KURGU

9.1K 351 39
                                    

Merhaba Okuyucularım,

Başlıktan anlaşılacağı üzere yeni bölüm değil, benim bumu yazmakta ki amacım oluşturduğum kurgunun gerçek hayatta ki yerini anlatmak.

Pekala, öncelikle kızların hepsi gerçek hayatta var. Ben ve Sena yani Özge ve Sena gerçek hayatta lise 1 den beri en yakın arkadaşlar. Öznur ile Denizimsi Ailesi WhatsApp grubunda tanıştık ve onunla da birbirimizi yüz yüze görmesek de çok arkadaş olduk. Hilal ve Doğa'da aynı gruptaydı ve onlarla da çok yakın olduk.

Gelelim Meteor Tayfasına;
Mert ve Berkay gerçek hayatta olan kişilikler, Mert gerçek hayatta maviş - hatta bende telefon numarası bile var şş - Berkay ise kumral ve tabikisi Sena'nın sevdiceği.
Sena ve ben bunlardan çok çektik. Az mı depresyona girmedik bunlar yüzünden. Hatta ben mavişe faceden arkadaşlık isteği yolladım. Kabul etmedi beyefendi. Hele Sena'nın çektiklerini hiç anlatmayayım. Aslında hikayenin kuruluşu da bu depresyonik süreçte oldu diyebilirim.

Geçelim Baran'a, Baran Öznur'un hayalinde ki kişi gibi bir şey. Yani tam anlamıyla onun hayali bilemem ama Öznur'un Baran adına bir zaafı olduğunu söyleyebilirim sjsjsj ifşa sjsjsj

Gül Teyze yani benim annem, tamamen gerçek bir kişiliği yansıtmaktadır.

Diğer kişiler ise bazıları gerçek hayattan kurgulanmış kişilerdir.

Olayların neredeyse birkaçı gerçek hayattan alıntıdır. Zaten bazen hangileri gerçek hayatta var yazıyorum ama her zaman değil. Yani gerçek hayatan aldığım ve hikayeye kurguladığım çok olay var.

İlk başta sadece eğlence niyetine başlamıştım sonrası ise hayattan aldığımız dersleri ve alacağımız dersleri göstermek amaçlı bir hikaye oldu.

Öncelikle eğer hikaye hakkında saçma da olsa sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz. Kesinlikle cevaplayacağım.

Ve Son olarak hikaye hakkında ki düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum... İyi kötü benim için farketmez... Ama küçük de olsa bir yorum yaparsanız sevinirim.

Okuduğunuz için teşekkürler :*

Yazarınız Özz ajsjaa

BELALI TAYFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin