KMS Ep 23 : Birthday

5.1K 121 11
                                    

Previously on KMS

"Sayang ... Abang dah balik." Tiba-tiba ada suara yang memecahkan suasana yang sedang serabut di kepala otak aku.

"Nah ambik" kata abang Zul sambil menghulurkan sebungkus paper bag.

"Apa ni bang?" Tanya aku.

"Owh tu pakaian untuk Azril pakai nanti Sabtu la..." Kata abang Zul selamba.

"La ye ke... Terima Kasih abang ..... " Kata aku.

"Ah .. abang sayang .... Boleh tak nanti abang bawa Azril balik rumah lama Seb..." Belum sempat aku nak habiskan ayat aku abang Zul muka dia kelihatan dah berubah dan dia terus bersuara.

"Kenapa nak balik rumah lama!" Tanya abang Zul dengan nada yang agak tinggi.

"Sebab .. sebab ... Azril nak ambil baju-baju Azril, laptop, camera semua barang - barang tu bawa sini .. bukan Azril nak tinggal sana terus." Kata aku sambil memberikan senyum membodek paling indah di dunia.

"Please .. please ... Pleasee..." Rayu aku lagi .

"Ish kalau dah macam ni comel abang tak boleh tolak dah..." Kata abang Zul sambil mencubit kedua-dua pipi aku.

"Yeay ..." Jerit aku kegembiraan.

"Tapi kita pergi selepas hari sabtu ni boleh?" Tanya abang Zul.

"Untuk abang semua boleh .... Hahahha" balas aku tak habis membodek lagi.

*************************************************

"Dah siap ke ?" Tanya abang Zul.

"Sudah.." balas aku.

Aku memakai pakaian yang telah disediakan oleh abang Zul, dan hari ni adalah hari yang nak celebrate birthday abang Zul dengan kawan-kawan dia dekat Zion Kelab.

Pakaian yang diberikan kepada aku ialah skinny jeans dan white t-shirt bersertakan Supreme Bomber jacket, ni first time aku pakai jenama Supreme, tak sangka padan dengan aku.

"Way handsomenya ...." kata abang Zul.

"Handsome pun tak boleh lawan dengan birthday boy kita hari ni .. hahahhaa." balas aku memerli sambil memuji Abang Zul yang ternyata sangat la handsome dengan white long sleeve shirt yg dilipat sampai ke lengan dan kemejanya itu di lepaskan ke kuar dengan jam tangan Seiko dan berseluar H&M hitam dan berkasut Hermes. Gila tak handsome korang bayangkan la seorang lelaki yang tingginya 180 Inch dengan berkulit putih dan bermata sepet seperti bulan sabit bila senyum dengan memakai pakaian yang semi formal itu.

"Haha ye la tu .. dah jom." Balas abang Zul.

" Balas abang Zul

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteWhere stories live. Discover now