Bölüm 31
Bölüm Adı: Büyük Plan
İyi okumalar. Yazım hataları varda lütfen affedin. Hızlıca ve uykulu bir şekilde yazdım 🙏🏻
&&&
ÖZGE'DEN
Antalya tatilimiz tüm hızıyla devam ederken aklımda ki planı çoktan işleme koymuş ve karşı taraftan bir atak bekliyordum. Kızlarla ne kadar konuşmak istesem de şimdilik onlara bir şey anlatmamaya karar vermiştim. Zamanı geldiğinde zaten durumu anlatacaktım. Ne kadar az kişi plana dahil olursa o kadar hızlı ilerlerdi. Ve sonunda beklediğim gün gelmişti. Yoğun ısrarlarım sonucunda kızların da yardımıyla Eylül'ün bir haftalığına Antalya'ya gelmesini ikna etmiştik. Eylül onu çok özlediğimden bu kadar ısrar ettiğimi sanarken aklımda ki plan daha farklıydı.
Yatağıma oturup bugün itibariyle başlayacak oyunumun en ince ayrıntısına kadar düşünmüştüm. Zil sesinin cılız sesi evi doldurunca derin bir nefes alıp "Her şey kızlar için" diyerek aşağı inmek için odadan çıktım.
Merdivenlerden inerken kızların sevinç çığlıkları kulaklarımı doldurdu. Ne kadar da mutlulardı. Ama bu mutluluk uzun sürmeyecekti.
Kızların arasında kalan Eylül geldiğimi farkedince bana döndü. Yüzümü hiçbir şey bilmiyorum hala eski Özge'yim moduna sokup kocaman gülümsedim. Küçük bir çığlıkla gidip ona sarıldım. Eylül'de aynı şekilde karşılık veriyordu. Planlarımı duysan böyle gülebilir miydin acaba Eylül hanım.
2 saat sonra
Kızlar Eylül'ün yurtdışı maceralarını dinleyip gülerken yanaklarım yalandan gülmekten ağrımaya başlaşmıştı. En sonunda dayanamayarak "Ayy, yeter!" Diyerek hafifçe sesimi yükselttim. Kızlar susup bana döndüğünde "Biraz da pijama partisine bırakın." dedim.
Eylül yüzünde ki sırıtışı bozmadan "Ben de anı bol tatlım sen merak etme" deyip göz kırpmıştı.
Bu kız önceden de itici miydi? Ben yeni mi fark ediyordum bu durumu yoksa önceden de fark etsem bile umursamıyor muydum?
Doğa yerinden kalkarak "Umarım pijama partisini bu akşam yapmıyoruzdur çünkü başka planlarımız var."
Hilal'de onu onaylayarak bize döndü. "Evet, bugün Çağlar'ın doğum günüymüş. Bir mekanda kutlayacaklarmış. Çocuklar bizi de çağırdı.
Eylül heyecanlı bir şekilde "Çocuklar mı? Umarım bana da ayırmışsınızdır." dediğinde kızların bu sefer biraz zorunlu güldüğünü farketmiştim.
Sanki yemekten bahsediyorduk. Bana da ayırdınız mı? Bu ne biçim bir cümledir.
Öznur gülümseyerek "Aman bakma ya hiçbirinde karakter yok. Var sa da bize yok." dediğinde gülümseyerek "Dikkat ettiyseniz sadece karakter yok dedi tip yok demedi." diyerek güldü.
Doğa, "Ne kadar Baran'la anlaşamasakarda o da farkında yakışıklı olduğunun demek ki." Diyerek güldü. Öznur yanında ki yastığı Doğa'ya atıp susturdu.
Sena dikkatleri üzerine toplamak için hafifçe öksürdü. "Pardon muhabbetinizi bölüyorum ama çocuklar kaçta buluşacağımızı söyledi."
Hilal kısa bir süre düşünüp "En geç 8 gibi dediler sanırım."
Sena başını sallayıp "O zaman hanımlar iki saatimiz var. Herkes hazırlanmak için odalarına."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI TAYFA
Humorİstanbul'un Belalı Kız Tayfasıyla tanışmaya hazır mısınız? Özge, Sena, Doğa, Öznur ve Hilal'in çapkınlıkları, manyaklıkları, eğlencesiyle tanışmaya hazır olun. Onlar sadece Ailelerinin yanında hanımefendiler... İstanbul'un Belalı Tayfasıyla tanışın...