Previously on KMS Ep 1
Zul Hakimi pun memainkan sebuah lagu dengar gitarnya lagu Lucky by Jason Mraz. Semua orang dalam cafe tu makan dan minum sambil layan lagu yang di mainkan oleh Zul termasuk aku. Dalam aku memandang ke arah Zul dengan tak sengajanya Zul ter-eye contact dengan aku dan dia senyum kat ya Allah handsomenya kalau dia senyum, aku pun membalas senyuman itu, gila tak blushing aku tapi nasib dalam cafe tu gelap dan aku ni jenis kalau blushing bukan pipi yang jadi pink tapi telinga aku yang aku jadi pink hahaha kelakarkan ?
'Jap dah kenapa aku nak blushing brother tu senyum dekat aku ?, Urm dah orang senyum aku pun balas lah' kata aku dalam hati sorang-sorang.
*************************************************"wei thanks sebab teman aku beli kasut" senyum Put sambil melihat aku bersiap-siap untuk keluar dari kereta dia.
"Ah takpe lagi pun kau dah belanja aku makan malam ni haha thanks juga" balas aku sambil tersenyum comel.
"Ah jap sebelum aku terlupa, nah ambik ni tampal dekat belakang kau yang sakit jatuh tu, aku belikan tadi masa sebelum aku amik kau tadi" tersenyum Put sambil menghulurkan Hansaplast (plaster untuk muscle pain) dekat aku.
"Oh so sweet, ni yang aku sayang kau angat-angat ni" aku menerima bungkusan tu sambil tersenyum sampai tak nampak biji mata aku.
"Ahh aku sayang kau juga tapi sebagai kawan, nak aku tampal kan ke?" Tanya si Put.
"Ceyhh kena reject lagi, hahaha takpe aku boleh letak sendiri, thanks tau Put" kata aku kepada Put.
"Okay lah, aku balik dulu bye take care" kata Put.
Aku pun keluar dari kereta "Ok bye, bawa kereta elok-elok kalau accident jangan call aku hahahaha" Balas aku.
"Cibaiii .. hahaha" Put menaikkan tingkap keretanya dan terus berlalu pergi.
Aduh sakitnya belakang aku ni, ni mesti bengkak ni takpa satg aku lekat pelekat yang Put bagi tu.
Setiba ja di rumah bilik, aku membuka hoodies dan seluar aku dan yang tinggal hanya boxer, aku berdiri di hadapan cermin dalam bilik aku sambil melihat body aku "aduhai Ril makin kurus aku tgok kau ni" aku pusing kebelakang dengan niat nak menampalkan sekeping Hansaplast yang Put bagi tu, "alah tak sampai la pula, boleh tahan lebam ni aduhai, kalau tau tadi minta tolong Put tampal kan pun takpe" dalam keadaan aku mencuba nak tampal kan plaster tu tiba-tiba phone aku berdering. Aku meletakkan plaster tu di dalam beg aku galas aku dengan pantas aku mengambil phone aku tu dan menjawab panggilan itu.
"Hello, ni adik Azril ke ?" Unknown.
"Ye, saya bercakap, boleh saya bantu?" Tanya aku.
"Adik ni freelance photographer-kan, saya dapat no adik ni dari kawan saya, saya nak minta tolong esok boleh tak datang rumah pak cik untuk buat family photoshoot sebab anak pakcik baru je melahirkan anak perempuan jadi saya nak amik gambar kenangan dengan cucu perempuan saya tu" kata seorang lelaki yang suara seperti seorang yang dalam lingkungan 60 tahun.
"Oh InsyaAllah boleh, tapi boleh saya tau nama pakcik, dan dekat mana rumah pak cik tu, dan pukul berapa esok yang pakcik nak buat photoshoot esok?" Tanya aku.
"Allahuakbar lupa nak perkenalkan diri, nama pak cik Sulaiman panggil Pak Man je, rumah dekat area TTDI je takpa nanti pakcik Whatsapp adik location, kalau esok petang sikit boleh kot? Dalam pukul 4 petang macam tu okay?" Kata Pak Man kepada aku.
"Oh boleh jer, takda masalah nanti kalau ada apa-apa pakcik boleh call saya" balas aku.
"Ok tu je lah terima kasih ye sorry call waktu malam² macam ni, Asslamualaikum" kata Pak Man.
YOU ARE READING
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% Complete
Romance🔞*Warning Gay Story*🔞 🇲🇾Cerita Gay Melayu🏳️🌈 ***COMPLETE BOOK 1*** *Cerita adalah berdasarkan pengalaman, imiginasi, dan fantasi dari author so ada la sikit elemen tokok tambah di dalam dan by the way ini karya wattpadd yang pertama saya jadi...