Elokuviin

48 4 0
                                    

Aden POV
Saavuimme Ollin luo hetki sitten, istumme tällä hetkellä sohvalla juttelemassa jostain.
"Mitä me voitas tehä", Olli valittaa. "En tiiä, en mä keksi yhtää mitää", sanon ja alan miettiä mitä voisimme tehdä. "Hei mä keksin!" Kuulen Ollin huudahtavan. "No mitä?" Kysyn innoissani. "Mennään kattoo joku leffa elokuviin", Olli sanoo innoissaan. (Leikitään että koronaa ei oo) "joo mennään", melkein huudahdan. "Okei mennään nyt heti", Olli sanoo ja nousee sohvalta. "Juup", vastaan ja nousen myös ja kävelemme eteiseen.

Kävelimme Finnkinon sisälle. Emme vielä tiedä mitä menemme katsomaan, se selviää sitten kohta. "Mitä me mennään kattoo?" Kysyn samalla kun valitsemme leffa herkkuja.
"Öö en mä tiiä", Olli sanoi. Katsoin häntä hetken ja purskahdimme nauruun, saimme pari outoa katsetta. "Mennään kato joku vaa", Olli sanoo yhä vähän nauraen. Valitsimme leffa herkut ja juomat, sitten eikun vain leffaa valitsemaan. "Mennään kattoo joku kauhuelokuva", Olli ehdottaa. "Okei mennää vaa", vastaan. Minua ei yleensä pelota kauhuelokuvat, tai no riippuu onko se kuinka pelottava. En yleensä pelkää mitään mutta pelkään kaikista eniten esim hämähäkkejä ja jotain clowneja yms. "Mennään kattoo toi", Olli osoittaa jotai ruudulla olevaa elokuvaa. "Joo", vastaan vähän tylsästi. "Onks se Ok et mennään kattoo toi?" Olli kysyy. "Siis joo tottakai", vastaan vähän iloisemmin. "Ok hyvä ,mä voin muute maksaa meijä liput", Olli sanoo. "Mä sit maksan nää", sanon. Tarkoitin siis leffa herkkuja ja juomia. "Okei", Olli vastaa.

Timeskip 2h

Lähdimme juuri elokuvista, ei se niin paha ollut kai. "Mun pitäs lähtee kotiin", sanon Ollille. Olemme kävelemässä jonnekin. "Oke, voinks mä saattaa sut?" Olli kysyy. "No jos on ihan pakko", vastaan naurahtaen. "No nyt on kyllä ihan pakko", Olli sanoo myös nauraen.
Siinä me sitten kävelimme luokseni, tai no ei Olli tulisi mutta hän halusi saattaa minut.
"Miten sulla menee?" Olli kysyy yhtäkkiä.
"Mulla menee ihan hyvin, mitä nii?" Kysyn vähän epäillen. "Oot ollu nii poissaoleva", Olli vastaa. "Aa joo, oon itekki vähän miettiny sitä", vastaan rehellisesti. "Muista että voit tulla puhuu mulle ihan millon vaa ja ihan mistä vaan",Olli muistuttaa. "Joo kyl mä muistan",vastaan hymyillen.

——————
Sanoja:348
Sain nyt tämmösen vähän kämäsen kappaleen, mut kertokaa mitä haluasisitte et tässä tapahtuu.

Liar || Ade x Blindchannel Where stories live. Discover now