Capitolul VI
*Alison*
Stăteam in pat uitandu-mă la televizor când primesc un apel de la Wyatt, stabilim să ne vedem cu gasca la bar.
Wyatt este un vechii amic, incă foarte bun care ne cunoaștem de când ne-a făcut mama.Când am ajuns la bar ceasul era 8:23 si gașca deja mă aștepta. M-am așezat lângă Wyatt și nu am putut să remarc că apăruse in gașcă noastră fără părerea mea două idioate, una din ele umpic mai pitică ca mine, blondă care o cheamă Olivia iar cealaltă o roșcată cu ochii culoarea rahatului, draga de Avery.
-Wyatt?
Wyatt:-Da?
-Astea ce caută aici?
Wyatt:- A zis Max că mai nou fac parte din gașcă, sau ceva de genu. vorbeam noi in șoaptă.
Când Avery se gândește ca deșteapta sa-mi vorbească.
Avery:-Alison, scumpo. Ce dor mi-a fost de tine.
-Nu mai spune.
Avery:-Hai nu mai fi așa doar am fost colege in liceu.
-Si mi-a ajuns.
Avery:-Ce glumeaţă ești. spune ea râzând.
-Știu nu? ii răspund și incep sa râd ironic pentru două secunde după care mă opresc și dau ochii peste cap mutându-mi privirea spre Wyatt, uitându-mă urât la el, el imi răspunde dând din umeri.
Pentru că mă uitam urât la Wyatt iar el incepea să se simta prost, plus că nimeni nu spunea nimic și se făcuse destul de plictisitoare atmosfera ignorând muzica dată destul de incet, el se gândește să spargă gheaţa cu o intrebare tâmpită.
Wyatt:-Alison? Și cum a fost la intâlnire cu tipul...ala..... și se uita la mine cu o privire gen știu cum il cheamă dar mă prefac că nu imi amintesc, hai zi tu.
-Mike.
Wyatt:-Da Mike, nu imi mai aduceam aminte.
-Aham. spun eu râzând.
Wyatt:-Cum a fost?
-Păi să ști că a fost drăguţ. o vedeam pe Avery cum mă privea geloasă așa că nu m-am putut abţine să nu ii captez atenţia in continuare. Chiar e un tip de treabă, mi-a spus o mulţime de lucruri despre el si ma condus acasă.
Wyatt:-Detali picante! Mai spune fată. spune el pe un ton piţigăiat de divă fluturându-și in același timp mâna.
După ce m-am oprit din râs a continuat.
Wyatt:-Va-ţi sărutat?
-Nu.
Wyatt:-De ce fată? continua el să spună pe același ton de divă.
-Ti-am spus e prea drăguţ...e un dulce.
Wyatt:-Sper că are intenţi serioase cu tine domnisoară! spune el schimbându-si vocea intr-una groasă și serioasă după care pe la ultimul cuvânt il bufnește râsul.
Avery:-Și cum arată? intreabă și ea incercând să se bage in seamă cum toată lumea o ignora pe ea și pe prietena ei.
-E inalt...
Avery:-Are pătraţele?
-Nu l-am văzut fără tricou dar cred că are pentru că are ceva muschii.
Avery:-Uuuh!
Mă simţeam foarte prost vorbind cu ea despre cum arată Mike pentru că mă făcea să mă simt ca o piţipoancă.
Avery:-Continuă! Ochii?
-Căprui.
Avery:-Părul?
-Blond.
Doar speram că Avery să nu mă mai intrebe nimic pentru că sincer nu prea aveam chef sa vorbesc cu ea, nu am chef niciodată sa vorbesc cu asta pentru că este o panaramă și prefer să o evit decât să spună lumea același lucru despre mine.*Ethan*
Am urmarit-o pe Alison toată ziua, ajunsi acum intr-un bar și așteptând câteva ore bune. Stătea cu gașca ei la o distanţă destul de mare de mine.
Mă tot gândesc cam cum aș putea să mă bag in seama cu ea când telefonul imi sună.Ryan:-Ethan?
-Da mă?
Ryan:- Unde ești?
-La un bar.
Ryan:-Și ce faci acolo?
-Mă uit la Alison.
Ryan:-Aha am inţeles doar te uiţi, să ghicesc sunteţi la o distanţă de vreo 20 m ea cu cineva iar tu singur și te holbezi ca prostul la ea iar ei incepe să i se facă frică crezând că esti vreun psihopat care o tot urmarește de câteva zile, și vrea să sune la poliţie, nu?
-Nu cred....că ma observat....
Ryan:-Doamne ce idiot imi dai? La ce bar esti mă?
Dupa ce i-am dat adresa barului in vreo 20 de minute a și ajuns și sa indreptat glonţ spre mine.
Ryan:-Dute si vorbește-i!
-Ce? Nu!
Ryan:-Osă mori singur.....reformulez. Ea va muri singură.
-Nu moare nimeni singur, termină cu prostiile!*Ryan*
-Dute odata omule! Ce astepti să vina ea la tine.
Il vad pe Ethan cum se ridica.
-Asta e dute, hai!
Ethan:-Nu, dar ea pleacă si asa facem si noi!
Ce tâmpit.... pornim repede si iesim din bar indreptându-ne spre parcare când ne dam seama ca am pierdut-o pe Alison. Asa ca ne oprim in faţa masini noastre si ne uitam la ea, eu devenind plictisit iar Ethan cu ale lui.*Alison*
Imi dau seama ca mi-am uitat telefonul și mă intorc inapoi pentru a mi-l recupera, după ce il iau mă indrept spre parcare unde imi era mașina. Cu ochii in telefon vorbind prin mesaje cu Mike mă lovesc de o persoană făcându-mă să imi scap telefonul. Fac un pas in spate si imi zdruncin puţin capul făcându-mă să revin la realitate.
-Scuze, nu eram atenta.
Acesta se intoarce spre mine si ramane blocat.
-Sa intamplat ceva?
Cand unu din ei pana la urmă se gandeste sa spuna ceva
-Scuze acceptate. spune in timp ce se apleaca si imi ridica telefonul punându-il celuilalt in mana apoi controlandu-i mâna cu a sa intinzand-o spre mine. Amicul meu Ethan este putin posedat dar isi revine el la un moment dat. Apropo eu sunt Ryan.
-Alison.
Ryan:-Stiu, incantat.
-Sti cum ma cheama?
Ryan:-Ce? intreaba bulbucându-se la mine.
-Ai spus ca sti cum ma cheama.
Ryan:-A, scuze vroiam sa spun ca e frumos numele.
Cand intr-un final celalalt dezgheata si isi zdruncina putin capul il intreb putin ingrijorata.
-Esti bine?
El:-A? Da, scuze ma gandeam la alt ceva.
-Ce bine, pentru un moment ma speriasem.
El imi zambeste foarte dragut si molipsitor facandu-mă și pe mine sa zambesc.*Ethan*
Ea pleacă, ajungând la masina ei si deschizand-o isi reintoarce privirea spre mine si imi mai zambeste odata făcând si un gest dragut, dându-și parul dupa ureche. Cănd a ieșit cu mașina ei din parcare am ramas blocat cateva minute dupa care am urcat in masina de data asta conducea Ryan si ne-am intors la hotel.
Ryan:-Macar ai vorbit cu ea.
-Da....
Ryan:-E un inceput.