Bölüm 11
Bölüm Adı: AŞKİTOŞKOŞLOŞKOM (ilk gördüğünde okuyanları alkışlıyorum)
Bölüm Şarkısı: Nazan Öncel - Aşkitom (Baran'a göndermeli sjsjsj)
Bölüm İthafı: Canım Arkadaşım 5 yıllık arkadaşım olan Nagişime İthaf ediyorum.
&&&
ÖZNUR'DAN
Elimde ki çekirdeği yarım saattir kahkahalarla gülen Özge'nin yüzüne attım. "Ya kızım dalga geçmesene." dediğimde Özge dudağını birbirine bastırarak gülmesini durdurmaya çalıştı. Altını çiziyorum sadece çalıştı. Gözlerimi kısarak ona baktığımda kafasını iki yana salladı ve suratına hafif bir sırıtış kondurdu. Ciddileşmeye çalışarak "Ya kızım seninle o kadar yıldır arkadaşız. Ben daha yeni öğreniyorum bu durumu. Cık cık cık çok ayıp ettin." dedi
Gözlerimi devirerek "Aman ne büyük kayıp!". Özge bana yandan bir bakış attı. "Ya cidden daha önce niye söylemedin 'Baran' adına karşı bir zaafın olduğunu. Bu ismi duyduğunda ölüp bittiğini felan." dediğinde ona en sert 'sie' bakışlarımdan attım. "Örnek olarak dademin ki Saba Tümer kahkahalarını gösterebilirim Özgecim." dedim. Gözlerini devirip dudaklarını büzdü. Onu takmayarak önüme döndüm.
Kızlarla buluşcağımız kafeye girdik. Masaya oturduğumda elimde ki çekirdek paketini ortaya koydum. Hilal ve Doğa paketten bir avuç alıp çitlemeye başladılar. "Sena nerde kaldı?" diye ilk defa mantıklı bir soru soran Özge'ye baktım. Tam bu sırada Sena kafenin kapısından girdi. "Geldim kuzular" dedi ve oturdu."Eee meteorlar ne zaman gelecek?" dedi Doğa.
Sena çekirdekten bir avuç alarak "Birazdan gelirler heralde." dedi. Özge gözlerini telefondan çekerek "Ya kızlar benim aklıma bir fikir geldi." dedi. Herkes ona döndüğünde gözlerini kıstı ve anlatmaya başladı.
10 Dakika sonra
Hepimiz yüzümüze ciddi bir ifade koymuştuk. Özge'nin anlattığı planı pek mantıklı bulmasam da eğlenceli olacağı konusunda hem fikirdik. Bu sırada meteorlar masamıza gelip oturmuştu. Doğa ve Hilal ciddiliklerini bozup Çağlar ve Emre'yle konuşmaya başlayınca Sena, Özge ve ben aynı anda göz devirmiştik. Salaklar. Sözde meteorlara soğuk davranacaktık. Planı yapıp görevler verildiğinde Baran'la beraber sessiz bir yolculuğa çıkmıştık ve bu gerçekten sıkıcı bir durumdu. Baran'a yandan bir bakış attım ve telefonumu çantamdan çıkarttım. İnstagramda ki paylaşımlara göz gezdirmeye başladım.
BARAN'DAN
Yanımda sessizce kıkırdayan Öznur'a bir bakış attım. Kaşlarım istemsizce çatılırken "Sen neye gülüyorsun?" dediğimde hafifçe yerinde sıçradı. Gözlerini kısarak bana baktı "Sanane." dedi ve telefonuna geri döndü. Sabır dilenerek yola bakmaya başladım.
Suna Teyze'nin bir moda evi vardı. Şu ana kadar bir çok defilesi olmuştu. Eski Türkiye Güzeliydi şimdi ise mükemmel bir modacı. Moda evinin olduğu yere geldiğimizde arabayı müsait bir yere park ettim. Arabadan indiğimde Öznur'da inmişti. Arabayı kitleyip moda evine doğru ilerledim. Biraz arkamdan gelen Öznur etrafı inceliyordu. İçeri girip Suna Teyze'nin odasına doğru ilerlerken bir anda Öznur'un "Erdi*" diye bağırmasıyla ona döndüm
(*Erdi: Kızların gay kankası hatırlarsanız...)
Erdi de kim diye soracakken Öznur bir erkeğe doğru koştu ve sarıldı. Gözlerimi kısarak onlara doğru yaklaştım.
Öznur beni takmayarak "Aşk ya hiç arayıp sormuyorsun" dedi.
Aşk mı dedi?
Erdi elini Öznur'un omzuna koydu.
Ama ben o eli kırarım.
"Ayy aşkitoşkoşloşkom -amin cümlemize ssjsj- valla fırsat bulamadım moda evi bu aralar çok yoğun."
Tövbesteyşın bu erkek yani erkek görünümlü şey mi? (hıhı Baran ondan)
Öznur anlayışla kafasını salladı. Erdi denen gay bana döndü. Öznur'a kaş göz işareti yaparak "Kim bu yakışıklı çıcık?" dedi.
Abi ben kızlardan hoşlanıyorum diyemedim. Dememe gerek var mı yani bu yakışıklılıkla...
Öznur bana yandan bir bakış atıp "Gereksiz biri" dedi. Bende susar mıyım? Cık...
"Sensin gereksiz." dedim.
"Ne diyorsun be." diyerek üstüme yürüdüğünde Erdi kolundan tuttu. "Ay canım sen ilgilenmiyorsan bana ayarlasana." dedi.
Höst... Orda durcan abi.
Öznur yüzüne bir sırıtış koyarak "Aa ne demek Erdicim al senin olsun-" hafifçe kulağına eğildi ve fısıltıyla bir şeyler söyledi. Erdi'nin gözlerini parladı ve bana bakarak "Öyle miiii" dedi. Ne dedi lan bu Öznur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI TAYFA
Humorİstanbul'un Belalı Kız Tayfasıyla tanışmaya hazır mısınız? Özge, Sena, Doğa, Öznur ve Hilal'in çapkınlıkları, manyaklıkları, eğlencesiyle tanışmaya hazır olun. Onlar sadece Ailelerinin yanında hanımefendiler... İstanbul'un Belalı Tayfasıyla tanışın...