Aden POV
Olimme syöneet pitsamme, sen jälkeen juttelimme vain jostain. Kello oli kohta kahdeksan, ja minua väsyttää todella paljon. Mutta nyt jo? Tai siis minua ei ikinä väsytä näin aikaisin, joten olen vähän hämilläni.
Haukottelin varmaan viiden minuutin välein.
"Väsyttääkö vähän Ade?" Aleksi kysyy nauraen.
"Vähän vaan", vastaan. "Voidaan kohta lopettaa, mut ennen sitä meijän pitää vähä hioo tätä biisii", Aleksi sanoo. "Mutku mehän ollaan tehty sitä tää koko päivä melkein, ja me voijaan huomenna jatkaa", Joonas liittyy keskusteluumme. "Niimpä", vastaan. "Okei, voijaan jatkaa huomenna", Aleksi vastaa. "Monelta me tullaan tänne?" Niko kysyy. "Oisko kympin jälkeen?" Joel ehdottaa. Kaikki myönnyimme Joelin ehdotukseen ja lähdimme koteihimme. (Kaikille tiedoks että nyt on Tammikuu 2021, oon ite unohtanu mikä vuoden aika on kyseessä nii Anteeks jos tää on ollu vähän sekava)Kun olin vihdoin päässyt sisälle lämpimään tein heti jotain iltapalaa. Otin lämmintä kaakaota ja kaksi leipää, laitoin leiville juusto, kurkkua ja tietysti voita. Ulkona oli vähän tuulinen sää, ja no lunta riitti kyllä. Heti kun olin syönyt menin vessaan ja tein kaiken mitä nyt illalla yleensä teen. Eli pesen hampaat ja käyn suihkussa yms. Lähdin vessasta ja tarkistin että ulko-oveni oli lukossa, parvekkeen oven tarkistin myös vaikka ei sieltä voisi kukaan päästä. En pysty nukkumaan kunnolla jos en ole varma siitä että onko ovet lukossa. Sammutin valot ja suuntasin makuuhuoneeseeni. Vaihdoin vaatteet ja kömmin lämpimien lakanoiden alle, ihan kuin olisin pilvissä. Siis tarkoitan silleen että maksaisin pilven päällä. Olin juuri nukahtamassa kunnes muistan että minun pitää laittaa herätys. Noh laitoin herätyksen ja aloin nukkumaan, laitoin herätyksen joskus kahdeksan jälkeen. En ole aamu ihminen niin heräämisessä saattaa kestää aina hetki.
Timeskip aamuun
Herään rasittavan herätys ääneen. Taas sitä mennään. Sammutin herätyksen ja otin puhelimeni käteen, puhelimen valo melkein sokaisi minut. Onneksi ei sentään. Nousen sängystä ja kävelen keittiöön. Laitan kahvin keittimen päälle ja istun ruoka pöydän äärelle, koska en jaksa vielä tehdä mitään. Väsyttää aivan sairaan paljon. Vaikka menin melkein heti nukkumaan kun oli mahdollista. Nousin pöydästä ja aloin tekemään puuroa, vaikka en pidä puurosta melkein ollenkaan. Laitoin puuroon jotain mehukeittoa, mikä oli ilmeisesti vanhaa. Ainakin maun perusteella, katsoin päiväystä ja olin oikeassa, se oli ainakin kaksi kuukautta vanhaa. Hyi hemmetti. Heitin puuron roskikseen ja menin vaihtamaan vaatteet. Meikkasin myös samalla ennen kuin suoristin hiukseni, hiukseni ovat suorat kyllä luonnostaan mutta suoristin silti. Olen onnellinen että hiukseni ovat oikeasti mustat, ei tarvitse värjätä niitä. Toisin kun Aleksin tarvitsee.
Istahdin sohvalle ja katosin kelloa, se oli jo puoli kymmenen. Eikun vain studiolle siis.
Laitoin kengät ja takin päälle, katosin ikkunasta ulos ja siellä tuuli aika kovaa. Ehkä kaulahuivi ei olisi huono vaihtoehto, aijon laittaa myös hupun päähän. Vaatteiksi oli valikoitunut mustat farkut ja musta huppari, värikäs asu taas kerran. Otin avaimet, puhelimen yms. Kun avasin ulko-oven tuuli tuli heti naamaani, onneksi olin ottanut kaulahuivin. En olisi muuten varmaan selvinnyt matkaa.————————
Sanoja:480
Sori ku en oo tehny yritän nyt tehä vähän aktiivisemmin.
YOU ARE READING
Liar || Ade x Blindchannel
FanfictionAde on bändissä jonka nimi on Blind Channel. Siihen kuuluu Niko Moilanen, Joel Hokka, Aleksi Kaunisvesi/ Alex Mattson, Olli Matela, Tommi Lalli, Joonas Porko ja Ade Merinen. Bändillä menee hyvin, mutta meneekö Adella? Suosittelen yli 12 vuotiaille e...