6. kapitola

55 13 4
                                    

Kamínek stál v léčitelském doupěti a sledoval Písečnou tůň.
,,Ta zranění už máš vyléčená. Už se zase můžeš plně věnovat výcviku." řekla Tůň.
,,Děkuji." řekl Kamínek a odběhl za Bažantem.
,,Tůň už mi to říkala ráno, můžeme se jít učit bojové umění, které jsi hodně zameškal."
,,Dobrý nápad."
Těsně před východem tábora je zastavil Kůrový měsíc.
,,Bažante, pojď do mého doupěte, Kamínku tebe teď bude trénovat Jezerník." řekl Kůrový a s Bažantem odešli.
,,Tak jdeme." pobídl Jezerník Kamínka a běžel k Písčité dolině.
,,Zaútoč na mě." řekl Jezerník a postavil se proti Kamínkovi.
,,Čau, jdu se dívat jak vám to jde." mňoukl hrubý hlas Bouřliváka.
,,Kůrový dostal v noci znamení od Hvězdného klanu, šel s Bažantem a Mušlíkem k Měsíční puklině." řekl Bouřlivák.

Kamínek skočil Jezerníkovi na ramena a vyhoupl se mu na záda.
Jezerník se přetočil na záda a odhodil Kamínka.
Kamínek dopadl na tlapky a zase zaútočil na Jezerníka.
Uhodil ho tlapkou do hlavy a Jezerník se zakymácel.
Kamínek se mu postavil na záda a zabránil mu v pohybu.
,,Dobrá práce, ale musíš dávat větší pozor." mňoukl Jezerník a odkutálel se bokem.
Kamínek spadl na zem a Jezerník mu položil tlapku na rameno.
,,Ale i tak umíš dobře bojovat." uznal Jezerník a nechal Kamínka vstát.
Jezerník ukazoval Kamínkovi bojové postoje a obranné pozice.
Pak sledoval jak Bouřlivák s Jezerníkem spolu cvičně zápasí.

Když se vraceli vzali to oklikou k jezeru aby si mohli v horkém letním dnu schladit tlapky.
Cestou potkali Kůrového měsíce jak se vrací z výpravy k Měsíční puklině.
,,Ahoj." zašeptal Mušlík.
,,Ahoj." mňoukl Kamínek a šel po boku Mušlíka.
,,Až přijdeme do tábora, mám pro vás zprávu." přerušil hrobové ticho Měsíc.

