görmek istemiyorum." Taehyung gelip kızın başına küçük bir öpücük bıraktı.
"Böyle yapma tatlım o seni cok seviyor." Mi Young artık hayatında olan Young Nam'a alışmıştı. Partinin olduğu yere doğru gittiler. Jungkook heyecanla kızının 16. Yaş günü partisini beklemişti.
"Seokjin dayı!" Koşarak kucağına atlayan bedenle dengesini kaybedip az daha yeri boylayacak olan Seokjin yeğeninin ne kadar da büyüdüğünü düşündü. Dayısına ve amcasına sarılıp diğer tanıdıklarına da gitti. Bu günü hiç bir şey bozamaz diye düşündü.
"Sen kendine Alfa mı diyorsun?" Bahçenin kenarında gördüğü görüntüyle yerinde donmuştu. Hızla o tarafa koştu. "Mi Mi kaç!" Young Nam kanlı yüzüyle karşısında kendisinden bir yaş büyük olan Alfaya baktı.
"Nam Nam ne oluyor?" Soruyu sordu ama cevabını beklemeden büyük Alfayı saçlarından tuttuğu gibi kendine çekti. Çığlık atıp herkesi başına topladı. Elinde içkisiyle gelen iki babası da bağırarak genç omegaya tezahürat yapıyordu.
Alfanın karına vurup geriye çekildi. Young Nam'ın yüzünü o şekilde görünce korkuyla ağlamaya başladı. "Nam Nam neden güçlü değilsin!? Bak nasıl dayak yedin!" İlk defa kendi isteğiyle alfaya sarılıp yanağından öptü. İkisi de dibine kadar kızarmıştı.
"Daha dünkü bebelere bak hele gözümün önünde flörtleşiyorlar!" Taehyung memnuniyetsiz bir şekilde yüzünü buruşturdu.
Ben böyle yazmayı beklemiyordum bi anda gelişti ne ara final oldu anlamadım.
Taekooktan çok çocukları vardı bu bölüm sanırım
Umarım beğenmişsinizdir
Final yapmak istemiyordum ama final oldu niyeyse ne yazdığımı kendim bile bilmiyorum açıkçası
Bu ficte en beğendiğiniz yer neresiydi ya da hangi karakterdi çok merak ediyorum söyler misiniz acaba?
Bu zamana kadar okuyan herkese teşekkür ederim bir başka ficte görüşürüz kendinize iyi bakın
Sizi seviyorum
Sayanora~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOK
FanfictionVita Jeon Jungkook delta Kim Taehyung'tan nefret ediyordu. Vita olan Jungkook bir çok alfaya taş çıkarır cinstendi ve bir çok omegadan güzeldi. Bir deltaya kafa atacak kadar aptal cesaretine sahipti. Deltadan nefret ettiği için kendini ondan soğutma...