KMS Ep 51:BEAUTIFUL LIAR

539 27 0
                                    

Sedutan Chapter lepas:

"You don't know me ? Yeah ofcourse you don't know me ..." Balas lelaki tersebut.

Suara dia aku nak describe agak garau dan menyeramkan. Then, Dia pula berjalan ke depan kearah aku setapak demi setapak manakala aku mengundur kebelakang setapak demi setapak sebab ye lah dekat tempat orang kot ada perompak ke penyangak ke ape ke risau juga wei.

"Who are you talking to Azril" tanya Guzman sebab dia dengar apa yang aku cakap dan barangkali dia pun dengar apa yang sosok tubuh tadi balas dekat aku.

Aku ignore saja apa yang Guzman tanya, "who are you ...???" Tanya aku lagi.

"I'm shocked ...you know .. im quite famous nowadays ..."

Lepas setapak demi setapak dari kegelapan malam itu, akhirnya terserlah juga wajah sosok tubuh lelaki tersebut.

"............." Aku speechless, aku terkejut aku tergamam, aku entah la banyak benda betul aku terkejut hari ni aku tak tau macam mana aku nak brain semua ni satu per satu .

"Azrill .. is everything okay why are you quiet??? Do you need help?" Kata Guzman.

..........................

"Abang Zul ?!?!?" Aku bersuara memanggil nama susuk tubuh yang aku nampak dari bayangan tu, sebab aku tau tu suara dia.

"Ha ha ha ha ..."

"Who is Abang Zul ? I'm victor did you forget me ??" Dia bersuara.

"Ahhh .... " Aku tergamam tanpa bicara.

'Victor he is back? Takkan lah ?? Dah lama abang Zul tak jadi macam ni .. dia dah nak pulih dah ... ' kata aku seorang diri.

"Kenape .. Azrill ... Terkejut ke ? Jangan terkejut .. ni abang lah .. " dia bersuara lagi tapi kali ni lebih pelik tadi victor and sekarang Abang Zul pula.

Aku dah confuse dengan sapa aku bercakap ni sebenarnya, Abang Zul kah atau Victor?

Abang Zul langkah mendekati aku lantas menarik aku dan terus memeluk aku, aku terleka dalam pelukan itu aku sangka itu ada abang Zul, lalu aku membalas pelukan tersebut. Tiba-tiba aku dapat rasa seperti ketukan yang kuat di kepala aku, aku perlahan jadi lemah, dan mata aku semakin berat. Yang aku dengar ialah "hello ... AZRIL ... Answer me is everything okay .... " Suara Guzman di handphone di gengaman tangan aku, dan aku pun tak sedarkan diri dalam pelukan Abang Zul.

POV Victor aka Abang Zul other side.

"Yeah, his fine don't you worry" balas aku pada Guzman yg di dalam handphone di tangan Azril tu.

"Hei ...who are ...... "

"Teeettt ..." Belum sempat Guzman bertanya soalan aku dah end call. Lantas aku melemparkan handphone tersebut ke dalam longkang yang berdekatan.

"Azril ... Azrill ... Ku sangkakan kau pandai rupanya bodoh ... " Kata aku lagi kepada Azril sambil mengusap-usap kepala Azril.

Ternyata ada darah yang mengalir di bahagia kepala yang terkena ketukan itu. Aku menyapu kesan darah tersebut ... " Hahahahahahaha .... " Terus menjilat darah tersebut.

Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteWhere stories live. Discover now