,,Ať se všechny kočky, které jsou schopné ulovit si vlastní potravu shromáždí pod Plochou skálu ke klanovému shromáždění." zavolal Kůrový měsíc a vyskočil na skálu.
Kamínek si sedl kousek od Vrbíka s Cvrčkotlápkem.
Vedle Kamínka se posadil Mušlík a zvědavě se podíval směrem, kam koukal Kamínek.
,,Hvězdný klan mi dal znamení." začal a všechny kočky na něj upřeli pohled.
,,Nížinný klan si přivlastňuje naši řeku, a to si nenecháme už líbit. Vyhlásíme jim boj!" zvolal a kočky začali jásat.
,,A proč se nezkusit domluvit s Hvězdnou růží?" zavolal Ohnivý blesk s vyhýbavým výrazem.
Kočky se na něj ohlédli.
,,Už jsem to dříve zkoušel, ale Hvězdná růže tvrdí že my máme hory a tak oni budou mít řeku."
,,A kdy vyrazíme?" zeptal se Jezerník.
,,Vyrazíte až se bude stmívat. A útok povede Kapřice." mňoukl.
,,Ty nebudeš bojovat, Kůrový měsíci?" zeptal se Bažant a střihl ušima.
Kůrový pomalu mrkl a rozhlédl se po kočkách, dál tu otázku ignoroval.
,,Mám vymyšlený plán, jak zaútočit. Pošleme jednoho válečníka do tábora Nížinných, zvolený válečník bude předstírat že na náš klan něco zaútočilo, Hvězdná by měla vyslat pomocné válečníky, ale sama zůstane v táboře jen s pár válečníky. A v tu chvíli ostatní zaútočí." vysvětlil a kočky bojovně zahalekali.
,,Válečník, který bude v tomto boji hrát nejdůležitější roli bude Ztracený ocas." mňoukl a Ztracený ocas odhodlaně přikývl.
,,A bojovat půjdou Jezerník, Pampeliška, Hlodášpírka, Bouřlivák, Brusinka a...Kamínek." rozhodl Kůrový měsíc a seskočil ze skály.
,,Ti co jsou vybraní do boje, běžte si odpočinout a než bude slunce zacházet, buďte připravení k odchodu, Kapřice bude na vás čekat.
Ještě je potřeba určit noční hlídku, Ohnivý blesku, vezmi si s sebou Sněženku s Vrbíkem a jděte směrem k Velkému javoru." mňoukl velitel a odešel do léčitelského doupěte.
Kamínek si šel lehnout do doupěte.
,,Přinesl jsem ti veverku, aby jsi neměl hlad až půjdeš." řekl Mušlík a položil před Kamínka šedivé zvířátko.
,,Díky."
Když měl veverku snědenou, rychle se umyl a šel spát.

~~~
Skupinka vedená Kapřicí byla ukrytá v houští za řekou, na území Nížinného klanu.
Kamínek sledoval cestu odkud by měl každou chvíli vyběhnout Ztracený ocas se skupinkou cizích válečníků.
Ozvalo se zašustění a kolem schovaných koček proběhla bílá šmouha se skupinkou válečníků.
Když zmizeli z dohledu, Kapřice zavelela a všichni vyrazili.

Když už byli u tábora Nížinných, Kapřice se zastavila a počkala.
Mrskla ocasem a to bylo znamení k útoku.
Kamínek vběhl do klidného tábora a zahalekal jako ostatní klanové kočky.
Pod drápy se mu dostala malá světlá učednice. Zabořil jí drápy do ramena a svalil ji na bok.
,,Kamínku?" zapískla kočička a měla vyděšený výraz.
,,Zázvorko!" Kamínek ustoupil.
,,Promiň..." zašeptal a utekl.
Dal se do boje s hnědou kočkou.
Chránila vchod do školky.
Kočka se Kamínkovi zakousla do nohy. Kamínek jí drásal břicho, ale kočka ho přišpendlila k zemi a zakousla se mu do ucha.
Kamínek zaskučel a zadními tlapkami kopl kočku do břicha.
Měla vyražený dech. Kamínek jí skočil na záda a zadními tlapkami ji drápal pořád dokola.
Kočka se stáhla do školky a tam zůstala.
Kamínek se ocitl v blízkosti Kapřice, která bojovala s Hvězdnou růží.
,,Řeka je i naše." hekla zrovna Kapřice a spadla do prachu.
Hvězdná růže se připravila Kapřici kousnout do krku, ale Kamínek ji chytil za ocas a táhl pryč.
,,Tohle není boj pro tebe." zavrčela zrzavá kočka a tlapkou sekla Kamínka do hrudi.
Kamínek se odrazil a zabořil drápky do Hvězdné oka.
Velitelka zavřeštěla a zaťala Kamínkovy drápy do stehen.
Kamínek od ní vysíleně odskočil.
Hvězdné krvácelo oko, ale vrhla se zase do boje.
Kamínek jí pořádně kousl do ramene a zase odskočil.
,,Horský klane, to stačí! Jdeme, už mají dost!" zakřičela Kapřice a běžela pryč.
Ostatní kočky se hnali za Kapřicí.
Kamínek udělil ještě pořádný kousanec Myší tlapě, kterou poznal na shromáždění a utíkal do tábora jako ostatní kočky.

Tak, tady máte trochu bojování :D
Kamínek už je zase zdravý takže už budou kapitolu trochu záživnější, doufám XD

~927 slov~

KAMENNÉ TAJEMSTVÍ - Hluboko v srdci ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat