Sınav

44 21 3
                                    

Mark
- Anlamadığımız şey neden Flora bizden değilde sizden kahin seçiyor. Ne zamandır kahinlik ceza vermek için kullanılıyor? Hayır yani size göre yanlışsa Alex niye kahin oldu? Onca kavganızın, Alex'in kaybolmasının sebebi siz miydiniz? Alex herşey kahin olmak için miydi?

Alex
- Gerçek kavgaydı ama kinleri de içini doldurdu.

Musa
- Kardeşlik damarım kabarmış diyelim.

Bay Robert
- Sınav sırası Musa'nın olsun. Kardeşin 100 aldı bu gidişte okullar arası birinci olacak gibi duruyor.
Ateş çemberi yap bakalım.

Ellerini sağa sola götürürken çaldığımız kitaptaki büyüyü yaptığını farkettim. Eski çağ cadıları muazzamlar. İlkkez Musa'nın dans ettiğini gördüm.
Bu biraz zaman alan bir büyüydü, kahkaha eşliğinde odaklanması zordu. Bir anda taşlardan göklere doğru ateş çıktı ve aynı hızla etrafında döndü, döndü ve arkasında taht yaptı. Bu aşırı tehlikeli büyüydü, az daha evimiz yanacaktı.
Emma'nın yaptığı su büyüsü söndürdü ama babamda hepimizi yakmıştı. Verdiği cezalar Flora'nın verdiği cezaların yanında az kalır cinstendi.

Bay Robert
- 100 almak için mi bu büyüyü yaptın?

Musa
- Hayır, etkilemek istedim.

Bay Robert
- İşte bu doğru yanıt, yoksa 90 verecektim. Sözlü notların ve sınavla tüm okullar arasında Alexle ilk sıradasın. Büyüyü bozamayacaksan ben bozarım, biraz canın acır ama ateş tehlikelidir.

Emma
- Ben bozarım, kalkmadan ellerini havaya kaldırdı. Üç dört kez bilekleri yapışık halde havada gezdirdi. Avuçları ve parmakları hafif ice dönüktü. Büyük bir fırtına oluşmuştu, su büyülerinin en ilginç yanıydı. Anlık dikkat dağınıklığında büyüyü yapamayacaktı. Hatta ters tepkide hastaneden çıkacaktı.

Bir anda ateşten taht eski konumunu aldı ve Musa'nın önüne geçti. İkisi birbirine saldırırsa ateş ve su etrafa sıçrayabilirdi. Aniden bir sıranın önüne geçerek rüzgar büyüsü yaptım. Rüzgarla kalkan yapacaktım. Aniden Bay Robert kahkaha atmıştı. Tamam odaklanmaya bağlı ama bir kez sıçradı ve babam biliyor. Yaptığım kalkanla sıraya yapıştım, benim yaptığım büyü daha kolay yapılıyordu, ani su sıçramasıyla ateş ve su eşit şekilde birbirlerini bitiriyordu. Tahmin ettiğim gibi su ve ateş yaptığım kalkana sıçrıyordu. Korkuyla kafamı arkaya çevirince Markın kokusunu hissetmiştim. Elinin havada kalkan yaptığını farkettim. Gözümün içine bakmadan dibimde duruyordu.

Sevdiğim adam hemen ilerimdeydi bense içime gömülüyordum. İçim acırken kafamı Andrea'ya doğru çevirdim, hocanın yanında durmuştu. Sadece bana sinirli şekilde bakıyordu. Büyü bitince Mark bir Hışımla kalkanıyla kalkanıma vurmuştu. Şaşkınlıkla elim gevsemişti, ikinci vuruşta yere düşmüştü. Bir anda biri içime vuruyor gibi hissetmiştim. Andrea kalkanımı vuruş büyüsüyle yok etmişti. Aslında yasal bir büyü değildi ama daha iyisini yapabilirdi.

Bay Robert
- Ateş , su ve rüzgar koruyucuları varmış. Bu yüzden Flora peşinize düşmüş. Bende düşünürdüm neden bu sınıfta varlar, hep okulu çok beceriksiz olarak görürdüm. Görüyorum ki gizli şeyler sizin gruptan çıkıyor. Yaptıklarınız yasak olabilir ama gücünüzü kullanmayı öğretebilirim. Birbirinizin gücünü az da olsa kullanabilirsiniz, mesela Alex sen yıldırım koruyucusun, suyu kullanabilirsin.

Mark
- Duymuştum ama bunları öldüren avcılar varmış. Bunlar doğru mu?

Bay Robert
- Evet lanetli olarak görülüyor. Alex'in kimliği ortaya çıktı, bugün ki resmi haberler sizi de paylaşacak.

Mark
- Evet diyorsunuz ve paylaşmayı öneriyorsunuz.

Bay Robert
- Çünkü bu okulun beceriksiz büyücüler yetiştirdiği için çok kişi işsiz kalıyordu. Herkes için üç dört kişi kendisini yakabilir. Hem belirli kişiler arasında bulunuyorlar. Güvende olurlar, Andrea da onları koruyor.

Lanete EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin