Capitolul XIV

125 8 1
                                    

Capitolil XIV
       .....imi strecor doua degete in boxeri lui si el ma prinde de mana oprindu-ma sa continui ceea ce voiam sa fac.
Ethan:- Alison, eu..... se opreste din vorbit si incearca sa imi evite privirea.
-Continua, nu te opri, sper ca ai ceva serios de spus din motiv ce mai respins.
Ethan:- Dar nu te resping, doar ca.... iar se opreste.
-Doar ca ce?
Ethan:- Ai iubit si....
-Asta e o scuza? Daca e ar trebui sa fie scuza mea si eu sa te fi respins dar din motiv ce nu am facuto, nu te inteleg.
Ethan:- Nu vreau sa fie asa.
-Ce sa nu fie asa?
Ethan:- Vrei sa fiu sincer si direct?
-Da! Pentru ca nu inteleg!
Ethan:- Tembelo!
-Tampitule! incep sa tip la el mai tare si il imping pe spate.
Ethan:- Da sunt un tampit! Si sti de ce? Pentru ca iubesc o tembela ca tine ce nu vrea sa inteleaga ca prima data cand voi face sex cu ea vreau sa fie perfect si sa nu uit noaptea aceea niciodata! el a inceput sa tipe mai tare ca mine si ma privea incruntat, eu ma uitam la el trista iar lui ia disparut acea expresie rece si a afisat una ca si cum iar parea rau ca a tipat. Alison, scuze.
      Ma dau jos de pe el si ma pun pe locul meu.
-Du-ma acasa Ethan.
Imi las tricoul in jos asezandu-l iar el isi inchide pantaloni apoi si cureaua.
     Pe drum nici unul din noi nu a spus nimic, era de asteptat tampitul ma respins. Ce a fost in capul meu?
      Ajungem in fata casei mele, eu vreau sa ies dar el ma prinde usor de mana si imi intorc privirea spre el.
Ethan:- Chiar imi pare rau.
-Nu trebuie.
Ethan:- Cred ca te-am facut sa te simti prost dar crede-ma ca ma simt mai prost ca tine. se uita la mine iar dupa stramba din nas si spune: Acum imi pare rau ca nu te-am lasat sa continui.
       Eu incep sa rad si imi pun fata in palme de rusine apoi ma uit la el printre degete iar el imi zambeste foarte dragut.
      Zambetul imi dispare cand il vad pe Cole la fereastra cum ne priveste.
Ethan:- Sa intamplat ceva?
- Eu....trebuie sa plec.
Deschid portiera si dau sa ma ridic dar el ma trage inapoi.
Ethan:- Ti-a mai facut ceva?
-Ce?
Ethan:- Alison nu fa pe proasta, ma enerveaza ca nu imi zici adevarul. Sti bine despre ce vorbesc.
-Mi-e frica.
        El imi ia capul si il pune pe pieptul lui apoi ma ia in brate si ma strange.
-Ethan gata. spun si ma indepartez de el. Ar trebui sa intru, daca continui sa stau aici, cu tine, va fi mai rau.
Ethan:- Alison! Nu te las sa pleci. spune si ma prinde strans de incheietura.
-Nu am ce sa fac, pana la urma tot acolo ajung.
Ethan:- Nu si daca vii cu mine.
-Ce? Ai inebunit?
Ethan:- Daca vii cu mine iti promit ca vei fi bine, si iti voi spune tot!Absolut tot!
      Suna interesant.
-Cum ar fi?
Ethan:- Cum ar fi....bine, nustiu tu ma intrebi eu raspund. Doar vino cu mine.
-Am de ales?
Ethan:- Nu prea. Daca nu vrei sa vii, gasesc eu o cale si te iau cu forta.
-Dragut. Asteapta-ma sa iau cate ceva.
Ies din masina si ma indrept spre poarta, pun mana pe clanta si il aud pe Ethan.
Ethan:- Mai bine vin cu tine! nu apuc sa spun nimic ca el era deja in curte.
      Dau nepasatoare din cap de parca ma trezesc din visat si intram in curte. Ajungem la usa si o deschid iar el ma prinde de mana si isi strecoara degetele prin ale mele si ma tine strans de mana. Il iau si eu de mana si intram in casa. Cole statea in fata scarilor si ma privea, cand il vede pe Ethan se face alb la fata dar isi revine repede.
      Ma uit la Ethan care se uita cu dispret la el. Il trag usor de mana si ma indrept spre scari, Cole se da din fata lor si ma lasa sa trec. Il iau pe Ethan cu mine si ne indreptam spre camera mea. Iau un rucsac si pun doar hainele lejere in care ma simteam bine. Iau incarcatorul de la telefon si mai pun periuta de dinti, peria de par si lucrurile neaparat necesare. Am luat si un creion negru de ochii apoi bagajul mai bine zis rucsacul era gata. Ethan il pune pe umar si coboram inapoi jos.
      Dam de Cole care se uita mai bine zis se holbeaza la noi apoi zice.
Cole: Unde pleci?
-Departe. Nu o sa ma mai vezi. spun cu un zambet larg pe fata.
Cole: Nu pleci nicaieri! Treci in camera ta!
-Acum ma comanzi? Faci pe tatal protector? Pana acum incercai sa ma violezi.
      Ethan face ochii mari cand aude asta si se uita cu manie la el.
Cole:- Cum poti sa crezi asa ceva despre tatal tau? Ma jucam doar.
-Te jucai? Ma bateai pana nu ma mai puteam ridica de jos si tu spui ca te jucai?
Cole:- Haide Alison sunt tatal tau!
-Nu esti tatal meu! Si nu mai spune asta niciodata! incep sa tip ca o nebuna.
      Ne apropiem de usa si pun mana pe clanta iar din spate se aude:
Cole: Curvo. era mai mult un mormait.
      In secunda 2 Ethan se intoarce si ii trage un pumn in gura iar el cade pe jos. Ma uit la el cu superioritate si vad cum ii curge sange din gura. Mi se face scarba si imi mut privirea spre Ethan. El isi ridica geaca de piele de guler si o trage asezand-o ceva gen Bad Boy. Pe fata mea apare un zambet larg iar cand Ethan se uita la mine ma bufneste rasul.
        Il trag de mana si mergem la masina lui, el arunca rucsacul pe bancheta din spate unde inca imi era telefonul "desfacut". Imi arunca un zambet dragut si porneste masina. Ma ia de mana si ma tine strans si asta fac si eu.

Asta e sfarsitul copilariei mele traumatizante? Cred ca da. El e printul pe cal alb care ma salvat de acel jeg de om. Cred ca simt ceva pentru Ethan....ceva...puternic....

Viata langa un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum