Adem
- Saçmalama Musa! Sen kimsin ki, bizim adımıza karar veriyorsun. Çok derdin varsa al Emmayı başka sınıfa gidin.Merlin
- Katılıyorum lütfen işe sokacak arkadaşımı bizden alma..Alex
- Pisliklik yapmasana Merlin herkes içinde..Merlin
- Pislik olduğum gerçeğini değiştirmez. Ben sussam küre susmaz. Sen daha iyi bilmen gerekir.Merlinin patavatsız şakalarını dinlerken sinir olmuştum. O ise gevşek gevşek sırıtıyordu. Adem'in zaten gözlerinden ateş püskürüyordu. Yanağının hafif kızardığını yüzünün gerildiğini ve damarları ortaya çıkmıştı. Ellerini sıkmış dövmek için yer arıyor gibiydi. Ne var yani sadece aşığım dedim. Abartıya abartıyla karşılık veren arkadaşlarım. Yanımda duran Musa'nın beni itmesiyle İçim acımıştı. Kardeşim niye dengesiz, hiç böyle davranmazdı. Marry aşık olduğu için, ona kırıcı kelime kullanmamaya dikkat ediyordu.
Musa
- Bir daha yanıma gelme, gelecek olursan seni öldürürüm. Duydun mu ?Mark
- Sakin ol Musa, noluyor ? Ben alıştım Alexe,sende değer veriyorsan alttan alırsın. Kıskandı o yüzden böyle oldu. Sen de iyi biliyorsun ki o bugün iyi değil. Bu güne kadar hiç kimseye teklif açmadı. Sadece benimle ilgilendi, bugün alttan alıp abilik yapma zamanın..
Musa
- Alex diye birinden bahsedenin bir daha yüzüne bakmam!Mark'ın benim ani değişen tavırlarımı anlatırken, yüzü düşmüştü. Daha çok şaşkın ve üzgün karşımı yüzü aşağı iniyordu. Düşünceli şekilde arkadaşlarına bakıp, imajla beni gösteriyordu. Sanırım delirdiğimi düşünüyor. Bunu yapmamın tek sebebi Andrea'ya kendimi cıvık göstermek. Bu sayede onunla aramda sınır çizgisi olacaktı. Bu kadar dengesiz ve hadsiz birini kimse hayatına almaz. Onlara hallendikçe yüzleri değişiyordu ama en çok Andrea'nın yüzü gülüyordu. Sinsi gülüyse beni izliyordu. İstemsizce Andrea bakarken kıkırdamıştım. İki elimi havaya açıp kafamı sağa sola hareket ettirdim. Onunda kafasıyla selam vermesini izlemiştim. Musa'ya dönüp ciddi ses tonum ve donuk bakışlarımla süzerek konuşmuştum.
- Babam bana bir şey dedi Musa, mahkeme ödev vermiş. Bu yüzden seni çağırdım. Emmaya sinir olduğum için şaka yaptım, aşk kelimesi seni çıldırttı. Ama şunu unutma ki, aşk bağlılık yapmaz, sevgi insanları bağlar. Aşktan değil, sevgiden kork! Seni sevmek cesaret ister. Seni yürekliler sevsin. Tehlikeli bir o kadar da şiddete meyilli olan kişiyle ve üstelik altını çiziyorum. Benim herşeyime karışan bir abi istemiyorum. Ya sen kimsin ki benim arkadaşlarıma emir veriyorsun? Az önce Emma bu yüzden esip gürlemedi mi? Eğer yanlışsam doğrusunu göstermek için çabalanır. Gitmek isteyeni durdurmayacağım! Emmayla sınıftan git ve bir daha gözüme görünme abi. Ayrıca ödevler iptal, çünkü ben öyle istiyorum. Senin gibi ise yaramaz biri değilim. Herkes yerini bilerek davransın, gelecek elimizden kayarken ego kimseyi kurtuluşa çıkarmaz.
Merlin
- Bence Musa'yı çokta zorlama hani biliyorsun, dellenince neler napıyor. İnsanlara bizi rezil etme Alex .Alex
- Merlin duyuyor musun? Herşey bitti! Bir daha Musa'nın adını anmayın. Anmak isteyen onun sınıfına gitsin. AA bu okuldaki sınıflar dolu değil miydi? O zaman başka kapıya haydi azınlıklar.Bay Robert
- Evet Alex'i duyduğunuza göre, azınlıklar müdür odasına gitsin. Kayıtlarınızı sildirmeniz daha iyi olur. Sırf aşk kelimesini kullandı diye onu yanlız bırakmakla tehdit ettiniz. Siz kimsiniz ki sahipsiz sandınız? Benim dersimden Musa ve Emma geçemeyecek? Benim sevdiğim kadını ezemezsiniz!Adem
- Sakin olun Bay Robert az önce Alex için kahinlere karşı geldik. Bizim için Alex önemli, biz onun kardeşi gibiyiz. Onu tek başına bırakmayız. Musa'nın kendi açısından hallenmesinin bir sebebi vardır. Sadece ikisine zaman verelim. Sizi anlıyorum ama ikisi benim kardeşim. İkisinin kopmasına izin vermeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanete Esir
FantasyElimi uzattığım yollar karanlık çıktı. Sevdiğim insanlar hain, gelecek bir uçurum oldu. Gittikçe o uçuruma düşecektim. Koca bir çırpınışta geçmişe ışık yolladım. Bu benim en büyük çabam, tek çıkışımdı. Ya o ışık geleceği mi aydınlatacaktı, yada alac...