Pitsaa

37 5 6
                                    

Aden POV

Siivosin aamupala jutut, ja kävin vaihtamassa vaatteet. Joonas oli jo lähtenyt kotiin, Olli oli vielä minun kanssani. "Mitä tehään?" Kysyn.
"En tiiä, kysytäänks muita treenikselle?" Olli kysyy. "Kaihan sitä vois", vastaan.

Plaind tsännel 👹

M:Moro jätkät, tuutteko studiolle?
A:Joo, mut mitä me siel?
O:No voitas vähä hioo sitä biisiä tms
M:Nii
Jh:Joo voin tulla, kunha tää päänsärky vähä helpottaa
T:Niko tulee myös
M:Mistä sä sen tiiät?
T:Tässä vieressä istuu
M:Aivan, entä Joonas?
Jp:Joo, nähää siellä
M:Tulkaa joskus kolmen jälkee
T:Joo
Jh:silloin nähdään
N:👍
A:asia selvä

"Haluuks sä käyä kotonas vaihtaa vaatteet?" Kysyn Ollilta. "Joo", Olli vastaa. Joten sen takia päätimme lähteä Ollille ja sieltä treenikselle.

Timeskip Treenikselle/studiolle

Olimme ensimmäiset studiolla, sitten melkein heti meidän jälkeen tuli Aleksi, sitten Tommi ja Niko. Kauhu kaksikko puuttuu vielä, tulevat varmaan samaa matkaa kun he ovat kuitenkin naapureita. Istumme olohuoneessa kunnes ovi avautuu, ja Joonas rynnii juoksin olohuoneeseen. "Joelilla on muija!" Hän huuta.
"Mitä onko?" Kysyn hymyillen. "Joo joo", Joonas vastaa. "Kuka?" Kysyn uudestaan innostuneena. "Mulla ei ole muijaa, se vaa oli joku joka asuu myös samassa kerrostalossa tyhmät!" Joel huutaa. "Rauhotu äijä", sanon.
"Miltä se näyttää?" Kysyn Joonakselta.
"Sillä on ruskeet olkapäähän pituset hiukset, ruskeet silmät ja se on ehkä Joelia olkapäähän, susta vähän pidempi", Joonas kuvailee. Nyökkäilen. "Onks sulla sen numero tai ig", kysyn Joelilta. "No on", hän vastaa vähän ärtyneenä. "Näytä noille kuva siitä", Joonas sanoo Joelille. "Okei", Joel vastaa ja huokaisee.
Hetken päästä Joel näyttää tuosta sala rakkaastaan kuvan. "Hei mä tiiän ton!" Huudahdan. "Mistä?" Joel kysyy. "Se oli mun luokalla joskus ylä asteella kait, en oo iha varma mut käytii samaa koulua jossai vaiheessa", vastaan heille. Emme olleet kyllä hänen kanssaan hyvissä väleissä, ja hänen nimensä oli Ida. Ida kerran kun olin heillä yökylässä kahden muun tytön kanssa, niin hän leikkasi minulle otsatukan. Not gonna lie se näytti aika hyvältä. En mennyt kyllä sen jälkeen enää heille yöksi, sitten kerran hän yllätti minut ottamaan nenäkorun. Joka on minulla vieläkin, mutta onneksi se ei näyttänyt edes pahalta. Olimme kyllä yhdessä vaiheessa parhaita ystäviä, mutta sitten hän sai kuulla kuin siskoni muka harrasti seksiä Jessican poikaystävän kanssa, niin hän veti välit ja väitti että siskoni oli lutka, huora yms. En minä hänen kanssaan halunnut olla ystäviä kun haukkui siskoani huoraksi ja lutkaksi, hän muutenkin kävi melkein joka viikonloppu kotibileissä. Myönnän kyllä että kävin minäkin mutta en niin paljoa kun Ida. "Adee", kuulen ja nään Nikon käden naamani edessä. "Mitä?" Kysyn kun palaan tähän maailmaan. "Että mitä mietit?" Niko kysyy. "En mitää tärkeetä", vastaan. "Kerro vaan, ei me aleta mollaamaan sua", Joel sanoo. "Eiku mietin niitä aikoja ku olin ton Idan kaa kavereita", vastaan. Joel nyökkää. "Mut hei aletaanko treenaa?" Aleksi kysyy. "Hyvä idea", vastaan ja nousen sohvalta.

Timeskip 3h

Olemme treenanneet ja hioneet biisiämme jo kolme tuntia, alkaa tulla jo vähän nälkä. "Tilataanks jotai?" Kysyn. "Joo, ollaan muutenki jo tehty tätä kolme tuntii", Olli vastaa.
Päätimme tilata pitsaa, koska no miksi ei. Ja tällä kertaa ehkä saisimme ne pitsat, kun viime kerralla pitsojen syönti jäi ainakin minulta välistä.

Hetken pääsät ovikello soi. "Mä en mee tällä kerralla", sanon heti. "Mä voin mennä", Tommi sanoo ja nousee sohvalta. Sitten hän kävelee takaisin seitsemän pitsa laatikkoa kädessään.
Siinä sitten katsoimme mitkä ovat kenenkin.
Aloimme syömään sitten huomaan jotain Joonaksen pitsassa, siinä on ananasta?!
"Mitä vittua Joonas", sanon melkein huutaen.
"Mitä?" Hän kysyy. "Ananas ei kuulu pitsaan", vastaan. "Kyllähän kuuluu", Aleksi vastaa, Niko nyökkää myös. "Hyi että, ei makeeta ja suolasta voi laittaa yhtä aikaa suuhun", sanon. Pojat purskahtavat nauruun. "Vittu te ootte kaksmielisii", sanon heille, okei myönnän että olen itsekkin. Mutta en niin paljoa, ehkä.

———————-
Sanoja:610

Liar || Ade x Blindchannel Where stories live. Discover now