8. Rezil Herif

8.1K 577 50
                                    

Slm

Bu günün ikici bölümü. Diğer bölümü okuduğunuzdan emin olun.

Kolum ağrıyor ve iki bölüm yazdım🥲

Bye


Delta sinirle hırlamaya başlamıştı. Gözleri grinin en koyu tonunu aldı. Tehditkar bir şekilde feremon salgılıyordu. Dişlerini çıkartıp ona saldırmaya başlamak üzereydi ama kurdu izin vermiyordu. Bensiz hallet işini aptal. Ben Vitama dokunmam. Taehyung'un aklı karışmıştı. Vitam? Ne Vitası ya ben daha ona karar vermedim. Kurdu değişik bir gülüş sunup tekrar Taehyung'la konuşmaya başlamıştı. Sen öyle san. Jungkook ise Deltayı izliyordu.

"Köpeğe benziyorsun!" Ağzından bir anda çıkan kelimeler yüzünden şaşkınca acaba ne zaman ölürüm diye düşünmeye başlamıştı. Delta artık onu öldürmek için kurduna yalvarıyordu. Lütfen sana yalvarırım onu öldürelim. Boşver bir Vita daha var. Hem bize köpek dedi. Kurdu tırnaklarını Deltanın göğsüne bastırıyordu.

Köpeğe benzeyen sensin. Vitam bana hakaret etmez. Taehyung yamuk bir şekilde gülümseyip Jungkook'a doğru yürümeye başladı. "Deliye benziyorsun? " Taehyung kendisini zor tutuyordu. O zaman Vitana kendini göster. Kurdu sinirle içinde savaş veriyordu. Tamam göstereceğim. Kendini göstermeyi kabul etmişti.

Taehyung bir adım daha Jungkook'a yaklaşmıştı. Onu omuzlarından tutup yatağa oturtmuştu. "Bana dokunursan seni öldürürüm Delta!" Birden gri gözlerden Deltanın kurdu görünmüştü. Jungkook şaşkınca bakıp ellerini Taehyung'un saçlarına çıkarmıştı. "Çok sevimli kurdun var! KURDA DÖNÜŞ LÜTFENN! LÜTFEN ONU SEVMEK İSTİYORUM!" Taehyung korkuyla bir adım geri atmıştı.

"SEN DELİRDİN Mİ VİTA? KİM DELTANIN KURDUNA SEVİMLİ DER Kİ?" Jungkook oflayıp yatakta daha fazla yayılmıştı. "Bana bağırma aptal! Senden nefret ediyorum Delta!" Taehyung'un gözü seğiriyordu. Onu öldürmek istiyordu ama kurdu izin vermiyordu.

Kendini sıkıp geri çekilmişti. Jungkook aniden yatakta iki büklüm olup bağırmaya başlamıştı. "A-acıyor." Ağzından çıkan sözler olmasa da canının acıdığı belliydi. Çığlık atıp karnını yatağa bastırmıştı. Taehyung onu bir köşede izliyordu.

Kurdun olduğum için sana istediğimi yaptırabilirim biliyorsun değil mi? Eğer Vitam iyi olmazsa onu mühürleyebiliriz. Bunu istediğini pek sanmıyorum. Bu yüzden onu sakinleştir yoksa ben yaparım. Kurdu Taehyung'u tehdit ediyordu.

Taehyung çığlık atan bedene yaklaşıp yanına oturmuştu. Onu kolları arasına alıp feremon salgılamaya başlamıştı. "Delta k-karnım ağrıyor." Göz yaşları içinde karnını tutuyordu. Jungkook Taehyung'un bacaklarına oturmuş bir şekilde bütün bedenini Taehyung'a yaslamıştı. Taehyung nefesini tutup Jungkook'u bebek pışpışlar gibi sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Delta uykum yok! Karnım ağıyoaaAaa" sona doğru çığlık atmıştı. Taehyung tuttuğu nefesini bırakıp ellerini Jungkook'un gömleğinin içine sokup karnını okşuyordu. Yavaş yavaş parmakları tüm alanda geziyordu. Eli bel kıvrımlarını tutmaya ve onu sabit bir şekilde oturtmaya çalıyordu. Sağ elini yavaşça göbeğine getirip baş parmağıyla Jungkook'un göbek deliğine okşuyordu.

"Delta sikiyor musun yardım mı ediyorsun belli değil." Jungkook acıyla konuşmuştu. Taehyung Vitanın açık sözlülüğüne gülüyordu. "Gülme aptal." Jungkook bebek gibi sızlanıyordu. "Ben çok güçlüyüm biliyor musun Delta? Abim beni çok iyi eğitti. Abim... abimmmm." Jungkook kelimeyi uzatıp daha çok ağlamaya başladı.

"Senden nefret ediyorum Delta! Abimi öldürdün. O beni korumak için hep birilerini öldürürdü ama bu sefer beni korumak için öldü. Senin yüzünden öldü." Jungkook ağlayarak Deltanın göğsüne vuruyordu. "Abin ölmedi. Onu sen kurtardın. Sen çok güçlüsün Vita. Bunu nasıl başardığını bilmiyorum ama onu hayata döndürdün." Jungkook yerinde doğrulup kocaman açtığı gözlerle Deltaya bakıyordu.

"Bende bilmiyorum. Kurdumun dediklerini yaptım. Hem abim yaşıyorsa artık ona daha çok sarılacağım anlamına geliyor bu! Onu daha çok öpeceğim. Benim canım abim. " Taehyung kaşlarını çatıp Jungkook'a baktı. "Kurdun seni öldürecekti. Ruhunu bölüyordun. Bunu bir daha yapamayacağını biliyorum çünkü... çünküsünü bilmiyorum işte." Jungkook kıkırdayıp parmaklarını çaprazlayıp gerdikten sonra işaret parmağıyla Deltanın anlına vurmuştu. "Şapşal Delta!"

Delta kucağındaki Jungkook'un kulağına yaklaşıp fısıldadı. "İnan bana seni öldürmek istiyorum ama kurdum izin vermiyor. Kurduma dua et." Jungkook elini boşver der gibi sallayıp konuştu. "Sen git kurdun gelsin. Delta kurduna aşık oldum. O nasıl haşmetliliktir. Bir kere dönüşsene?" Taehyung Jungkook'un aklını kaçırdığını düşünüyordu.

Jungkook'un kurdu uzun bir aradan sonra tekrar Jungkook'la konuşmuştu. Rezil herif.

I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin