Capitolul lll
Soarele a răsărit iar primele raze se strecurau prin draperi atingându-mi ușor pielea, devenind insuportabile când lumina incepea să imi bată in faţă și nu mai vedeam bine ce era la televizor. M-am ridicat grăbit din pat am apucat rucsacul si am fugit pe ușă coborând si scările in fuga.
D-na Alaina:- Pa Ethan! Sper să o găsești.
-Și eu sper, la revedere!
Am ieșit din casă grăbit indreptandu-mă glonţ la masină, pornind-o si plecând spre Ryan.Ajuns in faţa casei lui si asteptându-l ceva timp, iși face apariţia intr-un sfârșit cu o valiză destul de mare.
Pornim spre Los Angeles aveam să parcurgem un drum de vreo 5 ore.*Alison*
Plictiseala mă cuprinde, ai mei fiind plecaţi cu treabă iar eu rămasă singură nu aveam cu ce să imi pierd timpul, fiind si sambătă nu puteam merge nici măcar la scoală...oricum m-aș fi plictisit si acolo.
Aștept de câteva zile să mă sune un băiat pe care l-am intâlnit in parc și mi-a cerut numărul de telefon. Era destul de dragut. Mă intreb uneori dacă chiar o va face.
Stând plictisită in pat si uitându-ma pe pereţi imi aud telefonul sunând:-Da.
Maya:-Buna...
-Plângi?
Maya:-Cred că da...
-Ce sa intâmplat? Ești acasă?
Maya:-Da.
-Vin acum.Ii inchid si pornesc repede spre ea.
Ajunsă la ea bat la ușă și cum nu imi răspunde, intru direct, mă duc in camera ei. O văd pe jos sprijinită de pat, ma așez lângă ea si o iau in braţe.
-Ce sa intamplat?
Maya:- Parinti mei divortează.
-Imi pare rău... Va fi bine...