9. Ağlıyor Musun?

7.8K 563 49
                                    

Slm

Anlamadığınız yer olursa sorun lütfen çünkü ben bile bazen ne yazdığımı anlamıyorum.

Bye




Jungkook kurdunun sesi yüzünden yüzü kızarmış bir şekilde Taehyung'a bakıyordu. Kendine gel Jungkook. Gardını indirme.  Kendi kendine konuşup Taehyung'un duyamayacağı bir şekilde fısıldadı.

"Cidden Vita senden nefret ettiğimi biliyor musun? Çok çocuk gibi davranıyorsun ve bir dediğin bir dediğini tutmuyor. Dengesiz bir deliye benziyorsun." Jungkook kırıldığını hissediyordu. Aptal olma Jungkook! Aptal bir Delta yüzünden kırılıyor musun? Kendimden utanıyorum sayende. Dik dur ve onu sikine bile takma. Jungkook göz devirmişti. Kurdu ona ne yapacağını söylüyordu. Bu zamana kadar neredeydin? Bu benimle beşinci konuşman. Dediğini neden yapayım. Jungkook düşünce yoluyla kurduyla konuşmuştu tekrar. Kurduna kızgındı çünkü kurdu onu takmıyordu.

Ben hep haklıyım. Kurdu konuyu tek cümlesiyle kapatmıştı. Taehyung sorgular biçimde Jungkook'un yüzüne bakıyordu. "Ee Delta ayaklarına kapanıp ağlayayım mı? Beni sevmiyorsan ne yapabilirim? Gerçi çokta umrumda gibi konuşuyorsun ya bayılıyorum bu haline. Az daha kudur." Jungkook burnunu kırıştırarak gülüyordu.

"Çok çirkinsin. Eğer Vita olmasaydın sana bir saniye daha katlanamazdım. Bu cesaret nerden geliyor sana çok merak ediyorum." Yavaş ol çarpılacaksın. Karşında bütün omegalardan daha güzel biri duruyor. Delta kurduna göz devirmişti. Jungkook'u güzel bulan Kurdu yüzünden sinirleniyordu.

"Tabii çirkin olduğum için bana bakmak bile seni iğrendiriyor." Jungkook dudak büzüp karşındaki Deltaya bakıyordu. "Ne düşündüğün sanki çokta umrumda ya sayın amına koduğum." Oyuncu tavrını alayla bakan gözleri almıştı. Delta sinirden dişlerini sıkıyordu. Biraz daha sıkarsa kıracağına emindi.

"Seni öldürmek istiyorum. Dua et! Kurduma dua et çünkü seni öldürmeme izin vermiyor." Jungkook başını hafifçe yana yatırıp gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı. "Küçük köpecik beni öldürmek mi istiyormuş. Hiii çok korktum. Hıh bak nasılda küstüm sana! PİS KÖPECİK BENİ ÖLDÜRMEK Mİ İSTİYORSUN!" Jungkook çığlık atıp kendini yatakta bir ileri bir geri sallıyordu.

"Eğer bana bir daha KÖPECİK dersen seni öldürürüm." Dişleri arasından sinirle tıslayan Deltaya tekrar alayla bakmıştı. Dudaklarını büzüp anlamamazlıktan geliyordu. "Beni sırf sana köpecik dediğim için mi öldüreceksin." Taehyung'ta onun oynuna katılıp gözlerini yumup konuşmaya başladı. "Hıhı eğer bana köpecik dersen o boynunu güzel parmaklarıma sarıp senin nefesini keseceğim." Jungkook gözlerini kocaman açıp Taehyung'un ciddi olup olmadığına bakıyordu.

"Ben bunu çok fesat anladım köpecik." Jungkook artık sınırlarını zorlandığını biliyordu. Onu sinir etmek hoşuna gidiyordu. "Sikece-" Jungkook yatakta zıplayıp parmağını Taehyung'a sallıyordu. "Hiii sen çok çok çok sapıksın! SENİ SAPIK PEDOFİLİ!" Taehyung öfkeden kızaran yüzü ile Jungkook'un üzerine eğilmişti.

Omuzlarını sıkıp Jungkook'u sarsmaya başlamıştı. "BEN... SAPIK... BİR... PEDOFİLİ... DEĞİLİM! ANLADIN MI?" Jungkook hiç etkilenmemişti. Alaycı tavrını koruyordu. Aklına Deltanın kurdunun ona zarar vermeyeceğini getirdi. Taehyung'tan hoşlanmıyordu ama kurduna bir çekimi olduğunu inkar etmeyecekti. "Umm... D-del-taa ko-korkuyoru-um." Jungkook sahte bir şekilde iç çekmeye başlamıştı.

Bildiği bir şey varsa o da Taehyung'un kurdunun kendi kurduna kur yapıyor olmasıydı. Bu yüzden kurduna zarar gelmesine izin vermezdi. Taehyung göğsünü tutarak acıyla gözlerini kırpmıştı. "Hıh bak sen bana zarar verirsen benim yakışıklı kurdum da sana böyle dişlerini geçirir." Taehyung daha fazla bu odada kalmak istemediğine karar vermişti ve hızlıca odadan çıkıp kapıyı çarpmıştı.

Jungkook giden Deltanın ardından derin bir nefes alıp yanan gözlerinden sızan yaşlara izin vermişti. Yatağın içine girip karını tutarak ağlamaya devam ediyordu. Sessiz ve ses çıkarmadan yorganı kafasına kadar çekip acı yüzünden kıvranıyordu.

Aşağı kata inen Taehyung sinirle bodrumun merdivenlerine yönelmişti. Aşağı hızla inip boks salonu gibi olan bodrumunda volta atıyordu. Sinirinin böyle geçmeyeceğini bildiği için boks torbasına yönelmişti. Attığı yumruklar torbayı bir sağa bir sola sallandırıyordu.

Buruna dolan feremon yüzünden durmak zorunda kalmıştı. Vitam acı çekiyor! Kurdu bağırıp Taehyung'u yukarı götürmek için zorluyordu. Taehyung'ta merak etmişti. Hızla merdivenleri çıkıp odaya girdiğinde iç çekiş seslerini duymuştu.

Yatağın yanına gidip yorganı kaldırmaya çalışıyordu ama başaramıyordu. Jungkook yorganı kendine sarıp kafasına kadar kapatmış ve iki ucunu da tutuyordu. "Git burdan!" Jungkook bu sefer sesinde alay olmadan kırgınlıkla konuşuyordu.

"Ağlıyor musun?" Taehyung saçma bir soru sormuştu. Jungkook ağlıyor olmasına rağmen formunu kaybetmeyip tekrar dalga geçmişti. "Yok gözümden işiyorum."

I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin