25|YILIN GECESİ

8.8K 462 101
                                    

Bölüm 25

Bölüm Adı: YILIN GECESİ

Bölüm Şarkısı: Bengü-Sığamıyorum

*Bu arada bölüme geçmeden önce bazı okuyucularıma söylemek istediğim bir şey var. Lütfen beddua etmeyiniz. Bölümler geç geldiğinde başıma gelmeye kalmıyor arkadaş. Tama sadece yataktan düşmem sorun değil ama daha beş dakika önce çanağı kırıyordum az kalsın banyo da lütfen yani :Dd Bende insanım shsh

&&&

 ÖZGE'DEN '21.09'

Abim ayakkabılarını giydikten sonra bana yandan bir bakış atıp Öznur'a döndü. Sağ işaret parmağını kaldırıp tehdit edercesine sallarken bizi uyarmaktan da geri kalmadı. "Gece dışarı çıkmak yok. Ne yapıyorsanız gündüz yapın. Eğer bana tek bir şikayet gelirse veya sizi karakoldan felan toplarsam Antalya maceranız sonlanmış olur kızlar. Anladınız mı?"

Hıh... Tehdite bak çokta fifi canım sjsj

Öznur gözlerini devirdikten sonra ellerini iki yana açıp "Bize hiç mi güvenmiyorsun ya!" diyerek isyan etti. Kızlarla birlikte Öznur'a katıldığımıza dair mırıltılar çıkartınca abim "O ne biçim soru öyle Öznurcum..." yanağını sıkıp kaşlarını çattı ve "Tabi ki de güvenmiyorum. Ne bok olduğunuz belli." deyip bana baktı. O bana laf mı çarptı!? 

Cevap vermemizi beklemeden -ki verebileceğimiz bir cevabımız yoktu- "Hadi ben kaçar." dedi.

Kızlarla abimi yolcu ettikten sonra hemen üst kata çıktık. Odama girip hepimiz dört bir köşeye dağıldık. Sena biraz düşündükten sonra "Sahilin yakınında ki bara gidelim bence orası daha eğlenceli. Tabi girebilirsek." diyip dudaklarını büzdü.

Evet şöyle bir durum var ki hiçbirimiz daha reşit olmamıştık. Fakat geçen yıl Rüzgar ve Cankurt sayesinde istediğimiz yerlere girebilmiştik. "Bizimkilere de haber verelim hep birlikte eğlenmiş oluruz." diyen Öznur'u onayladık. Sena telefonu cebinden çıkartırken "O iş bende." dedi.

"Tamam o zaman herkes hazırlanmaya başlasın, bu gece yılın gecesi olacak." diyerek hızlıca ellerimi çırptım. Kızlar bu çocukça halime gülerek odadan çıktılar. Dolabımın karşısına geçtiğimde birkaç saat önce olanları tamamiyle rafa kaldırmıştım. Antalya'ya eğlenmeye gelmiştim depresyona girmeye değil.

Dolabımda ki elbiselere kısaca göz gezdirip aklımda bir kombin oluşturmuştum.

Üstünde altın renkli desenler olan siyah mini elbisem ve altına da siyah kafesli platform topuklu ayakkabımı seçmiştim. (resimdeki ayakkabı değil)

 (resimdeki ayakkabı değil)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BELALI TAYFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin