Aden Pov
Olin juuri saapunut studiolle. Heti kun avaan oven aivastan, joka kuulostaa ihan joltain räjähdyksestä. En tiedä ketä täällä vielä vai onko täällä edes ketään, koska täällä on aika hiljaista. Kävelen olohuoneeseen, täällä tuskin on ketään koska olisi varmaan sanonut moi tai jotain. Istun sohvalle ja alan selata tiktokkia. Olen aivan addiktoitunut siihen sovellukseen, ja no puhelimen käyttöön ylipäätänsä.
Joonaksen POV
Kuulin kun joku tuli studiolle, voisin päätellä että se on Ade. Ai miten? Koska hän aivasti, ja kun hän aivastaa niin se kuulostaa räjähdyksestä. No ei ihan aina mutta usein. Päätin säikäyttää Aden koska hän on säikäyttänyt minut monia kertoja. Menen soittohuoneeseen ja olen siellä aivan hiljaa.
Päätän kuvata tämän ja lähettää sen muille jätkille, tämä tulee olemaan hauskaa. Ade istuu sohvalle ja alkaa selaamaan varmaan tiktokkia, ainakin äänien perusteella. Onneksi sohva on selkä soittohuoneeseen päin, joten säikäyttäminen on helpompaa. Hiivin Adea päin ja aloitin kuvaamisen. Kun olen Aden takana huudan, tai no enemmänkin kiljun ja tartun hänen olkapäästä kiinni. Ade alkaa kiljumaan myös ja kääntyy. Alan nauramaan kuin joku 5-vuotias kakka vitsille, tai no on nekin vitsin ehkä kännissä olessa hauskoja.
Nään vain kun Ade antaa murhaavan katseen minulle. Itse makaan lattialla nauraen. Samassa studiolle tulee Aleksi, Olli ja Niko. He katsovat aivan ihmeissään minua. "Teijän on pakko nähä tää", yritän saada sanoja samalla kun nauran suoleni ulos. "Se ei ees ollu hauskaa", Ade sanoo sohvalta. "No olisitpa nähny ilmees", sanon jo vähän rauhallisempana. Muutkin pojat alkavat nauraa kun olen näyttänyt videon heille.
"Lähetä toi siihen meijä ryhmään", Niko sanoo nauraen. "Mmh", vastaan vähän nauraen vielä.Plaind tsännel💀
"Lähetit videon"
Hokkari:Ei vittu oikeesti😭
Lalli tomppa:😂
Titanic fan: Ade on ihan vihane Joonakselle nyt😂
Ade:No mulla on oikeus.Sitten ei mene hetkeäkään kun Ade on kimpussani. Tai no päälläni, hän yrittää kutittaa minua. Mutta ongelma on se että en kutia oikein mistään. "Etkö sä kutia?" Ade kysyy. "En", vastaan. "No voihan vittu", Ade sanoo ja nousee. Hän kävelee keittiöön ja tulee vesilasin kanssa, voi ei. Hän kaataa vedet päälleni ja nauraa. "Mä vielä kostan tän sulle", hän sanoo ja vie lasin. Noh kostoa odotellessa.
—————-
Sanoja:367
Mulla ei oo yhtään motivaatiota nii saatan ehkä pitää taukoa tai lopettaa.
Mut en tiiä vielä
YOU ARE READING
Liar || Ade x Blindchannel
FanfictionAde on bändissä jonka nimi on Blind Channel. Siihen kuuluu Niko Moilanen, Joel Hokka, Aleksi Kaunisvesi/ Alex Mattson, Olli Matela, Tommi Lalli, Joonas Porko ja Ade Merinen. Bändillä menee hyvin, mutta meneekö Adella? Suosittelen yli 12 vuotiaille e...