6.Senden Nefret Ediyorum

8.5K 603 55
                                    

Delta aniden Jungkook'un yakasını bırakıp Yoongi'ye koştu. Delta Alfayı tek yumrukla yere devirip üstüne çıkmıştı. Ardı ardına yumruk atmaya başlamıştı. Jimin ruh eşinin canının yanması yüzünden yerde acıdan kıvranıyordu. Jungkook diğer herkes gibi şok olmuş bir şekilde olayları izliyordu. Seokjin hemen yerdeki Jimin'in yanına koşup onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama başarısız olmuştu.

Yerde kanlar içinde yatan Yoongi zorla nefes alıyordu. Deltaya tek bir yumruk bile atamamıştı. Jungkook son anda kendine gelebilmişti. "D-del-taa d-durr." Jungkook donan ayaklarını hareket ettirmeye çalışıyordu ama başaramıyordu. Son bir defa daha denedi. Sonunda ayakları hareket ediyordu.

Deltaya yaklaşıp bağırmaya başladı. Dokunmaya korkuyordu. Vita ise Jimin'in yanına gidip onu saçlarından çekip yerlerde sürüklemeye başlamıştı. Seokjin Vitaya bağırıyordu ama Jungkook bunların hiçbirini duymuyordu.

"Delta abimi bırak!" Yoongi patlak gözü ile sessiz bir şekilde Jungkook'a baktı. Hafifçe gülümsedi. Bu sefer kaçmayacağım abi! Üzgünüm. "Kaçmayacağım abi!" Jungkook sesinin kararlı çıkmasını sağlıyordu. "DELTA ABİMİ BIRAK!" Jungkook sinirle bağırmaya başlamıştı. Etraftaki sesler Jungkook ve abisinin öleceği hakkında tahminler yapıyorlardı.

"KES SESİNİ CİNSİYETSİZ!" Delta boğazından gelen bir hırıltıyla bağırmıştı. Yoongi hafifçe ağzını açıp boğazındaki parmaklardan kurtulmaya çalışıyordu. Bir kaç parmağı yerinden oynatıp kısık bir sesle konuşmaya başladı. "Kaç Gguk! KAÇ! KAÇ BU SEFER DE GÜVEN BANA! KAÇ LÜTFEN! Sessiz çıkan sesi sonlara doğru yüksek çıkmıştı ve bağırmıştı. Lütfen derken boğazından bir hıçkırık kaçmıştı ve gözünden bir damla yaş düşmüştü.

"Üzgünüm Gguk. Üzgünüm Jim-!" Yüzüne yediği yumruk yüzünden lafını tamamlayamadı. "ABİMDEN ELLERİNİ ÇEK APTAL! SENDEN NEFRET EDİYORUM DELTA!" Jungkook sinirle Deltaya doğru atıldı ve onu birazda olsa abisinin üzerinden aldı. "Sana ellerini çek dedimhhrrrrr!" Sonlara doğru hırlayarak Deltaya baktı.

Gözleri mora dönüşürken feremon salgılamaya başlamıştı. Etraftaki bir çok omega kokudan dolayı kusmaya başlamıştı. Yaydığı koku bir çok kokuyu barındırıyordu. Delta şaşkınlıkla Jungkook'a bakıyordu. "Sen... Sen Vita mısın?" Jungkook onu görmezden gelip hemen yere diz çöküp abisinin kalbini dinliyordu.

Ölmek üzere! Kurdu ona abisinin ölmek üzere olduğunu söylemişti. Jungkook ağzından çıkan hıçkırıkları tutamıyordu. "ÖLÜYOR! ABİM SENİN YÜZÜNDEN ÖLÜYOR! SENDEN NEFRET EDİYORUM! SIRF SEN BENİM VİTA OLDUĞUMU BİLME DİYE ÖLÜYOR. SENİN APTAL KUZENİN BANA DOKUNMASAYDI ÖLMEYECEKTİ! VİTA OLDUĞUMU ÖĞRENMESEYDİ ÖLMEZDİ! NEDEN ABİMİ ÖLDÜRÜYORSUN!" Jungkook sinir krizi geçiyordu.

Vita olan kız da Jimin'i bırakmıştı. Kimse Jungkook'un Vita olacağını tahmin edemezdi. Jungkook daha fazla ağlamaya başlamıştı. Hıçkırıklardan sarsılarak hem Yoongi'ye bakıyor hemde Jimin'e bakıyordu. İkisi de ölüyordu. Ölmek üzereler Vita kendine gel ağlamayı kes ve dediklerimi yap." Kurdu Jungkook'a bağırıyordu.

Jungkook aniden ağlamayı kesip büyük bir soğuk kanlılıkla elini Yoongi'nin yüzünde gezdirmişti. Gözlerini kapatıp elini geri çekti. Ellerini ağzına yaklaştırıp önce duraksadıktan sonra hemen ağzına koyup sağ ve sol elinin işaret parmağını dişlerinin arasına koyup azı dişleriyle delip kanatmıştı.

Ellerini Yoongi'nin yüzüne tekrar yaklaştırıp gözlerinin üzerinde durdu. Bayılmış olan Yoongi yaşam belirtisi göstermiyordu. Jimin de bayılmıştı. İkisi ruh eşi olduğundan aynı anda ölüyorlardı. Hızlı ol abin ölüyor. Kurdu onu bir kez daha uyarmıştı.

Gözleri kapalı olan bedenin gözlerine parmaklarını sürmeye başladı. Kan göz kapaklarından içeri sızıyordu. Jimin sarsılmaya başlamıştı. Jungkook derin bir nefes alıp işine devam etti. Kurdu onu ele geçiriyordu. Mor gözleri ve artık bir çok Alfaya da etki eden feremonları korkutucu bir görüntü çıkarmıştı.

Jimin ağlayarak yerinde kıpırdanıyordu. Jungkook parmaklarını abisinin gözüne biraz daha bastırıp kanı iyice içine akıtıyordu. Jimin aniden kalkıp koşarak Jungkook'un yanına gelmişti. Bu demek oluyordu ki artık yaşayacaklardı.

Delta aniden Jungkook'u Yoongi'den çekmişti. Ayağa kalkan Jungkook mor gözlerle Deltaya bakıyordu. "Vita kendini öldürüyorsun!" Jungkook sinirle hırlamıştı. "Bana Vita deme!" Bir anda Deltanın kucağına düşmüştü.





Olayları ben uydurdum. Omageverse de böyle bir güç yok bildiğim kadarıyla ama ben yapayım dedim.

Bb

I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin