Aden POV
⚠️alkoholia ja väkivaltaa, ja vahvaa kiroilua/haukkumista⚠️Olemme jutelleet studiolla kohta kaksi tuntia varmaan. "Mentäskö baariin?" Kukapa muunkaan kun Joonas kysyy. "Mun pitää käyä eka kotona", vastaan. "Käydään kaikki kotona ja sit nähää baarissa kuuden aikoihin", Joel jakaa suunnitelmansa. "Vakkarissa vai?" Kysyn. "Joo", Joel vastaa. Sitten kaikki lähdimme vähitellen kohti omia kotejamme. Kello oli kohta viisi.
(Leikitään että Tommi ja Olliki asuu Helsingissä)
Timeskip 1hOlin jo melkein valmiina, päälläni oli mustat farkut, musta tiukka paita mikä oli selästä auki. Ja sitten nahkatakki tottakai, ja "valkoiset" kengä. Ovat eläneet aikansa, voisin hankkia uudet.
En laittanut paljoa meikkiä, laitoin vain ripsiväriä,eyelinerä ja nudea huulipunaa. Katsoin kelloa ja se oli jo varttia vaille kuusi, eli olisi aika lähteä jo.
Otan kaiken tarvittavan mukaan, sitten eikun vain baariin. Päätin kävellä koska en vielä omista omaa autoa.Saavuin baarin pihaan, pojat ovat jo varmaankin siellä. Kello on jo vähän yli kuusi, kesti vähän kävellä. Astun sisään ja katselen hetken ympärille, sitten nään tutun porukan. Lähden hymyillen heitä kohti. "Tota hymyä mä oon kaivannu", Olli sanoo kun saavun heidän luo. Hymähdän vain. Olemme Ollin kanssa todella hyviä ystäviä, en itse tunne mitään muuta häntä kohtaan. Otan tuopin käteen ja alan hörppimään siitä pieniä kulauksia, en aijo vetää kauheita kaato kännejä.
Timeskip 1,5h
Olemme olleet kohta kaksi tuntia, ja siinä ehkä pääsi käymään että olen aika humalassa. Mutta en onneksi niin pahassa kun esim Joel, ihme että Joonas ei ole vielä niin pahassa, huom vielä. Istumme kaikki vielä pöydän ääressä. Katseeni kiertää baarissa, sitten katseeni jähmettyy johonkin. Vanhaan parhaaseen ystävääni. En ole enää hänen ystävänsä, hän myrkytti siskoni. Kukaan ei tiedä sitä, paitsi perheeni. Ei edes jätkät. Ei heillä ole tarvetta tietää, mihin he sitä tietoa tarvitsevat? Ei mihinkään. "Mä meen käymään vessassa", ilmoitan jätkille. Saan pari myöntevää vastausta. Nousen ja lähden Jessicaa kohti, se oli hänen nimensä. "Miks sä teit silleen?" Kysyn kun saavuin hänen luo. "Häh?" Hän kysyy ja kääntyy minuun päin. "Miks vitussa sä myrkytit mun siskon?!" Toistan vähän vihaisemmin, olen myös surun murtama. "Aa sen horon vai? Se vei mun poikaystävän", Jessica vastaa ja naurahtaa. "Se ei vieny sitä, sun "poikaystävä" raiskas sen!" Huudahdan.
"Ei ihan varmana, Rasmus ei ois ikinä tehny silleen!" Jessica vuorostaan huutaa. "Miks mun 15-vuotias sisko ois sit harrastanu seksiä sun 17 vuotiaan poikaystävän kaa?!" Kysyn huutaen.
"Koska se on huora!" Jessica huutaa. "Anteeks siis OLI", Jessica korjaa mukamas. "Sano sitä vielä huoraks nii sä et herää enää!" Huudan.
"Se sai sen juorujen sulta varmaan, ku panet niitä sun bändiläisiä varmaan vuorotellen!" Jessica huutaa. "Anteeks mitä?" Kysyn.
"Nii, pyörität niitä ihan ku jotai tivoolia", Jessica sanoo naurahtaen. "Ade mitä sä täällä mesoot?" Olli kysyy vierestäni. "Mee pois", sanon. "Aww, tuliko sun poikaystävä pelastaa sut?" Jessica kysyy säälittävällä äänellä. "Ekaks Olli ei oo mun poikaystävä, ja toiseks mulla sentää vois olla semmone", sanon. "Miten nii mulla ei vois olla?" Jessica kysyy naurahtaen.
"No tuskin tommosella horolla semmosta löytyy", vastaan. "Anteeks mikä?" Jessica kysyy samalla kun nousee penkistään. "Hei älkää alottako täällä, tääl on ihan sairaasti ihmisiä," Olli sanoo. "Ok mennään sit ulos", Sanon. "Ok", Jessica vastaa. Tartun hänen hiuksistaan ja alan vetämään häntä ulos. Hän vingahtaa kivusta. "Ade lopeta!" Olli huutaa takanani. Jessican ystävät ja jätkät seurasivat meitä ulos.
"Päästä huora irti!" Jessica huutaa. "Sano mua vielä kerran huoraks nii m-", olen sanomassa kunnes Jessica iskee minua nyrkillä naamaan. Horjahdin vähän taakse. "Toi oli virhe", sanon.
"Ihan niiku sun kuollu sisko", Jessica sanoo nauraen. "Sisko?" Joonas kysyy. "Aa Eiks toi oo kertonu, sillä oli sisko mut sit mä myrkytin sen, koska se varasti mun poikaystävän", Jessica selittää hymyillen. "Rasmus raiskas sen!" Huudan. "Ei vitussa!" Jessica huutaa takaisin.
"Mitä te puhutte musta?" Tuttu ääni kysyy. Ei vitussa voi olla totta. "Eiks nii et sä et raiskannu ton huora siskoo?" Jessica kysyy.
"Miks vitussa mä oisin nii tehny?" Rasmus sanoo hämmästyneesti. "Sä raiskasit sen mun omassa huoneessa, se oli vittu vasta 15-vuotias!" Huudan. "Ade rauhotu", Olli sanoo ja tarttuu kädestäni. Vetäisen käteni pois, osun vahingossa Ollia kyynärpäällä nenään. "Ade älä ala väkivaltaiseksi", Rasmus nauraa.
"Lähetään", sanon ja käännyn pois päin. Kuulen askelia takaani, tiedän mitä Jessica tekee. Käännyn ja isken nyrkkini keskelle tuon naamaa.————————-
Sanoja:711
Muistakaa myös että tää on Fanfiction, eli periaatteessa mitä täs tapahtuu ei oo tapahtunut oikeesti. Paitsi niiku umk yms u know.
YOU ARE READING
Liar || Ade x Blindchannel
FanfictionAde on bändissä jonka nimi on Blind Channel. Siihen kuuluu Niko Moilanen, Joel Hokka, Aleksi Kaunisvesi/ Alex Mattson, Olli Matela, Tommi Lalli, Joonas Porko ja Ade Merinen. Bändillä menee hyvin, mutta meneekö Adella? Suosittelen yli 12 vuotiaille e...