Andrea Kim

259 159 170
                                    

Ben huzur istiyordum, kaderim ise buna izin vermiyordu. Bir türlü istesemde bundan sonra normal bir hayatım olmayacaktı. Ah Tanrım, ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum. Uzun bir sessizlikten sonra bana içten gülümsemesiyle Melisa sarılmıştı. Sessizce kulağıma fısıldadı.

- Bunu sakın reddetme! Onlar seni her şekilde korur Alex.

Hani Melisa öğretmen grubuyla arkadaştı, hani öğretmendi? Bunca zaman kaçak ve kural dışı kimseye yardım etmeyen biriydi. Hatta beni ispiyonladığı zamanlar da olmuştu. Açıkçası bir nevi haklıydı. Belki onlar sayesinde çabalarımın karşısında Melisa'ya bir şey olup olmayacağını öğrenirdim. Kaç yıl ilerisini gördüğümü bilmiyorum. Şuan da burdakiler öğretmen mi yoksa geleceğin öğretmenleri bu sınıftan mı çıkıcaktı. Hangi okul müdürü tek sınıftaki kişileri öğretmen yapardı ki? Tüm bilinmezlikler için de kaybolmuştum. Kahinler benden daha fazlasını biliyor muydu ? Yoksa ben onlardan daha mı fazla şey öğrenmiştim? Sanki onların teklifini düşünmüş gibi zaman iştemiştim. Bunu da susarak yapmıştım. Konuşmaya başlamadan önce Melisa'ya bakıp onlara dönmüştüm.

+ Açıkçası Kahin Flora size güvenip, güvenmeyeceğimi bilmediğim için şimdiye kadar sustum. Belki beni ikna etmek için çaba sarf edersiniz sandım. Neyse önemli değil, herkes menfaati için çalışır. Kabul ediyorum.

-Sen bizim için önemli olduğun için buradayız Alex.  Sınıf da karışıklık çıkaran kişinin sen olduğunu düşünen onca arkadaşın var. Sınıftakilerin öldürülmesinin tek sebebinin sen olduğunu düşünüyorlar. Bizler her gördüğünüz görüntüyü görebiliyoruz ve konuşmayı duyabiliyoruz, herşeyden haberimiz var. Bunca zaman sen ne kadar farkında olmasanda Alex senin kürede gördüğün küçük bişey geleceği simgeliyor. Bunca zaman senin kürendeki her görüntüyü arşivledik. Sana göre bir adam mağarada oturur halde görmek basit olabilir. Bu gördüğün adamı tanımasanda o adam psikolojik sorunları olan bir görevliydi. İlerde de hayatına girecek kişiydi. Biz ise onunla ilgilenip kaderinizi değiştirdik. Şuan tedavisi devam ediyor ve kısa sürede çok daha iyi olacak. Bunun gibi çok önemli şeyler gördün ama hiç önemsemedin insanların ölümünü gördün farkına varmadın. Sen çok tehlikeli bir kahinsin, bir o kadar da umursamaz. Hatta bugün ki büyük  hatana rağmen senin yanında olan birine nasıl güvenmezsin? Önceden öğretmenini öldüren biri de aynı şekilde çağrıldı. Bize sırtını dönme ihtimalin yok Alex! Biz her anında yanında dostların olacağız.

+ Sizden Melisa'nın da iyi olmasını istemem fazla değildir umarım.. Niyetimi yaptıklarımı sizler daha iyi anlamışınızdır..

- Eğer ki bizimle birlikte bağlılık yemini edersen
olur.

+ Peki kabul ediyorum. Lakin özel hayatım da olan kişilere ve çevreme karışmassanız emin olun her anı sizinle paylaşırım. Ama hayır anlatırsanız veya karışırsanız bağlılık yeminini bozarım!

Bir anda İris yüzüme tokat atmıştı, kafamı aşağıdan kaldırmadan sınıfın içinde bana ait olan küreyi yere atmıştım. Sonrada sessizce beni her daim seven birtanecik arkadaşım Musa'nın yanına oturmuştum. Musa'nın ayağa kalkıp beni köşeye ittirip kendi yönünü de elindeki asasıyla kahinlere çevirmişti. Birşey diyememiştim. Tamam farkındayım bu bir isyan ama iki kişilik isyan pekte büyük bir şey değildi. Açıkçası kahinler de Andreanın yanına gitmek istediğimi biliyorlardı. İstediğimi verene kadar durmayacaktım. Melisa'nın çok zeki bir kız olduğunu ve asla arkadaşlarına ihanet etmeyeceğini biliyordum. Bu yüzden iki taraf arasında hassas kopan bir bağ olduğunu gördüm. Bunu benimde anlamam lazım. Üstelik hayatımın aşkını hayat arkadaşımla yollarımı bu aptal kahinler ayırmıştı. Üstelik görevli biriymiş, acaba mahkemede mi yoksa kahinler arasında mı çalışıyordu. Kafamı kaldırdığımda öğretmenler için korkak ve beceriksiz sayılan arkadaşlarımda ayakta asasıyla bekliyordu. Toplam da 6 kişiydik. Lila, Emma, Musa, Merlin , Adem ve ben farklı bir adalet anlayışı olan topluluktuk. Aslın da hiç farklı olduğumu düşünmezdim ama kahinler öyle düşünüyordu. Kafamı çevirdiğimde Melisa'nın ve Mickin yanıma geldiklerini görmüştüm. Musa'nın asasını bize uzatıp  konuşmaya başlamıştı.

Lanete EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin