Sırlar Ortaya Çıkıyor

79 52 28
                                    

Hapsaheneden içeri girerken herkes bana bakıyordu. Lili yanımdayken çok dikkat çekiyordum. Üstelik gitmiyordu da, iyiliğimi düşündüğünü söyledi. Aklım ve hislerim karışmıştı.

Thor'un yanıma gelip sarılmasıyla duraksamıştım. Ellerim sarılmaya yeltenmiyordu ama yinede fırtına galip geldi ve uzattım. Benden güç alarak beni sarsmıştı. Şaşkınlıkla ona bakmıştım.

Thor
" Bugün yaptığın herşeyi, bugün mahkemeye ait büyük bir kürede izledim. Canlı yayındaki görüntülerden Andreayla tavrınızı izledim. Sen deli misin? Neden yasaklı tüm büyüleri yapıyorsun? Ateş , senin ağacının kendisine ait olduğuna dair yalan söyledi. Seni korumasaydı okuldan atılacaktın. Andrea'yı kullanmandan bahsetmiyorum, sonuçta kuzensiniz. Ya kuzen olmasaydınız sana napardı, hiç düşündün mü?

Alex
- Evet bende şaşırdım, Ateş beni korumak için yalan söyledi. Ayrıca isteyerek o ağacı canlandırmadım, istesemde bu kadar güçlü bir büyüyü yapamam. Ejderhayı çağırmamın sebebini Andrea anlatır. Ayrıca sana bir soru sormak istiyorum. Neden herkes bana lanetli gibi davrandı. Bu çağın cadısı olmamak ne demek? Ağaca neden herkes inandı. Resmen herkes bildiği doğruyu unuttu.

Ateşin kolumdan tutup odaya sürüklemesine izin verdim. Yüzünde ki düşünceli bakışa çatık kaşlar eşlik ediyordu. Ardımızdan bizi takip eden diğer mahkumların yüzleri düşmüştü. Oturma odasına geçince, Thor beni yanına oturttu. Herkes ayakta bizi izliyordu. Bakışları sertleşmiş, uzun süre yüzüme bakmıştı. Tavırlarından bir hayli korkmuştum. İçimde nefesimi birşeylerin kestiğini hissetim.

Thor
- Herşeyi sana anlatacağım ama önce Liliye gitmesini söyler misin? Senin burda kalman psikolojini bozabilir. Cezan uzamasın, bu büyü lanetli ve sana sadık olması zordur.

Lili
- Böyle bir kişiye sadık olmam normal kusura bakmayın ama ben hislerle hareket ediyorum. Ayrıca Simiti çağırda tanışalım.

Thor
- Bak beni dinle Alexandra, lanetini bozmalısın. Hadi yap şunu, sana kimse zarar vermeyecek.

Alex
- Bana Alex diye seslen, ayrıca Lili gerçekten gider misin? Verdikleri ceza iğrenç, ben bu büyünün ustası olunca seni çağırırım. Dedikodu hem birikir. Şimdilik git, Simiti kandırırsam gelirsin.

Lili
- Lanetli Cadı olduğun için seni öldürmek isteyen olabilir. Üstlelik senin ailen sevilmiyor. Seni kullanmak isteyen çok kişi olacak, ben buna izin vermeyeceğim. Ateş bir kez façanı kurtardı diye süper kahraman olmuyor. Yine de gitmemi istersen giderim.

Ateş
- Alex lütfen yolla, ben sana kimsenin dokunmasına izin vermeyeceğim. Sende bizdensin, üstelik bugün tüm büyücülere ispatladın. Yanlışlıkla veya değil, herkes bunu kabul edecek. Ben seni kızım olarak kabul ettim. Ayrıca az çok tahmin ediyordum, sadece zaman olarak hapsahaneye gelmeni bekliyordum. Thor'un neden o mahallede oturduğunu hiç düşünmedin mi? Bu kadar güçlü bir adam neden senin gibi birini korudu? Sadece nur onay geçti, yoksa anlamıştım. O aralar baban evde kalmıyordu, tüm günü işi ve metresiydi. Senden sonrada o metresle evlendi. Musa'nın annesi yani Melisa'nın ikizi, babanın metresiydi. Çocuğu olmuyordu ve boşanmıştı. Sinirli huysuz biri olduğu için yanlız kalmıştı. Baban ona sahip çıktı ve çocukları değiştirdi. Müslüman olduğu için birden fazla evlilik yapabiliyordu. Annende işi gereği yapmış olsada, babanın ailesi Nur'u istemedi. Babanda tercih yapmasını istedi, ya casusluk yada kendisini seçmesini istedi. Annende herşeye rağmen kabul etti.

Bir gün babanın ikinci eşi Liza bir adama aşık oldu. O adamda onu çok seviyordu. Bunu duyan baban geri çekildi, boşandı. O adam herkes tarafından saygıdeğer biriydi. Adalet sarayında çalışan bir Hakimin sırrını söylemek aptallık olurdu. Bana inanmayacaksın ama Musa herşeyi biliyordu. Bugün gelince sorarsın. Şimdi Liliyi yollar mısın?

Lanete EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin