Aden POV
Herään siihen että päähäni sattuu aivan hiton paljon. Yritän avata silmiäni mutta huoneessa on aika saatanan kirkas valo, olenko sairaalassa? Kuulen myös puhetta, yksi äänistä kuuluu Tommille, ja toisesta en ole niin varma.
Avaan silmäni ja kuulen jonkun sanovan :" Aa sinä heräsit, eli siis sä oot sairaalassa, ilmeisesti iskit sun pään pöytään viime yönä baarissa". Aivan, olen sairaalassa. Muistan vähän viime yöltä. "Joo, nii tais käydä", sanon ja suljen silmät uudestaan. "Ade", kuulen Nikon sanovan. "Mmh", vastaan väsyneenä.
"Sain sen sun kaatumisen videolle, nii nyt oot vähä niiku meemi", Niko vastaa. "Näytä", sanon ja yritän etsiä puhelintani. "Tossa", Alekis sanoo ja ojentaa puhelimeni. "Kiitti", vastaan ja menen instagramiin. Aika monen fanin stoorissa on videos missä kaadun, noh ei se kai mitään. "Ja meillä on haastattelu tänään illalla", Niko vastaa. "Miks mulle kerrotaan aina näin myöhään näistä haastatteluista?" Kysyn. "En mä tiiä, joko et oo paikalla tai et kuuntele", Aleksi sanoo. "Missä muute Joel ja Joonas?" Kysyn katsoessani ympäri huonetta.
"Aa joo, ne meni kotiin suoraan sielt baarista, ne oli aika kännissä sillo", Niko sanoo. "Aa okei", vastaan.Timeskip iltaan
Olemme menossa haastatteluun,toivottavasti menee paremmin kun viimeksi. "Kauanko vielä kestää?" Joonas kysyy vierestäni. "Ollaan iha just siellä", Tommi vastaa edestä. Tommi pysäköi johonkin ja sitten aloimme mennä sisälle, meitä oli vastassa joku mies. Hän ohjeisti meidät haastatteluun. "Tervetuloa tänne Blind Channel", haastattelija sanoo, hän on mies tällä kertaa. "Kiitos että kutsuitte meijät tänne", Niko vastaa. "Okei, teillä tais mennä eilen vähän lujaa tuolla baarissa, olenko oikeassa?" Mies kysyy. "No itseasissa Adella, Joelilla ja Joonaksella tais mennä kaikista lujimpaa", Joel vastaa. "Joo, tuolla netissä pyörii video missä Ade kaatuu ja iskee päänsä, onko kaikki nyt paremmin?" Haastattelija kysyy. "Joo, kyl tähän piti tikkejä laittaa mutta ei vakavampaa", vastaan. "Joo no se on hyvä, teillä ei ollu tullu mitään kontektia esim instagramissa mitä tiellä yleensä tulee, mistä tämä johtui?" Mies kysyy. "Se on vähän yksityisempi asia, nii me ei sitä oikein haluta kertoo", Olli sanoo. Käännän katseeni häneen ja hymyilen, hän hymyilee takaisin.
Timeskip haastattelun loppu
Kävelen kotiani päin studiolta, haastattelu meni ihan hyvin. En tiedä mikä minua vaivaa, mutta viime aikoina en ole tuntenut itseäni normaaliksi. Tarkoitan sitä että en ole enää niin virkeä, käyttäydyn kylmästi ihmisiä kohtaan. Ja välillä ihmisten seurassa alkaa ahdistamaan, joo se voi riippua siitä mitä Joonatan teki. Mutta hän on tehnyt saman jo niin monesti.
———————-
Sanoja:402
Tästäki tuli aika lyhyt, mut ens luvusta tulee pidempi
YOU ARE READING
Liar || Ade x Blindchannel
FanficAde on bändissä jonka nimi on Blind Channel. Siihen kuuluu Niko Moilanen, Joel Hokka, Aleksi Kaunisvesi/ Alex Mattson, Olli Matela, Tommi Lalli, Joonas Porko ja Ade Merinen. Bändillä menee hyvin, mutta meneekö Adella? Suosittelen yli 12 vuotiaille e...