Punaiset silmät

44 6 1
                                    

Aden POV
Herään siihen että kuulen puhelimeni soivan. Avaan silmäni ja nostan puhelimeni käteeni, Joel soittaa.
—————-
J:Vihdoin sä vastasit
M:mä vasta heräsin
J:kello on kohta puol kaks!
M:mitä, nii paljon?
J:joo, mut siis sun on pakko tulla studiolle
M:miks?
J:tuu nyt vaan
M:Ok moikka
J:moro
—————-
Nousen sohvalta ja menen makuuhuoneeseeni. Avaan vaatekaappini oven ja otan sieltä mustat college housut ja mustan hupparin, värikäs asu vaihtoehto. Laitan mustat likaiset hiukseni korkealle nutturalle. Kävelen vessaan, katson itseäni peilistä. Näytän vitun väsyneeltä, ja sitä myös olen. Laitan vähän ripsiväriä ja huulirasvaa, en jaksa laittaa mitään muuta.
Katson ikkunasta ulos ja siellä paistaakin aurinko, taidan ottaa aurinkolasit koska en halua sokaistua. Taino en minä sokaistuisi jos en käyttäisi aurinkolaseja. Laitan kengät ja muut, sitten eikun vain studiolle.

Timeskip studiolle

Astun studion ovesta sisään. Otan ulkovaatteet pois ja aurinkolasit, kuulen puhetta treeni huoneesta. Avaan oven ja astun sisään, kaikki kääntyvät katsomaan minua. "Miks sun silmät on punaset?" Joonas kysyy. "Ne vaa kutis aamulla, nii mä käsillä hieroin niitä", keksin valheen. "Okkei", Niko vastasi epäillen. "Mikä se teijä asia oli?" Kysyn samalla kun istun lattialle. "Mitä mieltä oisit jos me osallistuttais Umk:hon?" Aleksi kysyy. "No siis ois se kai ihan kivaa", vastaan. "No hyvä koska me vähän niiku ollaan siinä jo", Joonas sanoo. "Miks ette ilmottanu mulle?" Kysyn. "Me yritettiin laittaa sulle viestiä mut sä et vastannu", Niko sanoo.
"Miten sä muute nukuit näin myöhään?" Joel kysyy. "No en oo nukkunu viime aikoina nii hyvin varmaan sen takia", vastaan hämilläni.
"Totta", Aleksi vastaa työpöydältään. "Mut meillä on yks ongelma", Aleksi jatkaa. "Nii?" Kysyn. "Meillä ei oo mitään biisiä sinne", hän sanoo ja kääntyy katsomaan meitä. "Nii", Joel sanoo. "No ehkä meijän pitää sit tehä", Niko sanoo olkiakohauttaen.
Siinä me sitten yritettiin keksiä biisin sanoja.

Timeskip 4H

Olemme kirjoittaneet biisiä noin neljä tuntia, sen nimeksi päätettiin Dark side.
Olemme saaneet alkuakin jo valmiiksi, mutta tekemistä ja hiomista on vielä. "Eiköhän tää päivä ois tässä", Niko sanoo sohvalta. "Joo, tullaan huomenna samaan aikaan jatkaa", Joel sanoo Nikon vierestä. Kaikki myöntyvät Joelin ehdotukseen. "Sä myös Ade", Joel sanoo ja osoittaa minua. "Joo joo", vastaaan. "Mä alan lähtee", jatkan ja menen eteiseen. "Voinks mä tulla sun luo?" Kuulen Ollin kysyvän. "Miks?" Kysyn vähän epäillen. "Noku mul on kotona nii tylsää", Olli sanoo valitellen. "Ok", sanon. Mutta sitten muistan että olin jättänyt olohuoneeseen juuri ne, tiedätte kyllä. "Mennään mielummin sun luo", jatkan. "Miks?" Olli kysyy vuorostaan. "Koska mun luona on nii sotkusta", vastaan kun alan laittamaan kenkiä jalkoihin. "Okei, mun luona saattaa olla ehkä vähän sotkusta", Olli varoittaa. "Ei se haittaa", vastaan ja lähdimme Ollin kotia päin.

————————
Sanoja:452
Moikkelis koikkelis, sain nyt väsättyy jonkilaisen tämmösen nyt. Mut yritän nyt saada jostai motivaatiota näihin

Liar || Ade x Blindchannel Where stories live. Discover now