Capitolul XVII

115 8 1
                                    

Ma trezesc de dimineata in camera de hotel si il observ pe Ethan cum statea pe un scaun si ma privea cu o privire blanda.

Ethan:- Te-ai trezit pisi? spune si imi arunca un zambet simpatic.

-Ai stat aici tot timpul?

Ethan:- Doar ti-am promis ca nu plec.

-Ce-ai facut toata noaptea?

Ethan:-Te-am privit.

Cand aud aceste cuvinte simt cum ma inrosesc la fata dar mi-o scufund repede in perna pentru a nu face contact vizual cu el, daca faceam contactul probabil as fi ajuns sa-l sarut si trebuie sa apara Mike. Nu as vrea sa vada asta.

Simt cum cineva se aseaza langa mine, stiam ca e Ethan, cand isi pune o mana pe spatele meu simt o multime de furnicaturi si cum inima incepe sa imi bata din ce in ce mai tare.
Imi ridic capul din perna si imi indrept privirea spre el. Ma priveste cu niste ochii blanzi, calmi si nu ma pot abtine sa nu-l sarut, imi musc buza inferioara si imi apropi fata de a lui. Imi lipesc buzele de ale sale iar el imi raspunde la sarut. Sarutul devine pasional el imi desparte picioarele si se urca peste mine, imi pun picioarele in jurul taliei lui iar sarutul devine din ce in ce mai pasional. Imi bag o mana in parul lui iar el isi strecoara o mama sub bluza mea. Aud cum cineva bate la usa dar incerc sa ignor, Ethan vrea sa se ridice dar il trag inapoi peste mine si il sarut dinou. Bataile in usa devin din ce in ce mai insistente, Ethan se desprinde din sarut iar eu oftez.
Ethan:- Ar trebui sa vezi cine e.
Cand aud ceea ce spune ma cuprinde un sentiment de regret dar ma ridic din pat imi aranjez tricoul si deschid usa. Era chiar Mike.
Mike:-Neața iubi! spune si imi zambeste larg.
-Neața. spun destul de morocanoasa.
Mike:- Sa intamplat ceva?
- Nu, acum m-am trezit.
Ii fac semn sa intre si se aseaza pe pat. Ma indrept spre baie pentru a fi un moment singura si pentru a ma pregati de plecare.

*Ethan*
Alison intra in baie iar eu raman cu Mike in camera. Ma uit la el "foarte interesat" de priveliste si il aud cum nu-i convin privirile pe care i le arunc.
Mike:-De ce te uiti asa la mine?
-Oh,nimic! Doar priveam.
Vrea sa mai spuna ceva dar ii suna telefonul. Iese din camera pe holul hotelului si lasa usa aproape inchisa.
Curiozitatea ma omoara sa stiu ce vorbeste. Ma ridic de pe scaun si scot capul pe usa sa vad daca e prin preajma. Cum nu era, ma apropi de alt hol mai mare si il vad cum statea cu spatele si vorbea. Ma ascund dupa zid si ma lipesc cu spatele de el incercand sa aud ce vorbea. Se auzea destul de clar pentru ca eram destul de aproape de el.

Mike"Da,osa ma intorc. ??? Da. ??? Odata ce i-o trag tipei ma intorc."

