7| BU GECE KİM SAĞ KİM SELAMET?

16K 978 143
                                    

Bölüm 7

Bölüm Adı: BU GECE KİM SAĞ KİM SELAMET?

Bölüm Şarkısı: Esin İris - Bu Gece (multi)

&&&

Kızların bana olan endişeli bakışlarını yok sayıp gözümü yukarda ki beyaz tavana çevirdim.

Evet şu anda neredeyiz merak ediyorsunuz dimi... Bence hiç merak edecek bir durum yok... Sadece birazcık(!) nezarethaneye düşmüş olabiliriz. Çok önemli bir şey değil.

Kafanızda ki soru işaretlerini görebiliyorum. Pekala bu soru işaretlerini gidermek için zamanı biraz geriye sarabiliriz.

FLASHBACK

Ece paketi açıp içindekini görünce çığlığıyla beraber paketi havaya attı.

Kızların "Fare" diye attıkları çığlıkları bizi daha fazla güldürürken Ece yanında ki masanın üstüne çıkmıştı bile.

Ece'nin sinirli gözleri benim gülen yüzümde durunca işaret parmağıyla beni göstererek "Sen... Sen..." dedi ve devamını getiremeden üstüme atladı. Arkadaşlarından bir kaç kişide bizim kızlara yapıştı. Ece saçımı çekince dizimle karnına vurdum. Öznur Sude'ye, Sena Büşra'yla dalaşırken Doğa ile Hilal ise Buket'le kavga ediyorlardı... Ah pardon kavga pek sayılmaz direk dövüyorlardı. Zavallı Buket elini bile kaldıramıyordu.

Etrafdakiler bizi ayırmaya çalışırken Ece bana küfür ediyordu. "Seni sürtük gel buraya."

Sürtük demesiyle sinirlenince -"Biz kimin sürtük olduğunu biliyoruz Ece hanım her gün sevgili değiştiren ben değilim."

Beni tutan kişiye baktığımda gözlerimi devirdim. Sarılmak için fırsat kolluyordu piç. Evet Savaş'dan bahsediyorum... Ece kahkaha atınca ona döndüm.

-"Valla canım sana kimsenin bakmadığını biliyoruz... Örnek Bora." o piçin adını duyunca gözlerim sinirle daha fazla açıldı. Savaş'ı itip Ece'nin üstüne atladım. Saçlarından tutup üstüne çıktım. -"O piçin adını ağzına alma demedim lan ben sana."

Kızlar kavgayı bırakıp beni Ece'nin üstünden almaya çalıştılar. O kadar sinirlenmiştim ki ağlamak istiyordum fakat ağlayamıyordum. Kızların yardımıyla Ece'nin üstünden kalktım. Arkadaşları Ece'yi yerden kaldırdığında gülerek arkama bakıyordu. Arkaya doğru döndüğümde Polisleri görünce sessizce yutkundum. Peki şimdi ne diyoruz?...

Artık o kelimeyi söylemekten bıktım. Bu kısmı siz tamamlayın.

ŞİMDİKİ ZAMAN

-"O kadar da kötü değil ha?" dedi Sena.

Öznur gözlerini devirip -"Bakalım annelerimizde öyle düşünecek mi?" diye söylendi.

Demir kapı açıldığında bir polis bizim olduğumuz kısma geldi. Parmaklıkların kilidini açıp -"Hadi kızlar amir sizi bekliyor." dedi ve o önde biz arkasından ilerledik.

Üst kata çıktığımızda bir demir kapıdan içeri girdik. Masanın arkasında sandalyesine yayılmış şekilde bize bakan amiri görünce şirince gülümseyip ona baktım. Tabi o beni kıçına bile takmadı. Öznur kulağıma eğilip -"Lütfen Özge saçmalama." dediğinde aynı anda Doğa öne eğilip -"Bence o hiç konuşmasın." dediğinde sıkıntıyla nefes verdim. Omuz silktim.

Amir elinde ki dosyayı masaya bırakıp bize döndü. -"Evet kızlar burada neden olduğunuzu merak ediyor musunuz?"

Elimi kaldırdım. Amir ve birkaç polis memuru bana şaşkınlıkla bakınca saçmaladığımı farkedip elimi indirdim. Ne okulda hocadan böyle izin almıyor muyduk. Ben akıllı(!) bir kızım.

BELALI TAYFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin