Previously on KMS Ep 5
--- Abang Zul
"La tu je boleh blushing, hahahhaa makin comel la awak ni, hahaha dah-dah jom cepat makan dah nak sejuk dah tu" balas aku 'lahai budak ni comel sangat dan innocent sangat ni betul taste aku ni' bisik aku dalam hati.Azril pun dengan masih dalam mode Blushing dia membontoti abang Zul ke meja makan mereka, mereka pun menyambung santapan mereka itu.
Aku berhenti makan sekejap sambil melihat telatah Azril yang tengah makan lalu terus aku menggeleng dan tersenyum 'hei comel la dia ni kau tunggu aku akan dapatkan kau' bisik hati aku.
--- Azril
"Ok lah abang, jomlah balik saya dah letih dah ni" kata aku kepada Abang Zul."Ye lah, jomlah balik" balas abang Zul.
Kami pun bangun serentak, dan aku terus ke kaunter untuk membuat pembayaran tiba- tiba....
*************************************************"Sir, its already been paid, Thank you for coming, Please Come Again next time" balas wanita di kaunter itu ketika aku hendak membayar makanan yang kami makan tadi.
Aku agak terkejut sapa yang bayar ni? 'ni mesti abang Zul yang bayar ni!' aku pun mendekati Abang Zul "abang kan saya dah kata makan biar saya yang belanja" kata aku kepada abang Zul dengan nada yang agak tinggi sedikit macam marah la tapi tak la marah sangat.
"Takpe abang yang bayar, lagi pun abang yang pilih nak makan sini, takpe Azril simpan duit tu sebab abang dah tau kisah Azril, Azril kan tinggal sorang-sorang so kena pakai duit banyak..... " belum sempat abang Zul habiskan ayatnya Azril terus berjalan keluar dari kedai dengan kelihatan marah yang acah-acah merajuk.
"Azril ... Azrilll .. tunggu lah" abang Zul mengejar aku lalu memegang bahu kanan aku.
Aku kaget dan berhenti. "Okay abang janji next time kita keluar makan tapi Azril yang bayarkan alah bukan perkara kecil pun, tak yah la merajuk dah tak comel dah" mendengar kata-kata tu aku tersenyum sedikit.
"Hah tu dah senyum balik, kan handsome jom balik okay?" Balas abang Zul sambil memegang kedua-dua bahu aku dan memandang tepat kearah anak mata aku.
'fuck, aku blushing lagi ... Dah rasa panas balik dah telinga aku' aduh kenapa laaa ... Telinga aku jadi merah balik lepas dengar kata-kata abang Zul tu.
"Alahai, kamu ni Azril blushing lagi hahahhaa" balas abang Zul sambil mencuit hidung aku ..."dah jom balik" ....
"Aduh sakit la abang!" Rungut aku lepas abang cuit hidung aku kemudian dia perlahan tarik telinga aku yang tengah merah tu balik tapi bukan tarik kuat pun tarik ala-ala manja gitu saje aku gatal kata sakit.
"Oh ye ke , sorry-sorry jom balik" balas abang Zul.
Sampai je dekat bilik aku, ada mesej whatsapp masuk :
Azrul... Thanks tau sebab teman abang makan next time kita keluar makan lagi tapi macam yang abang janji Azril pula yang belanja okay??
Read 10:47 PM
Betapa sesungguhnya aku rasa happy sangat masa dapat mesej whatsapp ni aku pun reply :
YOU ARE READING
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% Complete
Romance🔞*Warning Gay Story*🔞 🇲🇾Cerita Gay Melayu🏳️🌈 ***COMPLETE BOOK 1*** *Cerita adalah berdasarkan pengalaman, imiginasi, dan fantasi dari author so ada la sikit elemen tokok tambah di dalam dan by the way ini karya wattpadd yang pertama saya jadi...