Saat 7 de çalan alarm yüzünden yatakta ağlamaya başlayan Jungkook yüzüne dökülen soğuk su yüzünden aniden ayılmıştı. Yatakta oturur pozisyona geçip ona şu atan kişiye bakıyordu ama ortalıkta kimse yoktu. Ayağa kalkıp yüzündeki suyu tişörtüne sildi. Yok artık ben bu ıslak kıyafetlerle mi yattım! Diye düşünmüştü.
Hemen dolaba giderken aniden yerdeki bir şeye takıldı. Yer düşerken takıldığı şeyi yani kişiyi gördü. "Jeon Seokjin! Seni aptal Alfa! Beni ıslatan sen miydin?!" Bağırarak ayağa kalmıştı ve kardeşini kovalamaya başlamıştı.
Seokjin ise resmen gülmekten nefes alamıyordu. Koşarak salno gitti ama Jungkook arkasından geliyordu. Kaçamıyacağını anlayınca abisinden korkmasına rağmen onun odasına daldı. Gördüğü görüntüyle ağzı açık kalmıştı.
İçeri dalan Jungkook tam konuşmak ve bağırmak üzereyken yatakta birbirine sarılarak uyuyan ikiliye takılmıştı. Hemen Seokjin'in yanına gidip yakasından tuttuğu gibi dışarı sürükledi. Sese uyanan Jimin ne olduğunu anlayamıyordu. Yanında duran cisimin yüzüne vurduğu nefes yüzünden şişmiş gözleriyle ona baktı.
Çok yakışıklı! Çiçekler iyi ki çıktı. Tanrım seni ne kadar çok sevdiğimi biliyor musun? Jimin içinden Tanrıya şükürlerini sunuyordu. Jimin daha 10 yaşındayken Yoongi'ye tutulmuştu. Kimseye söylememişti çünkü Yoongi onu küçük kardeşi olarak görüyordu. Bu yüzden asla açılmamıştı.
Uyanıp huysuzlanan Yoongi yatakta daha fazla yayılıp koluyla Jimin'i boğuyordu. Boğulan Jimin, ellerini Yoongi'nin koluna koyup onu itmeye başladı. Uyanan Yoongi hemen doğrulup Jimin'in üzerinden kalktı.
Jimin de doğrulmuştu ve utancından Yoongi'nin kolunu ısırıyordu. "Yha aptal omega niye sürekli beni ısırıyorsun!" Jimin dudak büzüp ona baktı ve yataktan kalktı. "Benim gitmem gerek. Biliyorsun okul var ve seni tabi ki de ısırırım Alfa! Az daha beni boğarak öldürüyordun! Çok ağırsın!" Yataktan hızla uzaklaşıp Jungkook'un odasına girdi.
Jungkook Seokjin'in sırtına çıkıp saçlarını çekiyordu. "Sen aptal Alfa! Seni pis yakışıklı çakma Delta! Sen hangi hakla bu güzel çıtır Vitayı ıslatırsın." Saçlarına daha çok asılıp dişlerini koluna geçiriyordu.
"Jungoo hemen okula gidelim geç kalacağız! Ben yanımda fazla birşey getirmedim senden geçineceğim." Jungkook kafasını hızla sallayıp kendinden uzun olan kardeşinin sırtından atladı. "Hayır ya hayır ben niye sana elbise veriyorum! Git başkasından dilen!" Jimin ona inanamayan gözlerle baktı.
"Jungoo mal mısın? Cidden ya sence bu büyük hayvanların elbiseleri bana uyar mı? Zaten seni elbiselerin bile anca oluyor. Seninle neredeyse aynı beden giyiyoruz! Bu yüzden vermelisin!" Hızla Jungkook'un dolabına koştu. Eline aldığı büyük sweeti hızla üstüne geçirdi.
"Yha sen neden benim en ama en sevdiğim sweeti giyiyorsun!" Jimin sweeti kokladı. "Jungoo aylardır okula bu sweetle geliyorsun! Başka bir şeyler de giy! Okuldakiler senin fakir olduğunu düşünüyor. Yha sen koskoca Jeon ailesinin çocuğusun! Biraz düzgün giyin! Bu yüzden sana iyilik yaptım ve sweetini giydim." Jungkook sinirle dolabı dökmeye başladı.
İstediği şeyleri bulamayınca Seokjin'e baktı. "Benim yakışıklı alfam bana beyaz bir gömleğini ver!" Seokjin sızlanmaya başladı. "Yha sen benim gömleğimi ne yapacaksın? Benim kokum var o gömleğin üstünde!" Jungkook omuz silkip koşarak odadan çıktı. Geri geldiğinde elinde beyaz bir gömlek vardı.
"Çıkın odamdan da üzerimi giyeyim." Jungkook ikisini de kovmuştu. Hemen üzerini giyip aynanın karşısına geçmişti. Gömlek içini gösteriyordu bu yüzden Jungkook içine beyaz bir crop giymişti. Beline kalın deri bir kemer takıp uzun saçlarını taramaya başladı. Uzun saçları şekil aldıktan sonra küpelerini de takıp işini bitirmişti.
Kapıyı açıp dışarı çıkmıştı ve dışarı çıkınca abisinin ağzından akan sulara bakmıştı. Şaşkınlıktan ağzı açık kalan Yoongi içtiği suyu yere boşlatmıştı. "Jungoo çıplaksın!" Jimin şaşkınca bağırmıştı.
En sonundan okula gitmek için şoför gelmişti. Arabaya binip okula gidiyorlardı. Jungkook hızlıca arabadan inip Beta olan arkadaşı Hoseok'u görünce hızlıca onun yanına koştu. Yanlışlıkla çarptığı kişi yüzünden yere düşmüştü.
"Yha insan bir özür diler." Junkook yerde elini ovarak sızlanıyordu. Anında gözleri şokla açılmıştı. Çarptığı kişi Delta Kim Taehyung'tan başkası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE YOU DELTA/OMEGAVERSE-TAEKOOK
FanficVita Jeon Jungkook delta Kim Taehyung'tan nefret ediyordu. Vita olan Jungkook bir çok alfaya taş çıkarır cinstendi ve bir çok omegadan güzeldi. Bir deltaya kafa atacak kadar aptal cesaretine sahipti. Deltadan nefret ettiği için kendini ondan soğutma...