Slmm
Kitabın kapağını değiştirdim. İlk fotoyu düzelecektim sonra onu bulamadım. Herhalde silmişim. Bu arada taslaklarda olan hikayem nasıl 17 okuma oldu 🤠
Bilen varsa söyleyebilir mi?Bye
Taehyung duyduğuyla kalp atışlarını yavaşlatmaya çalıştı. Biliyordu, Jungkook'un aklı başında değildi. Kendi değilde kurdu düşünüyordu. "Keşke bunu kızgınlık sonraları da söyleyebilsen." Jungkook yerinden doğrulup yumruk yaptığı eliyle Deltanın göğsüne vurdu. "Ben kandırıkçı mıyım Teyung! Bekle kanıtım var!" Hızla yerinden kalkıp kıyafet dolabına gitti. Elini dolabın altındaki bir yere atıp siyah bir defter çıkardı.
"Düşündüğüm şey değil değil mi?" Şüpheyle sormuştu. "Evet o!" Jungkook gülümseyerek yanına gitti. Taehyung ellerini telaşla sallayıp kendine açıklık getirmeye çalıştı. "Jungkook hayır ya! Ölmek için çok küçüğüm!" Jungkook anlamsız gözlerle Deltaya baktı. "Küçülde cebime gir Teyung!" Taehyung bir anlık farkındalıkla gözlerini kırpıştırdı. "Doğru ya anime dünyasında değiliz...Yani death note değil o." Jungkook şaşkınlıkla ağzını açtı.
"Mal mısın Teyung! Tabiki değil! Bu benim günlüğüm. Sana onu okutmak istiyorum. Kay biraz." Taehyung kucağında yer açıp sayfaları eskimiş deftere baktı. Jungkook oturup ilk sayfasına baktı. Şirince gülümseyip başını kaldırıp gözlerini anlamsız bakan gözlere sabitledi. "Teyung bak ben ilk yazı yazmayı öğrendiğim zaman bunu yazmıştım."
"Bak burada okuyucularımı seviyorum. Onlar bir numara yazıyor." Taehyung kıkırdayıp baktı. "Jungkook deli misin!? Bunu bir tek sen okuyorsun." Jungkook çocuksu bir üzüntüyle burukca gülümsedi. "Altındaki notu görmedin mi?" Taehyung başını iki yana salladı. Altta yazan nota bakıp gülümsedi. Sevgili Deltam ve güzel Vita olan ben! İkimizi de çok seviyorum bunu bir tek biz okuyacağız! Jungkook satırların üstünde parmaklarını gezdirdi.
Jungkook sayfaları çevirip dudak büzdü. "Off o zaman düştüğümde çok ağlamıştım. O manyak Alfa beni yere düşürmüştü. Sonra bende ağladım ve abime dövdürttüm." Jungkook sayfaları çevridikçe Taehyung uwu krizinden ölmek istiyordu. "1 mart! Yoongi hyung çok sinirli niye diye sordum ama cevap vermedi! Küstüm ona! Hem zaten Jimin bana onun mart ayında olduğunu söyledi. Ama bende mart ayındayım. Bende mi sinirli olacağım? Off çok kötü ben kimseye sinirli kalamam ki! Hem zaten bu gün çok korktum. Benim yüzümden herkes feremonlarım yüzünden zehirlenecekti! Ama kalbimin yanında bir kalp daha hissettim. Çok heyecanlıyım! Eşim nasıl biri! Seni Çoook öpüyorum Deltam!" Gülerek okuduğu şeylere ikisi tekrar güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOK
FanfictionVita Jeon Jungkook delta Kim Taehyung'tan nefret ediyordu. Vita olan Jungkook bir çok alfaya taş çıkarır cinstendi ve bir çok omegadan güzeldi. Bir deltaya kafa atacak kadar aptal cesaretine sahipti. Deltadan nefret ettiği için kendini ondan soğutma...