سخن نویسنده: سلام...حال و احوال شما؟ چند روزی آپ متوقف شده بود و الان از سر گرفته شد....امیدوارم دل تنگ افسرده تو باشین...پس تند و سریع بریم سراغ پارت بیستم...منتظر نظراتتون هستم...سعیده م!
___________________________________________
محکم دو سه بار به پیشونیم کوبیدم و با کلافگی موهام رو بهم ریختم.
سعی کردم از شر گوشی مزاحمم خلاص شم.رو حالت سایلنت گذاشتمش و داخل کشوی میز پرتش کردم و بدون توجه بهش سعی کردم به جلسات مشاوره امروز رسیدگی کنم.
دوباره خنگ بازیم کار دستم داد و مطمئنم سوپاسیت ولم نمیکنه.
راستش اگه هفت سال پیش این جریان اتفاق می افتاد و من پیام کسی رو اشتباهی برای اون فوروارد میکردم، شاید اونقدرررر از رفتارهاش خوشم می اومد که احتمال داشت خوشی بزنه زیر دلم و چند تا بوسه رو لبهای وسوسه انگیزش میکاشتم ولی الان اصلا حوصله حساس شدنش رو نداشتم.
با شناختی که ازش داشتم میدونستم که ول کنِ این جریان نیست و تا ته توی قضیه رو درنیاره، این پیام اشتباهی رو فراموش نمیکنه.
جلسه های امروز هم تموم شد و من هیچ توجهی به گوشیِ داخل کشو نداشتم ولی خب باید در پایان کارها برش دارم تا به خونه برم.
گوشی رو بیرون آوردم و داخل کتم قرار دادم.
از اتاق بیرون زدم و در رو قفل کردم.
از خانم ساچین و بقیه کارکنای کلینیک خداحافظی کردم و سوار ماشین شدم.
فاصله کمی رو طی کردم که وسوسه شدم ببینم ایا سوپاسیت دوباره تماس گرفته یا نه؟
دکمه لبه ی گوشی رو فشار دادم و همونطور که فکرش رو میکردم، سوپاسیت پدر گوشیم رو در آورده بود.
۴۱ تماس بی پاسخ و ۱۹ پیام که دیده نشده...اون هم تو حد فاصل دو سه دقیقه بین پیامها و تماسها!
پیامهاش رو باز کردم : این یعنی چی گالف؟ / این انتقام تو از منه؟ / میخواستی اینجوری منو نابود کنی؟ تبریک میگم نابودم کردی و تموم شد / این همون کایا هم اتاقیته؟ / میکشمش گالف / من دیوونه تر از اونیم که تو فکر میکنی / گالف این لامصب رو جواب بده / جواب بده تا نیومدم جلوی اون مطب کوفتیت / جواب نمیدی، نه؟ / من عاشقتم چرا نمیخوای بفهمی؟ / داری لج میکنی باهام؟ میخوای لجبازی کنی؟ من که میدونم تو هم منو دوست داری....پس چراااااا داری لج میکنی باهام؟ / من ادب شدم، من تنبیه شدم، من اصلا غلط کردم...این بی صاحابو بردار / اینو میخوای؟ دیوونگی منو میخوای؟ میخوای جلوی اون همه آدم تو کلینیک ببوسمت مثل بوسیدنت وسط چهارراه؟ / میخوای ادب کنم کایا رو؟ میدونی که میتونم / بردار تا بیشتر از این قاطی نکردم / گالف با من از این شوخی ها نکن / بردار جونِ میو / گالفی؟! عزیزم؟! پسرم؟! زود گوشیت رو جواب بده دارم دیوونه میشم / تو مال منی هر کی اومد سراغت بدون میکشمش...فرقی نداره که کی باشه...فهمیدی پسربچه گستاخِ من؟!
YOU ARE READING
Your depressed (افسرده ی تو)
Romance« فیک کامل شده » . خلاصه : همه چیز از اینستاگرام شروع شد.پسرک داستان ما عاشق شد، مجنون شد و دیوانه.اما آیا عشق همیشه مهربونه؟! ( داستان عشق دو پسر دانشجو و اتفاقات آن...) ژانر : درام، رومنس، انگست و روانشناسی (این فیک دو فصله است) کاپل : میو گالف تو...