Aden POV
⚠️Väkivaltaa ja seksuaalista väkivaltaa⚠️Herään jossain, allani on kylmä ja kova betoninen lattia. Minut on kidnapattu, mutta mistä he tietävät että asun siellä? Kuulen askelia ovelta päin, joku on tulossa. Sitten lukkoa aukaistaan ja ovesta astui sisään, Joonatan. "Mitä vittua sä haluut musta?" Kysyn ääniväristen. "Älä pelkää, en mä sua täällä pitkään pidä", Joonatan sanoi, ja käveli lähemmäksi. "Älä tuu yhtää lähemmäks vitun hullu", sanoin ja nousin lattialta seisomaan.
"Anteeks mikä?"Joonatan kysyy. "H-u-l-l-u", tavutin sanan. "Älä sano mua hulluks vitun huora!"Joonatan huutaa, säikähdän sitä ja alan peruuttamaan. Mutta sitten kompastun johonkin ja kaadun, kompastuin johonkin putkeen? "Mitä sä haluut musta?" Kysyn uudelleen. "Mä haluun sua", Joonatan vastaa ja tulee lähemmäksi. Sitten hän on noin metrin päässä minusta, tiedän jo mitä hän aikoo tehdä. Sitten hän tulee niin lähelle että meillä on ehkä vai 10cm väliä, tunnen hänen hengityksen kasvoillani. Hänen henki haisee paskalta jos rehellisiä ollaan, peseeköhän hän edes hampaita? "Ja sä tuut tottelee jokasta asiaa mitä käsken", Joonatan sanoo ja ottaa vyötäröltäni kiinni. "Mä en lupaa sulle mitään", vastaan ja yritän irrottaa hänen otettaan. Sitten hän ottaa ranteestani kiinni molemmilla käsillä, ja painaa minut kylmää seinää vasten.
"Kyllä sä kuule tottelet, tai muuten et nää enää ikinä päivän valoa", Joonatan uhkailee. Sitten hän alkaa suutelemaan minua rajusti, en tykkää ollenkaan. Yritän rimpuilla hänen otteestaan mutta en pysty, hän on vahvempi kuin minä, ja pidempi. Sitten hän siirtyy kaulalleni. Yritän huutaa apua, mutta sitten Joonatan laittaa jonkun siteen suuni eteen että en pysty puhumaan tai huutamaan apua. Sitten hän vie minut johonkin vanhalle sängylle ja sitoo jalkani ja käteni kiinni sänkyyn, sen jälkeen hän alkaa repiä vaatteitani. Ja tarkoitan repiä sanalla oikeasti repiä. Yritän rimpuilla mutta se ei hyödytä mitään, mutta päätän vielä yrittää. "Älä rimpuile, tai tää tulee sattuu enemmän", Joonatan uhkaa. Hän ottaa housunsa pois ja työntyy sisääni, huokaan. "Mä tiesin että sä pidät tästä", hän sanoo ja ottaa kiinni rinnastani, sitten hän nopeuttaa tahtia. Alan melkein itkemään, tämä on niin ällöä ja tämä sattuu. En siis ole neitsyt koska noh, Joonatan on tehnyt tämän useamman kerran jo. Sitten Joonatan lopettaa ja ottaa siteen pois suuni edestä ja laittaa minut polvilleen maahan. Hän työntää kalunsa suuhuni ja ottaa päästäni kiinni ja alkaa liikuttaa sitä, hyi helvetti.
Hetken päästä Joonatan lopettaa, hän lähtee huoneesta. Mutta palaa pian ja heittää jotkut vaatteet, ja omenan ja vettä. Puen vaatteet päälle ja alan syömään, tai ainakin yritän. Se ei oikein onnistu tuon jälkeen mitä Joonatan teki, onneksi veden juonti sujuu hyvin. Huoneessa on todella pieni ikkuna, sieltä ei tule kauheasti valoa. Veikkaan että ilta alkaa tulla, tai sitten on jo ilta.Ollin POV
Samaan aikaan jätkien luona
Ade ilmoitti että menee kotiin, toivottavasti hän puhuu totta. Kyllä luotan häneen, mutta jos hänellä on jotain taka-ajatuksia, tarkoitan esim itsemurhaa yms." Mä alan lähtee kotii, nii nähään huomen täällä kahelta", sanon pojille ja nousen sohvalta. "Juu, meniks Ade siis kotii vai tuleeks se vielä tänne?" Niko kysyy. "Meni kulma kotiin", vastaan ja puen kengät. "Moro", huudahdan ja aukaisen oven. Saan vastaukseksi heippa huudahduksia. Aukaisen alaoven ja lähden kävelemään kotia päin, onneksi asun semi lähellä.Olen päässyt kotiin, olen aika väsynyt. Joten ajattelin että syön, menen suihkuun ja sitten nukkumaan. Eli eiköhän aleta vääntämään jotain ilta palaa, teen vaikka leipää. Helppo ja nopea iltapala.
Timeskip huomiseen aamuunHerään siihen että herätys kelloni soi, otan puhelimen ja katson kelloa. Se on 12.03. Heräsin onneksi semi ajoissa, kerkeen tehdä kaiken rauhassa. Päätän ensin laittaa Adelle viestiä ja kysyä onko kaikki hyvin.
Avaan Whatsapin ja avaan Aden numero kohdan.Ade
M:Huomenta, onko kaikki hyvin?Sitten laitan puhelimen pois ja nousen, kävelen vaatekaapille ja otan mustat housut ja mustan hupparin. Värikäs asuvalinta eikö?
YOU ARE READING
Liar || Ade x Blindchannel
FanfictionAde on bändissä jonka nimi on Blind Channel. Siihen kuuluu Niko Moilanen, Joel Hokka, Aleksi Kaunisvesi/ Alex Mattson, Olli Matela, Tommi Lalli, Joonas Porko ja Ade Merinen. Bändillä menee hyvin, mutta meneekö Adella? Suosittelen yli 12 vuotiaille e...