Kirje

28 6 0
                                    

Aden POV

Oli ilta, ja jätkät olivat jo lähteneet.
Taas se sama tunne. Haluaisin että maa aukeaisi ja vetäisi minut mukaansa. Tuntuu että minulla ei olisi enää mitään jäljellä, ja eihän minulla oikein ole. Oma äitini ajattelee että olen lutka, jossain tuolla on seksivideo mihin en ole edes suostunut ja olen muutenkin aivan stressin alla.. Mutta on minulla vielä jotain hyvääkin eli jätkät. Sukulaiset ovat varmaankin kuulleet äidiltä että mitä olen muka tehnyt, en edes suostunut seksin harrastamiseen! Joonatan pakotti, mutta mitä sille enää voi? Hän on kuollut, tai ainakin se nainen sanoi, en usko kuitenkaan.

Timeskip 2h

Kirjoitin kirjeen. Aijon lähteä täältä, en tiedä minne. Mutta lähden ainakin Suomesta, ehkä jopa Euroopasta. En tiedä vielä.
Menin huoneeseeni pakkaamaan vaatteita, en ota paljoa mukaan koska voin ostaa niitä myöhemmin. Pitäisi ostaa vielä lentoliput.
Mutta ennen sitä pitäisi valita minne lähden.
Otan pienen matkalaukkuni ja alan pakkaamaan, aijon jättää kaikki huonekalut tänne. Otan vain tärkeimmät asiat mukaan, eli läppärin, passin tottakai ja kaikkea semmoista.

Kun olen saanut pakattua alan selaamaan lentoja New Yorkkiin. Olen ollut siellä kerran aikasemmin, kun olin 16-vuotias. Tätini asui siellä hetken, mutta kuoli sitten. Häntä puukotettiin kaulaan ja vatsaan. Karmeaa.
Ostin lennon ylihuomiselle. Käyn huomenna studiolla viimeisen kerran, ja nään jätkätkin varmaan viimeistä kertaa. Tai ei sitä tiedä jos tapaan heidät vielä joskus. Toivon että he eivät lopeta musiikin tekemistä, ja että seuraavat unelmiansa. Katsahdin kelloa ja se oli jo yksi yöllä, joten päätin mennä nukkumaan. Tein toki ennen kun menin nukkumaan niin iltatoimeni.

Timeskip huomiseen

Herään herätyskelloni ääneen, kohta ei hetkeen onneksi tarvitse. Nousen sängystä hyvin väsyneenä. Kello on vasta kymmenen, olisin tai haluaisin nukkua pidempään.
Katsahdan vaatekaappini, siellä ei ollut paljoa vaatteita kun pakkasin suurimman osan. Lentoni lähtisi huomenna kuudelta aamulla, aikainen herätys siis. Tai sitten en nuku ollenkaan, ja nukun lentokoneessa.
Mietinnät seis ja menoksi. En syönyt aamupalaa koska ei tehnyt mieli, tai ei minulla ollut siellä oikein mitään. Pitää hankkia väärennetty passi, ja vaihtaa nimi yms. Koska tiedän että jätkät ilmoittavat jossain vaiheessa poliisille. Tai sitten ei. En tiedä.

——————-
Sanoja:360
Anteeks iha sairaasti ku ei oo tullu piiitkään aikaan. Ei oo vaa ollu motii, mut nyt oikeesti yritän vhä aktiivisemmin tehä.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Liar || Ade x Blindchannel Where stories live. Discover now