KMS Ep 35:BEAUTIFUL LIAR

2.5K 94 16
                                    

Previously on ep4

"Tell me something boy

Aren't you tired try to feel that void

Or do you need more

Ain't it hard keeping it so hardcore.

I'm falling

into the good time I find myself longing

for change

and in the bad time I fear myself "

"is that about me ?" Tanya abang Zul selepas aku nyanyi lag utu.

"yeaah definitely" balas aku.

"did you just wrote it just now." Tanya abang Zul.

"yeah ..." balas aku lagi.

Lantas aku pun bangun dari duduk tu and aku berdiri di hadapan abang Zul.

"and ni bahagian chorus lebih kurang macam tu la ...." Balas aku.

"wait dah lama tak nyanyi tak ingat dah ....... Ha okay " kata aku lagi.

" I'm off the deep end watch as I dive in ...

I'll never meet the ground ....

Crash to the surface where they can't hurt us

We're far from the shallow now ..."

"Wow that's pretty good... bila sayang tulis lagu tu" Tanya abang Zul.

"haha that's bullshitt hahaha.. I wrote it when I'm in college, dah lama dah sayang pun tak ingat sangat tune dia." Balas aku.

"you should be a song writer..." kata abang Zul lagi.

"ha.. dah ..dah .. makin merepek dah ni ... jom la balik lewat dah ni ...."balas aku nak ubah topik dari abang Zul terus memuji aku. Aku bukan tak suka orang puji aku, sapa ja tak suka orang puji dia tapi nanti aku akan rasa segan and malu dan mula la telinga nak merah so sebab tu la ak tak suka orang puji aku terlebih hahahahahhahahah.

"okay okay....."kata abang Zul maka kami pun pulang lah kerumah abang Zul.

KMS BEAUTIFUL LIAR EP5

"Sayang ... hari ni sayang nak hang out dengan Pu3 boleh ?" tanya aku dengan gaya yang manja habis lalu memeluk abang Zul yang sedang bersandar di sofa ruang tamu sambil menonton tv. (Kalau korang tak tau siapa Pu3 .. korang sah x baca KMS BOOK 1 .. p baca tu dulu baru tau).

"Dengan Pu3 je ke ?" Tanya abang Zul.

"Iye Pu3 je ... sayang mana ada banyak kawan .. Pu3 je lah yang sayang ada ... kalau sayang nak ikut sekali pun boleh mesti lagi seronok....." balas aku lagi.

"ish tak pe la sayang tak ikut kot, sayang pergi je lah dengan Pu3 sebab nanti abang pun nak pergi kedai Musik Ah Keong nak tukar tali guitar baru, ni sayang nak keluar ni ada duit tak?" Tanya abang Zul.

"eh takpe ade ...betul ni sayang tak nak ikut?" Tanya aku lagi sambil memuncungkan mulut aku kedepan dalam pelukan aku di pinggangnya ketika di sofa ruang tamu itu.

Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteWhere stories live. Discover now