Capitolul XII
*Alison*
Cum am ajuns acasa m-am incuiat in camera mea si am incercat sa dorm. De fiecare data cand inchideam ochii cei doi apareau mereu si mereu si scenele din seara asta se repetau.
Ma ridic din pat si deschid usile balconului, ma asez inapoi pe pat dar cu fata spre balcon. Am lasat capul pe spate si vantul adia usor miscadu-mi parul si dandu-l pe spate.
???:-Acum te simti mai bine?
-Ce?! tresar eu deodata ridicandu-ma in picioare si disparandu-mi starea cea calma, revenind cea agitata si frica.
???:- Ce deja mai uitat?
-Cine esti?
???:- Eu sunt Melisa.... cea de mai devreme...
Cand ea a terminat propozitia au inceput sa imi apara tot felul de imagini cu ce sa intamplat in seara asta.
- Melisa?
Melisa:- Da. Tu esti Alison, ar trebui sa te omor chiar acum ceea ce nu imi va lu-a mai mult de 2 secunde.
-Ce? De ce?
Melisa:- Pentru ca Ethan trebuia sa fie al meu.
-Si ce legatura am eu?
Melisa:- Pe tine te iubeste. Te iubeste de cand erai un muc de copil, nu am inteles niciodata de ce.
"Daca imi aduc bine aminte el mi-a spus asta, nu pot sa cred ca am uitat...."
-Eu...nu inteleg nimic.
Melisa:- Stiu...vei intelege la un moment dat.
-De ce esti aici?
Melisa:- Ce vrei sa spui?
-Pai acum cateva ore ne-ai atacat si acum esti aici pasnica, vorbind cu mine de parca suntem prietene.
Melisa:- Ce-i rau in asta?
-Voiai sa ne omori.
Ea la auzul acestor cuvinte incepe sa rada.
Melisa:- Doamne nu. Na-s putea... N-as putea pentru ca esti proprietatea lui Ethan, daca nu erai probabil erai moarta de mult. si incepe sa rada.
-Nu inteleg! Nu sunt proprietatea nimanui.
Melisa:- Esti grea de cap! Uite cum facem, tu intrebi, cate o intrebare pe rand si eu raspund. eu dau afirmativ din cap. Incepe.
-Cum adica proprietate?
Melisa:- Cum adica... Adica el te-a ales, din toate fetele de pe pamant,.... el te-a ales pe tine. Noi restul nu avem voie sa ne apropiem de tine. Suntem teritoriali.
-Cum adica voi restul?
Melisa:- Uni din oameni simpli pe care ii vezi pe strada sunt vampiri.
-Si sunteti teritoriali? Adica?
Melisa:- Adica.... ce-i al meu, e al meu! Ce-i al tau, e al tau!.... de asta Ethan sa transformat atunci cand eu am vrut sa te musc pe tine. Sa enervat.
- Ai vrut sa ma musti. De ce ai face asta?
Melisa:- Pentru ca tu trebuia sa sti adevarul iar in cazul lui Ethan nu ti-l spunea prea curand. Ar trebui sa-mi multumesti.
- O doamne! Si baiatul acela?
Melisa:- Drake?
-Da, cred. Nu stiu.
Melisa:- Ce-i cu el?
-Era ranit. Melisa incepe sa rada.
Melisa:- Noi vampiri de vindecam repede.
-Si tu de ce esti acum aici?
Melisa:- Sa te ajut sa intelegi.
-De ce eu?
Melisa:- Ethan a vazut in tine ceva ce in restul nu a vazut. Sau doar te-a ales asa ca pe un mar din piaţă, oricum nimeni nu il intelege pe Ethan.
Eu incep sa rad, mai mult zambeam.
Melisa:- Uite vezi, incepi sa intelegi, ti-ai schimbat starea. Daca vrei sa afli mai multe, ma gandeam sa ne intalnim. Asta e numarul meu. Am plecat pa.
Ea imi intinde repede o foaie de hartie apoi dispare. Inchid usile balconului si pun foaia de hartie in dulapiorul de langa pat.
Ma asez in pat gandindu-ma ca voi intelege mai bine cand ma voi reintalni cu Melisa, si in sfarsit adorm.....