Kevin

25 4 0
                                    

Kevin
- Alex ne yapıyorsun? Böyle bir bilgi iki tarafı düşman yaptı, ben şimdi toplantıya gidince nasıl güveneceğim?

Alex
- Güvenmeyeceksin.

Gülümseyerek demiştim, yüzü sinirden gülümseye dönmüştü. Küre de benim için ölmüştü, ay şuan karşımda beni azarlıyor.

Kevin
- Bu zamandayız ve senin ailen hain sana güvenmiyorum. Eminim deli gibi aşık olunacak birisin ama öğrenciler izliyor. Ben buraya gelmen için yalan söylemiştim. Hani sırf aptalca güldüğün için, gelecekti kızının sınıfına eğitim ver.

Alex
- Duymadın mı neler dedi, kendi torununu öldürmekten bahsetti. Bana biraz ters bu işler, o yüzden dedim.

Ateş
- Hayatım buraya dön, sırf güven olsun diye ben geldim. Bakın Alex yeni kahin oldu, neyi kalabalık da demeli bilgisi yok.

Kevin
- İzinsiz ilk kez giriş yaptığınız için bu seferlik affettim! Okulumu terk edin düşman!

Alex
- Bizde gidelim mi?

Kevin
- Gidersen burda okuyamazsınız! Git istersen.

Adem
- Ateş okulumda tatsızlık olursa, tatsızlık çıkarırım!

Kevin
- Sana gerek yok, ben yaparım.

Sisler arasında yok olurken göz kırpmıştı. Bende tuhaf hissediyordum, cidden bu adam hayatıma dahil olacak mıydı?

Kevin
- Bilmiyorum ama anın tadını çıkaralım. Bende merak ediyorum olur mu? Yoksa olmaz mı, belki de olmayacak. Ben akışına bırakmak istemedim.

Emma
- Kevin ya bumu övdüğün odan! İşte gizemli arkadaşım Kevin! Alex niye çok şaşırdın? Kötü olsaydı siz de tanışmazdınız.

Kevin
- Emma bunu neden gizledin? Ben şakasına demiştim. Alex kötü hissettim, neden bu kadar şaşırdın canım?

Alex
- Yani kitaplarını çalışıyor ve sen lidersin.

Kevin
- Evet bencede çok tehlikeli işlere kalkıştı ama yanlışla gelmişti. Sen o ağzını kapat ama sen deneme!

Alex
- Ben ışınlanmayı bilmiyorum ki? Hem öğrensem niye tehlikeli evlere gireyim.

Kevin
- Sen kıskandın mı? Sesin çok kötü geliyor.

Adem
- Alex genelde kıskanç biridir. Yeter ki hoşlansın, burnumuzdan getiriyor. O yüzden tek kız arkadaşım Emma oldu. Kendisinin 3 erkek arkadaşı, benim ise iki tane var.

Kevin
- Ben bunu nasıl aldım? Herhalde beni sevmemiş. İddia üzerine mi oyun kurdunuz!

Alex
- Ben yapacak olsam Mark'a yapardım. Seninle niye uğraşayım.

Kevin
- Sevdiğin biri mi var? Ben biliyor muydum?

Alex
- Herkes biliyor, sende duyardın. Sadece takılıyoruz.

Kevin
- Bunu bir daha yapmayacaksın! Ben hayatına girdim, tek ilgi alanın ben olacağım!

Lili
- Selam anne, ne oldu kötü bir şey mi oldu? Babam seni terk mi etti? Selam Cici babacım. Ya sen yine bir şeyler yap, işleri halet. Duydum ben ölmüşüm. Bende yardımcı olmak için geldim. Hamile misin?

Kevin
- Neden babana cici baba diyorsun?

Lili
- Ya çünkü Andrea babamdı, annem ile ayrıldı. Sende annemi aldın. Beni sen büyüttün. Bak genç yaşta zamanda yolculuk yapıyorum. Ben ölmüşüm baba ya, bir şey yap!

Kevin
- Önce DNA testi alalım, önce baban kimmiş görelim bebeğim. Ona göre seni o ülkeden alacağım. Lili yüzün çok solgun gel otur hayatım. Alex neden şaşırdın, o değil mi?

Lanete EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin