Sedutan Episode lalu ...
Alhamdulilah kami akhirnya selamat sampi di Hongkong setelah beberapa jam penerbangan.
Perbezaan waktu di hongkong tak la terlalu berbeza berbanding Malaysia jadi kami bertolak dari Malaysia pukul 5.40 pagi dan kami sampai di hongkong dalam 11.00 pagi waltu Malaysia kalau waktu Hongkong aku tak pasti sangat.
So berbaki 3 jam je di Hongkong, so kami perlu enjoy 3 jam di hongkong dengan pusing keliling airport sini dan makan breakfast btw susah nak cari makanan halal dekat hongkong kalau ada pun mahal so end up kami makan kedai Mee Tarik dalam airport juga.
So sempat la kami tengok macam mana culture negara hongkong btw tak awkward sangat pun hongkong sebab negara majority bangsa Cina sebab Malaysia pun ada and semua sini boleh speaking English so tak la awkward sangat.
So time is come ... nak kena naik flight again straight to Newyork pula dan ni lagi lama it took 14 hours and above tu satu hal, satu hal lagi aku nak kena lalui lagi sekali feeling naik flight ingatkan dah leh sampai dah tapi tak nanti dah stop dekat Newyork pastu naik lagi nak ke Havanna, Cuba pula.
'Hope everything Will be fine' kata aku dalam hati.
"Takpe lama2 nanti Ril akan dah biasa naik flight nanti hilang lah rasa gemuruh tu" kata abang Zul sambil menepuk-nepuk bahu alu sementara menunggu panggilan untuk masuk ke flight kami nak ke Newyork.
....
"Yeah dah sampai !!!!" Jerit aku perlahan di belakang Abang Zul sebaik sahaja kami turun dari Flight dari New York ke Havanna.
"Uish ... Hahaha" tersengeh abang sambil memusingkan kepala melihat aku yang sedang merenggangkan badan aku tu.
Sambil menguap aku bertanyakan pada abang Zul "lepas ni nak p mana dulu bang?" Tanya aku.
"Aik mengantuk lagi?? Tak puas lagi tidoq ka??" Tanya abang Zul.
"Hehehe .." sengeh aku.
"Kita check in dulu, rehat jap mandi-mandi then kita jalan² dekat pantai depan hotel okay?" Balas abang Zul.
"Okay jom ..." Balas aku.
Akan Bersambung
Okay guys sorry sesangat, sebab tersangkut lama aku rasa almost setahun kot, thanks sebab tunggu dan sanggup baca aku harap korang boleh support aku, aku akan percepat utk habiskan KMS ni and tulis Cerita baru okay ...
YOU ARE READING
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% Complete
Romance🔞*Warning Gay Story*🔞 🇲🇾Cerita Gay Melayu🏳️🌈 ***COMPLETE BOOK 1*** *Cerita adalah berdasarkan pengalaman, imiginasi, dan fantasi dari author so ada la sikit elemen tokok tambah di dalam dan by the way ini karya wattpadd yang pertama saya jadi...