Capitolul XV
Ethan se opreste la stop si asteapta semaforul sa se faca verde. Ma strange si mai tare de mana si se uita la mine cu o privire trista apoi spune:
Ethan:- Imi pare rau.
-Pentru?
Ethan:-Pentru ca ai trait asa. E vina mea.
-Nu, nu este.
Ethan:- Ba da! Daca eram mai atent nu te pierdeam, iar tu nu ajungeai sa traiesti cu un om ca asta.
-Termina cu prostiile.
Ethan:- Totusi, cum ai ajuns la el?
-Nustiu, nustiu multe lucruri care cica mi sau intamplat.
Ethan:- Nici macar vag niste imagini?
-Nici.
Ethan:- Osa vina imaginile dar sa nu te speri.
Ethan ma pus putin pe ganduri spunandu-mi asta.
El opreste masina in fata unui hotel.
-Ce facem aici?
Ethan:- Eu si Ryan aici stam. Am venit in orasul asta sa te gasesc pe tine.
El coboara din masina, vine si imi deschide portiera. Cobor si eu iar el ma ia de mana si intram in hotel, urcam la etajul 6 si intram intr-una din camere.
-Fama sa inteleg. Vom pleca din oras?
Ethan:- Da. De ce? Nu iti place ideea?
-Mi se pare super....dar...
Ethan:- Dar?
-Aici imi sunt prieteni si aici e si Mike..... o doamne! Mike am uitat de el! Unde imi e telefonul? Cum de nu l-am auzit?
Ethan:- E in masina pe bancheta din spate.
Eu fug spre usa apoi fac doi pasi inapoi si ma uit la Ethan care imi arunca cheile de la masina iar eu incep sa fug ca o disperata prin hotel.
Ies din hotel si ma indrept spre masina. Deschid portiera si ma uit in spatele masini, imi ridic telefonul il reasamblez si il pornesc. Observ 6 apeluri nepreluate de la Mike.
Inchid masina si il sun pe Mike apoi intru in hotel.
"Mike:- Alison! Nu sti ce griji mi-am facut!
-Of, stiu dar mi sa descarcat bateria de la telefon. doar nu aveam de gand sa ii zic adevarul.
Mike:- Macar acum stiu ca esti bine. Unde esti? Vreau sa ne vedem, vin la tine?
-Nu! Adica nu sunt acasa....ahm....m-am certat cu ai mei si acum stau la....un hotel.
Mike:- Ce hotel? Vin la tine.
-Ahm...bine...."
Ii dau numele hotelului apoi urc repede si alerg spre camera lui Ethan.
-Ethan!!!
Ethan:- Da?
-Vine Mike, i-am spus ca m-am certat cu ai mei si ca m-am mutat.
Ethan:- Si?
-Si ce?
Ethan:- Si ce imi spui mie? spune pe un ton nepasator.
- De ce-mi vorbesti asa?
Ethan:- Pai acum eu nu iti mai sunt de niciun folos din moment ce vine Mike.
-Ce tot spui? Ce ai patit?
Ethan:- Eu? Nimic! Dar daca il vad pe tip pe aici ii rup capul. 'de ce reactioneaza asa?'
-Ethan ce te-a apucat?!
Ethan:- Ce ma apucat? Doar nu ai de gand sa il iei si pe el?
-De ce nu?
Ethan:- Daca ai de gand sa vina si el ia-ti gandul! Nici nu vreau sa il vad.
-Dar nu ti-a facut nimic!
Suntem intrerupti de soneria de la usa ma duc si deschid, urmata de Ethan si il vad pe Mike.
Mike:- Buna...el cine e?
-El e...fratele meu.
Mike:- Incantat.
Ethan:- Ne scuzi 1minut?
Ethan ii tranteste usa in fata lui Mike fara sa astepte ca acesta sa de-a un raspuns.
Ethan:- Frate?
-Si ce ai fi vrut sa spun?
Ethan:- Deci acum cateva ore era sa ne-o tragem la mine in masina si acum sunt fratele tau!? Sti ceva? Fa ce vrei! Chiar nu imi mai pasa!!
-Bine, atunci plec!
Ethan:- Pa! tipa el foarte tare la mine.
Ma aplec si imi iau rucsacul de langa perete apoi ma indrept spre usa si cand pun mana pe clanta inainte sa o deschid spun destul de trista pe un ton ragusit:
-Pa Ethan. si ies rapid din camera dar aud cum imi striga numele pe un ton trist.*Ethan*
-Alison....
A plecat. Ea chiar a plecat. Nu pot sa cred ca am lasat-o sa plece asa de usor. Este doar vina mea.
Din gandurile mele ma intrerupe Ryan care intra pe usa si se uita la mine cum stateam in mijlocul camerei in picioare si ma uitam la el defapt eu ma uitam la usa dar cum el a intrat pe ea, acum ma uitam la el.
Ryan:- De ce te uiti asa la mine?
-Eu ma uitam la usa. Poate ca daca intrai pe geam nu ma mai uitam la tine.
Ryan:- Ba eu cred ca da. Ar fi fost ciudat sa vezi un nebun cum intra pe geamul tau si....in fine de ce te uitai la usa?
-Alison a plecat.
Ryan:- Si ce legatura are cu usa?
-Poate pentru ca a iesit pe usa aia.
Ryan:- A fost aici?! spune el foarte mirat.
-Da.
Ryan:- Si de ce a plecat?
-Ne-am certat.
Ryan:- A. Da. Frumos, ce pot spune.zice el pe un ton ironic. De ce va-ti certat?
-A venit iubitul ei in vizita si a plecat cu el.
Ryan:- Si tu ai lasat-o sa plece?
-Ce voiai sa fac?
Ryan:- Esti prost.
-Stiu, acum ce fac?
Ryan:- O gasesti. Bafta.
Spune dupa care iese pe usa facandu-mi cu mana. Imi ramane de facut doar sa ma gandesc unde ar putea fi apoi sa o caut.