Nici nu mai puteam sa aud ceea ce vorbea. Furia ma cuprinde si fara sa imi dau seama plec de langa zid si ma indrept spre el. Cand ajung in dreptul lui ii trag un pumn in gura iar el se dezechilibreaza aproape sa cada dar isi restabileste echilibrul si se uita confuz la mine.
-Sa nu crezi ca nu am auzit ce ai spus mai devreme! tip eu la el.
Incep sa ii dau mai multi pumni oriunde apucam, nici el nu se lasa si ma lovea cum apuca. Simteam pe moment durerea dar disparea repede. Incercam sa ma controlez sa nu ma transform dar cuvintele se tot auzeau in capul meu. Ochii imi deveneau rosi, incepeam sa ma incordez si incercam sa ma calmez dar nu reuseam. Colti mi-au iesit si simteam cum ma apropi de gatul lui. Din fericire apare Alison care incepe sa tipe iar noi ne despartim.
Alison:- Sunteti nebuni!
Mike:- El ma lu-at la bataie!
Alison:- Ethan ce e in capul tau! Cum poti sa faci asa ceva?! Esti nebun! Il ataci pe Mike fara nicio vina! tipa ea la mine ca o nebuna.
-Ai terminat? spun destul de calm.
Alison:- Esti un nesimtit!
-Acum ai termina? spun pe acelasi ton calm.
Alison:- Da!
-Bun. Ai de gand sa ma asculti?
Alison:- Nu! Nu vreau sa te ascult!
- Esti sigura?
Alison:- Da!
- Eu zic sa te mai gandesti.
Alison:- Bine. Spune ce-ai de zis.
- Dragul de Mike. Iubitul tau, vrea doar sa te futa.
Alison:- Ce? E adevarat? se intoarce spre el si-l intreaba.
Mike:- Nu! Tu il crezi pe el si nu pe mine? Alison.... incearca sa o ia de mana dar ea isi trage mana. Il crezi?
Alison:- Da.
Mike:- Alison dar eu sunt iubitul tau trebuie sa ai incredere in mine.
Alison:- Pleaca!
Mike:- Alison eu te iubesc, ai incredere.
Alison:- Nu pot avea incredere in tine!
Mike:- Preferi sa-l crezi pe el?
Alison:- El ma iubeste!
Alison ii da o palma lui Mike si ma trage de mana spre camera. Ma tranteste in pat si incepe sa isi stranga lucrurile nervoasa.
-Alison, ce-ai?
Alison:- Ce am? Vreau doar sa plecam. Nu vreau sa-l mai vad niciodata.
Ii afirm dand din cap si ies din camera indreptandu-ma spre a lui Ryan. Cand intru in camera lui observ ca este gata de ceva timp.
Ryan:- Plecam odata?
-Da. ii arunc cheile masini. Dute porneste-o coboram si noi in 5minute.
Ies din camera lui si asa face si el. Ma intorc spre camera mea intru iar Alison era in baie.
-Esti gata? Plecam?
Alison:- Acum.
Iese din baie val vartej si isi ia ghiozdanul apoi se indreapta spre usa nervoasa dar o prind de mana, o intorc cu fata spre mine si o privesc in ochii.
-Hei. Nu mai fi suparata. soptesc calm.
Alison:- Ma mintit. Aveam incredere in el. Nici nu stiu cum sa reactionez sunt atat de nervoasa!
-Hai sa mergem.
Imi i-au si eu rucsacul apoi o iau pe ea de mana, iesim din camera si o inchid. Coboram la receptie si las cheia, iesim din hotel si ne indreptam spre masina unde ne astepta Ryan. Ryan urca pe bancheta din spate iar noi urcam in fata. Bag cheia in contact si vreau sa pornesc la drum dar in fata masini apare Melisa si las geamul in jos.
-Ce-i?
Melisa:- Vin si eu!
-Nu!
Melisa:- Uite care-i faza Ethan. Drake e mort iar pe mine ma cauta Alfa.
-Caini?!
Melisa:- Da. Fi bun si ajuta-ma!
-Nustiu ce sa zic.
Melisa:- Te rog!
-Ahm....urca!
Ea urca in masina si pornesc repede.
-Ce ati mai facut si de data asta?
Melisa:- Am omorat-o pe Flavia.
-Poftim!?! tip socat.
Sa oprim putin timpul si sa v-o prezint pe Flavia. Portretul ei: o fire fitoasa si ingamfata, printesa varcolacilor. Din cate mi-a explicat Melisa, Drake a avut o relatie serioasa cu paroasa. El o iubea mult, dar ea sa despartit de el acum ceva timp inainte ca eu sa vin in Los Angeles. Drake inca o tot cauta, cand a gasit-o el era fericit in schimb ea isi gasise pe alt cineva, cam atat stiu.
Melisa:- Sti ca Flavia isi gasise pe alt cineva.
-Da.
Melisa:- Drake era gelos, Flavia nici nu-l baga in seama din cauza tipului cel nou. Drake sa enervat si la omorat pe tip, Flavia sa razbunat si la omorat pe Drake si ca sa ma razbun pentru fratele meu am omorat-o si eu pe ea. Acum ei ma urmaresc.
-Doamne in ce m-am bagat.
Melisa:- Stiu ca daca nu era Alison ma ajutai fara regrete. Stiu ca ti-e frica sa nu o pui in pericol.
Ii arunc o privire lui Alison si ii observ pe chip ca era ingrijorata. O i-au de mana si ii sarut mana apoi i-o strang usor in a mea.
-Si ce vor de la tine? revin la discutia cu Melisa.
Melisa:- Sa ma omoare ca doar nu imi vor da un premiu. Deci ma ajuti?
Ii mai arunc o privire lui Alison iar ea imi afirma din cap stiind ca asteptam un raspuns si de la ea.
-Te ajut.

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum