Delta hala şokun etkisinden çıkamamıştı. Jungkook'un öptüğü yer tatlı bir karıncalanmayla yanıyordu. "Belki bir gün mü? Sözümü aldım o zaman. Flört müyüz yani ben anlamadım şimdi." Jungkook gözlerini denize sabitleyip dudaklarını yavaşça araladı. "Birbirini tanımaya çalışan iki insanız diyelim mi?" Taehyung yüzünden kayan elleri tuttu. "Bundan fazlasıyız Jungkook. Bunu sen de fark etmişsindir." Jungkook pes eder bir şekilde ofladı.
"Beni seviyor musun?" Delta ani gelen soruyla gözlerini kırpıştırdı. "Yani evet seni sevdiğimi düşünüyorum. Kurdum seni seviyor. Ben de seni seviyorum. Bu kadar kısa zamanda nasıl oldu deme çünkü bende bilmiyorum. Seni sevdiğimi hissediyorum. Beni kendine çekiyorsun." Jungkook aldığı yanıtla memnunca gülümsedi.
"Beni severken başkalarına yaklaşma o zaman belki sana şans veririm. Ben zaten kimseye yaklaşmam. Diğer Vitaya da yüz verme." Jungkook diğer Vita yüzünden kıskançlık çekiyordu. "Eğer öyle bir şey yaparsan seni öyle bir döverim ki asla unutamazsın! Anladın mı beni Taehyung. Kalbimi sana emanet etmek istiyorum. Lütfen kırma. Çok çabuk kırılıyor." Sözlerini bitirince ona masumca bakan Deltaya baktı.
"Seni kırarsam beni öldürebilirsin. Buna izin veriyorum. Seni severken başkalarına bakarsam bana istediğini yapabilirsin. Ama şunu bil kalbim sendeyken başkalarına gitmem gidemem. Seni kırıyorum biliyorum. Tanışalı daha kaç gün oldu ama ben seni pek çok kez kırdım. Seni kırdığım için özür dilerim." Yüzündeki yamuk gülümsemeyle ellerini Deltadan çekti. Yavaşça saçlarına çıkardı. Ellerine geçirdiği siyah tutamlar yumuşakça elinden kayıyordu.
"Aslında çok güzel gülüyorsun. Bunu biliyor muydun? Gamzelerin seni çok şirin gösteriyor. Başkalarının yanında gülmeni istemiyorum çünkü bu manzarayı bir tek ben görmeliyim diye düşündüm. Ama bunun yanlış olduğunu fark ettim. Gülünce bir anda solan yüzün yaptığım aptallığın çok net bir kanıtı. Özür dilemek bir şeyi değiştirmez ama bu köpeciği affeder misin?" Dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı Jungkook'un. Eee Jungkook bey 'köpeciğini' affedecek misin? Kurdunun 'köpeciğini' bastırarak söylemesi çok hoşuna gitmişti.
"Seni affetmeli miyim köpecik." Dudaklarını büzen Delta küçük bir çocuk gibi görünüyordu. Hemen elleriyle dudakları sıkıp daha çok büzmüştü. "Köpeciğini affetmez misin?" Zorla dudaklarındaki ellerle konuşmuştu. "Köpeciğimi affedersem bir daha aynı şeyi yapmayacağını nereden bileceğim?" Taehyung sızlanıp dudaklarını kıskaç gibi tutan ellerden kurtarmaya çalışıyordu.
"Bu köpecik güzel Vitasına söz veriyor. Bir daha asla onu kırmayacak. Kırarsa herkesin içinde köpek gibi havlayacağına da söz veriyor." Duyduklarıyla kahkaha atan beden omzundaki başa tekrar eğilip burnundan öpmüştü. "İyi o zaman köpek gibi havalayacağın zamanı dört gözle bekliyorum. Ya da dur kalbimi kırmadan havla!" Sevinçle konuşan bedene karşı kaşlarını çatmıştı Delta. "Hey ben bir kurdum! Köpek gibi havlamam. Sadece seni kırdığım zaman herkesin içinde havalayacağımı söyledim. Benim de bir gururum var. Gururumu kırma lütfen." Jungkook hızla başını salladı.
"Senin gururunu kırar mıyım köpecik. Seninle dalga geçiyorum ama ciddi olarak asla böyle bir şey yapmam. Kurdunun ne kadar gururlu bir kurt olduğunu biliyorum. Bu yüzden verdiğin söze güveniyorum. Sonuçta sürüsüne rezil olacak kişi sensin ama seninle evleneceğimide düşünürsek bu benimde gururumu kıracağım anlamına gelir." Hızlanan kalbini göz ardı edip Deltaya göz ucuyla baktı. "Benimle evlenmek mi istiyorsun?" Hızla yerinden kalkmıştı.
"Başka seçenek göremiyorum. Büyük, güçlü, kaslı, kurdumu iyi hissettiren bir Alfa ya da başka Delta olmadığına göre sana kaldım." Jungkook kaşlarını kaldırıp kaldırıp indiriyordu. Taehyung kaşlarını çatıp sinirinle soludu. "Senin kaşlarını tıraş ederim!" Jungkook gülüp kendini geriye atan bedene daha çok yaslamaya çalışıyordu. Ellerini Deltanın yüzüne çıkarmaya çalışıyordu ama Delta izin vermiyordu.
"Sen kıskandın mı? Ya çok şirinsin köpecik!" Gülerek kendini Deltaya sevdirmeye çalışıyordu. "Ne şirini be! Ben şirin değilim! Deltayım ben Delta!" Hızla ayağa kalkıp kayalıklarda denize daha çok yaklaştı. Jungkook'ta ayağa kalkıp Deltaya sarılmaya çalışıyordu. "Ya bırak beni!" Jungkook kıkırdayıp kafasını hayır anlamında salladı. "Gel buraya korkak köpecik! Isırmam ya da yalan söyledim azıcık yanaklarından ısıracağım." Koşarak Deltanın üstüne atladı.
Deltanın kayan ayağıyla ikili denizi boylamıştı.
Ve ölmüşlerdir. Mutlu son.
Şaka şaka o kadar da vicdansiz değilim.
Kendinize iyi bakın sonra görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOK
FanficVita Jeon Jungkook delta Kim Taehyung'tan nefret ediyordu. Vita olan Jungkook bir çok alfaya taş çıkarır cinstendi ve bir çok omegadan güzeldi. Bir deltaya kafa atacak kadar aptal cesaretine sahipti. Deltadan nefret ettiği için kendini ondan soğutma...