Hi Semua !!!
Okay korang semua berada di Channel yang betul Cuma kali ni aku tak update pasal KMS tapi aku nak discuss dengan korang pasal satu Thai Series tajuk dia Tharn Type the Series kalau sapa tak tengok lagi boleh p tengok youtube pun ada kalau nak link boleh DM aku ..
And untuk thread bawah ni kalau korang tak tengok boleh skipp sbb ni bukan update pasal Azril Dan Zul ye ...
So guys sapa yg dah tgok tharntype ?? Seriously guys aku tak boleh move on lah dengan cerita ni ... Bagi aku sepanjang hidup aku, ada dh tengok bnyak movies, drama dan series pasal Boys Love ni ... Tapi dalam puluhan cerita² tu aku rasa TharnType the series ni yang paling perfect !!!
Aku ada banyak sebab kenapa aku suka TharnType :
1. Cerita dia langsung tak Cliche macam cerita² BL lain.
2. Aku suka couple dia yang tak terlalu Cringe sebab Top dan Bottom both ganas and gentleman. And both manja at a certain time.
3. Plot twist dan storyline yang sangat menarik.
4. Banyak lawak yang korang tak terduga dan memang lawak.
5. OST lagu pun best².
6. Dan Side Couple yang tak overshadow main couple sebab sesetengah cerita BL lain kengkadang Side Couple lagi best dari Main Couple.
7. Couple yang banyak memcarut ... Hahaha first time aku tengok couple yang sayang tapi suka mencarut dekat partner. Ni nama dia sweet but Psycho.
8. Memang sekali part sedih korang mesti menangis habis.
9. Pelakon Mew, Gulf dan Kaownah memang mantap ah lakonan tapi aku respect Mew memang hebat ah lakonan dia tengok dia nanggis boleh buat hampa nanggis juga.
10. Selain dari tu Kaownah, pandai director wujudkan karater ni, karakter jahat tapi tak boleh di benci. Aku jadi serba salah dan Kaownah memang betul2 pelakon hebat aku tak sangka dia beh bawa karakter Lhong sampai ada saru episode tu Satu dunia benci dia.
Actually ada bnyak lagi tpi tu yg aku ingat for now hahaha .....
Sorry aku tak post lagu pasal KMS ... Tgah dok mengarang lagi ni .. so keep calm eh ak try post dlam mnggu ni ...
Sbb aku busy skang ni sejak aku buat parttime amik gambar weddings dgan video weddings.
YOU ARE READING
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% Complete
Romance🔞*Warning Gay Story*🔞 🇲🇾Cerita Gay Melayu🏳️🌈 ***COMPLETE BOOK 1*** *Cerita adalah berdasarkan pengalaman, imiginasi, dan fantasi dari author so ada la sikit elemen tokok tambah di dalam dan by the way ini karya wattpadd yang pertama saya jadi...