Bölüm 30
Bölüm Adı: Her Şeyi Öğrendim...
Medyada ki fotoğraf gözüküyor mu? Temsili olarak koydum.
Fazla uzatmadan... İyi okumalar ☺️
***
Bu hayatta zorlandığım iki konu vardı.
Bir insana güvenmek ve bir insanın güvenini kazanabilmek.
Lise hayatımda öğrendiğim bir şey varsa bunlardan en önemlisi bazen kendinden bile şüphe duyman gerektiğiydi.
Hayatta öyle zamanlar oluyordu ki babana bile güvenemiyordun. Zordu... İnsanlar bencil ve çıkarcı olduğu sürece güvenmek çok zordu.
Ece ile aramızda geçen uzun konuşmadan sonra tek başıma sahil boyu yürümüştüm. Ece'nin söylediklerine inanmak zordu. Şu ana kadar en çok güvendiğim kişinin yalancı olduğunu kanıtlaması ise en çok koyan şeydi.
Ece'ye güvenebilir miydim? Güvenemezdim, kaç yıllık dostumu satamazdım. Ama ya o bizi çoktan satmışsa? İşte buna da inanamıyordum.
Bu durumdan kızlara bahsedip bahsetmeme konusunda ise biraz çekingendim. Ne yapabilirdim ki? Gerçekleri nasıl gün yüzüne çıkartabilirdim. Ece yalan mı söylüyor olabilirdi ama ya söylemiyorsa?
Peki zamanı geldiğinde bana mı inanacaklardı yoksa ona mı?
Bunu çözmenin tek bir yolu var. Ve bu yolun sonunda hiç kimse aynı kalmayacak.
Arka cebimden telefonumu çıkartarak Ata'yı aradım.
"Alo Özge," dediğinde derin bir nefes aldım. Birazdan atacağım adımdan çok da emin değildim.
"Naber Ata?"
"İyidir fıstık senden naber, bar da ki kavgadan sonra görüşemedik."
"Aman o konuya hiç girmeyelim. Özellikle ortalık karışıkken. Ya, ben sana bir şey soracaktım."
"Tabii, sor bakalım."
Derin bir nefes alıp yanaklarımı şişirdim. Umarım bu işin sonunda her şey düzelirdi.
"Bora'ya nasıl ulaşabilirim?"
Bugün her şeyin başlangıcı olacaktı.
SENA'DAN
Elimde tuttuğum bikiniye bir bakış atıp sinirle Hilal'e döndüm. "Ya kızım sizin benim bikinimle derdiniz ne?"
Antalya'da hava mevsim normallerinin üstünde seyrediyordu. Biraz ferahlamak için denize gideceğim sırada bir de ne göreyim. Hilal hanım ile Doğa hanım geçen gün üstlerine yağlı boya döktüm diye intikam olarak bikinimi haşat etmişlerdi.
En sevdiğim bikinime... Annem alsın diye bir hafta ölüm orucu tuttuğum bikinime.
"Polisler neden arkadaşlarını öldürdün diye sorsalar ve durumu anlatsam bence bana hak verip geri salarlar." deyip ikisini de bir bakış attım. Az önce bikinimi gördüğümde ki halime gülen ikili şu anda sus pus olmuş bana bakıyorlardı.
Öznur, "Kızların üstüne gitme yavruşum pek de haksız sayılmazlar biliyorsun." dediğinde ona kötü kötü baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI TAYFA
Humorİstanbul'un Belalı Kız Tayfasıyla tanışmaya hazır mısınız? Özge, Sena, Doğa, Öznur ve Hilal'in çapkınlıkları, manyaklıkları, eğlencesiyle tanışmaya hazır olun. Onlar sadece Ailelerinin yanında hanımefendiler... İstanbul'un Belalı Tayfasıyla tanışın...