∆ 21 ∆

781 28 6
                                    

Relacja postaci 5 city na to że Y/n
Wyznaje im miłość (2)

ERWIN

Siedziałaś w swoim mieszkaniu zastanawiając się co może robić w tej chwili twój przyjaciel, przyjaciel? Tak przyjaciel nic więcej zajść nie może.
A może jednak?.....Nie.
Wstałaś z kanapy na której spędziłaś połowę dnia. Spojrzałaś w lustro, szare dresy oraz biała rozpinana bluza. Stwierdziłaś że nie masz czasu się przebierać, wyszłaś z apartamentów kierując się do swojego samochoduz otworzyłaś drzwi i wsiadłaś.

- A pani gdzie? - spytał David opierając się o twoje auto.

- O kurwa, zawału idzie dostać przez ciebie!

- Gdzie jedziesz?

- Do biura Erwina, jeszcze jakieś pytania? - odpaliłaś Samochód.

- Nieee ale życzę ci powodzenia ponieważ byłem godzinę temu u Erwina to mnie siła wygonił z biura - zaśmiał się starszy.

Pomachałaś tylko chłopakowi po czym ruszyłaś w stronę budynku w którym przebywa Erwin.

***
Kiedy dotarłaś już pod Biuro Erwina cicho zapukałaś.

- Kto tam?! Nie przyjmuje ludzi którzy nie mają nic ciekawego dla mnie! - krzyknął siwowłosy.

- Ja mam coś ciekawego! Mogę wejść?

- Wejdź

Popchnełaś drzwi do środka widząc przy tym siwowłosego opartego o biurko.

- słucham cię Y/n

- Yyyy...sprawa jest taka nawet poważna - podrapałaś się po głowie.

- No jaka?

- Bo podobasz mi się od jakiegoś czasu i wiem że jesteś blisko z Heidi i... - powiedziałaś na jednym wdechu.

- Ja i Heidi? Pfff nigdy w życiu a poza tym - podszedł do ciebie. - Od dawna coś do ciebie czułem

- Serio? Nie żartujesz prawda?

- Czy ja kiedyś żartowałem? No może czasami ale teraz jestem poważny - złapał cię za rękę.

- EEEEEERWIIIIIN! GDZIE JEST VASKI? - usłyszałaś głos Carbonary.

Po chwili do biura wszedł Carbo widząc waszą dwójkę trzymając się za rękę.

- CZY TY MUSISZ MI ZAWSZE PRZESZKADZAĆ?! ROBIE COŚ - Powiedział patrząc na chłopaka.

- Yyyy nic nie widziałem i nie słyszałem - powiedział wychodząc

Popatrzyłaś się na Erwina a on jedynie puścił ci oczko.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ogłaszam że książka jest zakończona ;3

Miłego dnia/wieczora/południa

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 04, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~  Reakcje Postaci z 5 City ~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz