"Teyunnng sen beni sevmiyor musunnnnn?" Taehyung yorgunlukla konuştu. "Hayır seviyorum. Senin bu halin ne? Yoksa hamile misin?" Sevinçle yerinde doğruldu. Beklentiyle ağlamaktan ıslanan yüze baktı. "Teyung salak mısın? Daha bir kaç saat önce yaptık o şeyi! Hem Teyung ben küçücüğüm. Ben kendime bakamıyorum minik bi tane bizdene nasıl bakarım." Karışık kurduğu cümleler uyku sersemliği yüzündendi.
"Ee o zaman neden bu haldesin? Normalde ağzıma sıçarsın?" Taehyung esneyerek sormuştu. Jungkook koltukta kayıp kendini eşinin kollarına aldı. Taehyung'un kucağına iyice yerleştikten sonra burnunu çekip kafasını kaslı göğüse gömdü. "Teyunnng ben kızgınlıktayım. Benim kızgınlığım böööyyylee geçiyooorr." Esnemesi yüzünden sonları uzatmıştı.
"Kızgınlıkta duygusal mı oluyorsun?" Merakla sormuştu esmer. "Hayırrr hamile oluyorummm." Taehyung şaşkınlıkla küçük bedene baktı. Olduğu yerde donmuştu. "Uffff Teyung öyle değill. Ben şey işte...hamile gibi canım çekiyor. Sonraaaa mızmız bir sümüklü oluyorum. İstediğim herşeyyy yerine gelmeliii. Yoksa bebeğim düşer! Teyunnng be-bbeğim düşmesiiiinnn!" Ağlayarak konuşuyordu.
"Hamile değilsin ki bebeğin düşsün bebeğim." Jungkook Taehyung'un tişörtünün ucunu tutup yüzüne çıkardı. Gözlerini silip esmere sorgular bakışlar atıyordu. "B-ben hamile değil miyim?" Esmer beden kafasını salladı. "Hayır değilsin." Jungkook oturduğu kucakta hızla kalkıp ayaklarını yere vurmaya başladı. "Teyunnngg benim bebeğim olmayacak mı? Teyung ben hamile olmak istiyorum niye olmuyorum. Teyung yoksa sen kısır mısın? Teyung sen bu hallere düşecek adam mıydın? Ç-çocuklarımız olmayacak mı? Küçük Taekooklar? Ben çocuk istiyorum. Benim bebeğim olmalı." Ağlayarak esmer bedeni sarsıyordu.
"Ya ne alaka! Hani prezervatif kullandım ya o yüzden yok. Hem sen demedin mi ben hamile kalmak istemiyorum diye? Niye şimdi çocuk istiyorsun?" Jungkook normal bir hızda esmer bedene bir tokat geçirdi. "Teyung! Sen beni sevmiyorsunnn sevseydin çocuk isterdin. Bizim bebeklerimiz olurduuuuu. Ama sen istemiyorsun! Bana niye çocuk istiyorsun diye soruyorsun." Ağlayarak gözlerini siliyordu.
"Yok canım ben bebek istiyorum. Niye istemeyeyim. Bebekler çok şirin. Hem senden bir tane daha fena olmazdı." Jungkook ağladıkça ağlıyordu. Bir türlü susmuyordu. "Teyung! Senden nefret ediyorum Delta! Ben çocuk doğurma makinesi miyim?" Taehyung artık daha fazla dayanamadı. O da onunla birlikte ağlamaya başladı.
"Teyunnng benden bıktın dimi! O yüzden ağlıyorsun! Teyunnng senden nefret ediyorummmm. Çok kötüsün! Beni susturmak yerine ağlıyorsun!" Artık diyecek bir şeyi yoktu. Susmakla yetindi. Ağlamak en iyi çözümdü onun için. Sustu ve sadece küçük bedenin ağlamasının bitmesini bekledi. Arada kendi de ağlıyordu.
Bir ara saate baktı. 6 olmuştu ve onlar saatlerce salonda ağlıyorlardı. O an aklına gelen fikirle hızla Jungkook'un telefonunu aramaya başladı. Bulduğu telefonla kendini tekrar koltuğa attı. "Arkadaşının numarasını söyler misin? Omega olan? Şu sarı şey abinin ruh eşi olan?" Jungkook şişmiş gözleriyle Taehyung'a baktı.
"Sarı pipi." Taehyung şişen gözlerini kapatıp açtı. "Arkadaşını sarı pipi diye mi kaydettin?" Jungkook kısılan sesiyle yüzünden konuşamıyordu. Kafa sallamakla yetindi. Taehyung bir kaç arama yaptı ama telefon açılmıyordu. 22. Aramada telefon açıldı.
"Alo? Umarım Delta seni iyi sikmiştir de canın yanıyordur. Lan piç sen beni niye bu saatte arıyorsun? Deli mi sikti?"
Alo? Ben Taehyung? Arkadaşınla niye böyle konuşuyorsun bilmiyorum ama delirmek üzereyim yardım et.
"Ne? Gguk iyi mi? Bir şey mi oldu aşkıma? Lan Delta melta demem gelir döverim seni çabuk cevap ver ne oldu!"
Hayır hayır o iyi gibi...Yani saatlerdir ağlıyoruz. Kızgınlık yüzünden olduğunu söylüyor. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Her ağzımı açtığımda bir şey diyip tersliyor ve daha çok ağlıyor. Onun yüzünden bende ağlıyorum.
"Hoparlöre al."
Aldım.
"Gguk adamı deli mi etmeye çalışıyorsun. Az sakinleş çocuğun ayarlarını bozmuşsun. Koskoca Delta senin yüzünden ağlıyor."
Eşime kızmak yerine çözüm söyle?
"Allah kurtarsın kardeş!?"
Ben ateistim.
"Bana mı sordun ateist olurken. Neyse yine de Allah kurtarsın."
........
Misafirliğe gittim berbattı. Küçük koltukta başımı duvara yaslayıp uyuya kalmışım. Çünkü çok uykum var. 10 daki derse 6 30 da kalktım. Zaten sahurdu oructu derken bi kaç saat uyudum. Uykusuzluk iyi kafa yaptı ne yazdığımı pek bilmiyorum.
Kendinize iyi bakın
Bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOK
FanfictionVita Jeon Jungkook delta Kim Taehyung'tan nefret ediyordu. Vita olan Jungkook bir çok alfaya taş çıkarır cinstendi ve bir çok omegadan güzeldi. Bir deltaya kafa atacak kadar aptal cesaretine sahipti. Deltadan nefret ettiği için kendini ondan soğutma...