Vaihtoehdot

29 2 1
                                    

Aden POV

Pääsin kotiin vihdoin. En tiedä mitä tehdä. Ja miten ajon jaksaa? Kaikki sanoisivat "kaikki kyllä järjestyy" mutta ei, ne eivät noin vain järjesty. Onneksi emme ole niin isossa suosiossa, ja se on julkaistu varmaan jollekin pienelle uutis sivulle. Ainakin toivon niin..
Käyn hakemassa koneeni ja avaan sen. Menen heti katsomaan tottakai uutis sivut, koska haluan tietää millä sivustolla se on. Ajon laittaa heidän sivulle viestiä asiasta ja maksaa vaikka koko omaisuuteni että video otettaisiin pois.

Skip 30min

Olen etsinyt sivustoa jo puoli tuntia, eikä sitä löydy. Päätän laittaa Nikolle viestiä ja kysyvä sivun nimeä, koska hän oli tulossa näyttämään sitä silloin.
Sain laitettua viestin ja nyt vain odotetaan että Niko vastaa. Olen väsynyt, henkisesti ja fyysisesti. Ai mihin? Tähän koko paskaan, teidän jo kuka tämän videon on jakanut. Joonatan. Mutta miten? Oliko hän palkannut jonkun tähän? Vai oliko hän feikannut kuolemansa? Kaikki ovat mahdollista. Mietintäni keskeytyy kun kuulen puhelimeni viesti äänen, se oli Niko. Sivuston nimi oli aivan vieras minulle, joten tuskin kauhean moni tietää myöskään sitä. Mutta miten Niko oli sitten löytänyt sen? Menin sivustolle ja se pomppasi heti ensinmäisenä, ai mikä? No seksi videoni. Tai no en minä sitä kuvannut vaan Joonatan. Tuossa olisi muuten myös Poliiseille materiaalia että Joonatan on käyttänyt seksuaalista väkivaltaa minuun kohtaa. Mutta mitä se enää hyödyttää kun hän on jo "kuollut"? En usko että on hän kuollut.
Kesken kaiken kuulin kun ovikelloni soi. Nousen sohvalta ja katson peilistä, meikkini ovat levinneet. Pyyhin nopeasti kyyneleet ja avaan oven. Siellä oli jätkät. "Moi, mitä te täällä?" Kysyn. "No mitä sä luulet? Tottakai me tullaan sun luo kun sun mielentila ei oo varmaan mikään paras", Joonas vastaa. Mutisen vain jotain, väistyn vähän että jätkät pääsisivät sisälle. "Oliksä tekemässä jotain tärkeetä?" Niko kysyy. "En", vastaan. Otan tietokoneen sohvalta ja suljen sen, vien sen samalla huoneeseeni. Menen takasin olohuoneeseen missä kaikki muut ovat. Olli,Joonas ja Niko istuvat sohvalla, muut ovat ottaneet keittiön tuolin. "Miltä susta tuntuu?" Olli kysyy. "No ei hyvältä, mut yks hyvä puoli on se että me ei olla vielä nii isossa suosiossa", vastaan. Muut nyökkäilevät.
Siinä me sitten juttelemme vähän kaikesta, taas. Tällä kertaa emme dildoista.

—————-
Öö juu, yritän tehä nytten tällä viikolla vähän aktiivisemmin.. koska oon "lomalla" mun iskän luona, eikä mun tarttee käyä koulussa.. nii yritän tehä vhä enemmä nyt täl

Sanoja:383

Liar || Ade x Blindchannel Where stories live. Discover now