Alison
Ma trezesc de dimineata si ma ridic din pat. Ma indrept spre fereastra si ma uit la gradina mare in care mai tarziu ma gandesc sa-mi pierd timpul. Ma schimb de haine si ies din camera. Cobor scarile pana in living, pe canapea statea Ethan intins, care ma privea si imi zambea dulce. Se ridica si vine spre mine, imi ia capul in mainile lui si ma saruta pe frunte.
Ethan:- Buna dimineata!
-Neata.
Ethan:- Vreau sa te anunt ca in seara asta voi fi plecat.
-Unde?
Ethan:- La bar.
-Cu cine?
Ethan:- Cu Ryan.
-La ce ora? ii pun fiecare intrebare rapid.
Ethan:- La 8-9 plecam.
-Si cand va intoarceti? cred ca se simtea ca la un interogatoriu.
Ethan:- 12-1. Nu stam mult.
-Si eu?
Ethan:- Ramai cu d-na Alaina.
- Fie.... mi-e foame.
Ethan:- Am facut niste cumparaturi azi de dimineata, dute la bucatarie.
-Ok....unde e bucataria?
Ethan:- Acolo. si imi face semn cu degetul aratator spre una din camere.
Ma indrept spre bucatarie, zaresc pe bufet o punga. Ma indrept spre ea si scot ce era inauntru: paine,cereale, șunca, porumb, ananas. Ce naiba? Halva. Lapte nu? Ce ar trebui sa fac cu cerealele? ....sare,pateu si fistic.
- Adumi aminte sa nu te mai las sa faci cumparaturi!! strig la el din bucatarie.
Ethan:- De ce? il aud, apoi e deja in bucatarie.
-N-ai luat lapte. Ce ar trebui sa fac cu cerealele? iau cutia de cereale si incep sa citec ce scrie pe ea. ...Orz...ai luat orz. ma uit la el iar el da din umeri "nustiu". Hai la cumparaturi.
Ies din bucatarie, imi i-au geaca si tenesi apoi il astept pe el.
Iesim din casa si ne indreptam spre cel mai apropiat market iar eu incep:
-Ai luat orz. Esti tembel nu sti sa citesti ce scrie pe ambalaj? Ai luat si o cutie mare de sare deparca as avea ce sa fac cu ea.
Ethan:- Imi pare rau dar eu nu am mai mancat mancare de oameni de deceni iar tu imi ti morala.
-Puteai macar sa comanzi o pizza.incep sa vorbesc eu repede dar el ma prinde de fata si ma saruta pe obraz. Tembelule! incerc eu sa zic in timp ce el ma strangea de fata.
Imi da drumul si isi pune o mana dupa gatul meu.
-Adumi aminte cand ajungem acasa sa te intreb ceva.
Si intram in magazin. I-au un cos de cumparaturi si il dau lui, incep sa ma plimb prin magazin si sa adaug lucruri in cos in timp ce el isi butona telefonul si impingea cosul.
-Ar trebui sa fi atent la ce cumpar sa sti data viitoare.
Ethan:-Tu ai spus ca nu ma mai lasi sa fac cumparaturi.
-Ahm...ai dreptate.
El isi tot butona telefonul si ma scotea din minti. Nu se uita de loc la mine, nu imi dadea nici o secunda atentie. Ma apropi de el si ii iau telefonul apoi il bag in buzunar.
Ethan:- Hey!!! striga el incruntandu-se la mine. Da-mi-l inapoi!
Oftez si il dau inapoi iar el reincepe sa il butoneze. Oftez dinou.
Vad o fetita cu doua codite blonde si o rochie alba in capatul raionului.Ma indrept spre ea cu pasi mici si cu o expresie de mirare pe fata, cand ajung mai aproape de ea incep sa ii zambesc. Era destul de mica si ma asez pe vine in fata ei.
-Buna. ii spun eu zambind.
Ea:-Buna. spune ea cu o expresie neutra pe fata.
-Cum te cheama?..ea nu-mi raspunde. Pe mine ma cheama Alison. ii spun continuand sa zambesc.
Ea:- Pe mine Ariaaaaaa. dupa primele trei litere vocea i se ingroasa mult, vantul incepe sa bata puternic miscandu-i coditele,ochii ii devin rosi, iar gura ii devine mai mare si imi zambeste foarte larg cu un zambet psihopat.
Eu ma speri si pentru cateva secunde raman blocata, imi revin si ma ridic de pe vine fac cativa pasi in spate dar ma impiedic si cad. Fetita ciudata se apropie de mine iar eu scot un tipat puternic.
Ethan
Imi i-au ochii din telefon cand aud tipatul lui Alison, ma uit drept inainte si o vad pe jos iar in fata ei era Aria. Alerg repede spre Alison iar Aria dispare. Ma asez pe vine langa Alison care era socata si o iau in brate.
Ma uit in capatul celalalt al raionului si observ cum lumea se holba ca nebuna.
-Nu aveti alt ceva mai bun de facut?! incep si tip la ei apoi toti elibereaza raionul.
Vine Colton, un prieten si el vampir transformat care detine magazinul.
Colton:- Ethan ce sa intamplat?
-Aria.
Colton:-Scuze, nu stiam ca a intrat in magazin.
-Nu-i nimic.
Colton:- Ea e Alison?
-Da.
Se apropie si ii intinde mana pentru a face cunostinta.
Colton:- Eu sunt Colton.
Alison:-Incantata. spune si isi sterge lacrimile apoi ii intinde si ea, lui mana.
Ii arunc o privire urata lui Colton sa isi retraga mai repede mana pana nu i-o rup si asta face. Ma ridic de jos si o ridic si pe Alison. Duc cumparaturile la casa si le platesc, Alison nu mai zicea nimic si stiam ca e nelinistita. Iau cumparaturile si o iau si pe Alison de talie. Mergem spre casa, ajungem, intram nu inchid bine usa ca Alison incepe:
Alison:-Ce-a fost aia?
-Aria.
Alison:-Asta am aflat. Ce voia?
-Sa te omoare.
Alison:-O spui de parca e ceva obisnuit.
-Pai...
Alison:-Pai?
-Vom intalni mai multe persoane care vor vrea asta.
Alison:-Ce!!!??!?tipa ea socata.
-Alison, nu stiu daca esti singura dar faci parte din cazurile rare in care un vampir se indragosteste de un om. Iar vampiri sunt revoltati pe tema asta. Nu vor mai multi ca ei si nici sa ne iubim mancarea, de aceea se numeste mancare nu?
Alison:-Deci eu pentru tine sunt o gustare?
-Nu. Tu pentru mine esti tot. Absolut tot. ma apropi de ea si o sarut pe frunte. Daca te-as pierde n-as mai avea nimic.