Sedutan Chapter lalu
*Dashhhhhhhh* satu tamparan hinggap di pipi aku.
Semua yang ada disitu terkedu melihat aku di situ. Setelah terkena tamparan itu aku terus teriak dan menanggis kesakitan.
"Berani kau tak nak ikut arahan aku .... "
"Kau betul-betul dah ruin mood aku ..."
"Tak ada makanan untuk kami semua malam ni ... Punca dia sebab budak ni ... Aku nak malam ni kamu semua ajar dia apa yang patut dia buat kalau nak hidup lama dekat sini...." Kata Mr.V lalu pergi keluar meninggalkan kami semua di bilik itu.
**************
*From Author*
Guys Chapter ni aku risau sikit nak post sebab ada unsur Pedophile sikit so sapa yang rasa geli dan tak suka boleh skip bila sampai dekat bahagian yang aku cuba maksudkan tu, aku terpaksa masukkan elemen ni supaya korang paham bertapa jijiknya seorang pedophilia, nanti dalam penceritaan ni actually ada yang lagi teruk terjadi tapi aku tak cerita sangat aku just buat yang Light-Light je sebab aku pun geli dengan tindakan seorang Pedophilia ni.
"Wei kau okay tak ... Kimi?" Tanya Sarah.
"Lain kali kau buat je apa yang dia suruh..." Kata Timmy.
"Kau punya pasalah kita tak dapat makan malam ni .." balas Johny pula.
"Ish kau ni mulut ......" Tegah si Michael.
Aku masih teriak lepas kena tampar tu masih mengerang kesakitan.
Timmy mendekati aku, lantas dia memeluk aku dalam kesejukkan dan kesakitan tu.
"Kau akan okay kimi .. don't worry dah jangan nanggis okay ... Kita akan fikir cara untuk keluar dari sini dengan selamat ya .... Tapi sekarang kita kena kuat and follow je apa yang Mr.V nak okay ...." Kata Timmy dalam pelukan dia sambil mengusap-gusap belakang aku.
Its just an small act but yeah it help and make me stop crying and i feel warm.
"Its okay ... Malam ni kau tidur sebelah aku ye .. aku tau kau masih terkejut and tak boleh hadam sebab kena culik and terkurung dekat sini dah lah kau jauh ... " Kata Timmy lagi.
"Sekarang kau rest dulu okay ... " Kata Timmy lagi.
"Sorry wei disebabkan aku korang semua tak dapat makan ... Malam ni ..." Balas aku dengan serba salah lepas apa yang Johny katakan tadi.
"takpe actually kami juga pun takut tapi kami kena berani juga untuk survive ...." kata Timmy.
Aku hanya menganggukkan kepala tanda aku faham maksud Timmy, btw aku rasa selesa dengan Timmy mugkin sebab kami sama umur and dia juga such a gentle person and very brave person for such a young boy.
Keesokan Harinya
"Kimii ... bangun ..."
"kimiii ...."
"kimiii .... bangun Mr.V dah nak sampai .." kedengaran suara Sarah yang cuba membangunkan aku dari tidur.
"yeah bangun .. kalau masih tidur nanti kena pukul dan tak dapat makan dengan Mr.V..." kata Michael.
YOU ARE READING
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% Complete
Romance🔞*Warning Gay Story*🔞 🇲🇾Cerita Gay Melayu🏳️🌈 ***COMPLETE BOOK 1*** *Cerita adalah berdasarkan pengalaman, imiginasi, dan fantasi dari author so ada la sikit elemen tokok tambah di dalam dan by the way ini karya wattpadd yang pertama saya jadi...