Reakcja postaci z 5 City na to że Y/n chce kupić zwierzątko.
ERWIN
od kilku tygodni planujesz jak przekonać Erwina na Pieska.
Obiecał ci że kiedyś zobaczysz puchaty kłębuszek w swoim mieszkaniu, jako iż mieliście duże mieszkanie to na pewno wszystko by się zmieściło lecz Erwin miał inne zdanie.
— Erwiinnnn
— Co chcesz? Nie zawracaj mi głowy głupotami proszę cię nie dziś — założył kurtkę i miał już wychodzić z mieszkania.
— PYTANIE MAM, STÓÓÓJ! — złapałaś chłopaka za rękę na co ten się zatrzymał.
— No słucham cię
— Patrz jaki słodziak! — pokazałaś zdjęcie potato
— Śliczny potato, a teraz cześć kocham cię — cmoknął cię w usta i wyszedł z mieszkania.
Kurwa mać
Namawiałaś Knucklesa już dobry miesiąc, lecz nic z tego.
Erwin nie dał się przekonać nawet na małą kruszynke.MONTANHA
od kilku dni nie mogliście się zdecydować na pieska, Grzechu chciał golden retrievera a ty Dobermana.
— GRZESIU! Ale doberman będzie zajebisty!
— ale golden retriever też będzie zajebisty! — położył rękę na twoim kolanie patrząc się w twoje oczy.
— Ty! A może weźmiemy dwa? — zapytałaś szukając jakiegoś ogłoszenia na temat piesków
— O kurwica to co bierzemy? —
— Chce, Ja nazywam jednego ty drugiego! — zabrałaś telefon z rąk Gregorego i wybrałaś numer do hodowli. (?)
— Patrz Effy! Tutaj jest Diego nasz doberman a tutaj masz Leo — pokazałaś na dwójkę szczeniaków
— Jakie słodkie! HANK CHCE PIESKA!
— Ni chuja — zaśmiała się Hank popijając kawę razem z Gregorym.~~~~~~
Heeej!Dziś tylko dwie postacie ale to dlatego że mam zjebany humor od rana i nie idzie nic wymyślić <3
Miłego dnia!
Jak możecie to głosujcie na rozdziały pomaga mi to w rozwinięciu się <3
A i pomysły na rozdziały kurwa ten na pv?
PRZEPRASZAM ZAPOMNIAŁAM POMYSŁ OD twitchara_es <3
Bo widziałam taki rozdział kiedyś hehe